תערוכות הן מאורעות משמעותיים ביותר במהלך הפעילות השנתית של כל חברה. תערוכות מקצועיות הן ההזדמנות של החברה לחשוף את פעילותה לפני קהל לקוחותיה בפועל או קהל רחב של לקוחות פוטנציאליים. פגישות וקשרים הנרקמים במהלך תערוכה מקצועית עשויים להספיק לחברה לפעילות שנתית או אף לשנים רבות. משום כך חשוב ביותר לחברה לנצל את השתתפותה בתערוכה בכדי ליצור את הרושם המיטבי ולסייע לה להיחרט בזיכרונם של משתתפי התערוכה. קיימות שיטות שונות שיכולות להפוך את השתתפותה של חברה בתערוכה למוצלחת ומניבה. יש להקפיד, למשל, על עיצוב של החומרים השיווקיים, יש לעצב דוכן מרשים המושך תשומת לב ומציג את המוצרים באופן ראוי, מכובד ומרשים ועוד. שיטה נוספת לשרותי שיווק עסקים בתערוכות ואחת היעילות שבהן, היא חלוקה של מתנות קטנות, הנושאות את לוגו החברה ופרטי ההתקשרות עימה, ללקוחות החברה ולמבקרים בביתן בו מציג העסק. שיטת קידום עסקים זו היא שיטה המבטיחה לעסק יתרונות רבים במחיר שווה לכל נפש ותועלתה עולה לעין שיעור על עלותה. ראשית, חלוקה של מוצרים שימושיים מבטיחה שימוש רב בהם וחשיפה גם למשתמש וגם לסביבתו. העובדה שהמתנה היא בחינם וגם שימושית, גורמת ללקוח לשמור אותה ולעשות בה שימוש בהזדמנויות רבות. בכל פעם שהלקוח עושה שימוש במתנה, גם הוא וגם כל סביבתו הקרובה נחשפים למסר הפרסומי הכלול בה. תכונותיו של המוצר מעבירות מסר בנוגע לתכונותיה של החברה שחילקה אותו. מוצר באיכות טובה מעביר מסר תת-מודע לגבי איכותה של החברה. מוצר מקורי מעביר מסר בנוגע למקוריות של החברה, מוצר מעוצב מעביר מסר בנוגע ליכולות האסתטיות וההקפדה שלה על האסתטיקה של המוצרים. מוצר מעוצב גם לא יגרום ללקוח "להתבייש" להציג אותו ויכול להעביר לו תחושה יוקרתית. הוא יכול גם לגרום ללקוח עצמו להיראות שיקי עדכני ומדליק בעיני אחרים ולכן להפגין את השימוש שלו במוצר באופן מכוון. מוצר המחולק בחינם יוצר רושם של חברה נדיבה שעינה אינה צרה בהוצאות שונות לטובתו של הלקוח. רושם כזה יגרום ללקוח גם לחשוב שכדאי לעשות עסקים עם חברה מסוג זה, שכן החברה היא חברה השמחה לפעול לטובתו ומגלה עניין רב ברווחתו ובשביעות רצונו. מוצרי מתנה קטנים מסוג זה הם זולים ואינם דורשים הוצאה כספית ניכרת - הם בהישג ידו גם של עסק קטן. מחירם הנמוך מאפשר לך להיות אף נדיב ולחלק יותר ממוצר אחד ללקוח ולתת לו מוצרים לחלוקה ללקוחותיו. באופן כזה ניתן להפיץ את המסר הפרסומי שלך בסביבה רחבה ולזכות בדיווידנדים פרסומיים בעלות נמוכה לאין שיעור מכל מדיה פרסומית אחרת. מתנות קטנות המחולקות בתערוכות גם מבטיחות שהלקוח ייקח אותן איתו כאשר הוא מסתובב בתערוכה ויחשוף אותן לכל שאר המציגים בתערוכה וכן שימשיך להשתמש בהן לאחר תום התערוכה. לסיכום ניתן לומר שמתנות קטנות הנושאות מסרים פרסומיים המחולקות בתערוכה הן מתנות שעלותן נמוכה והתועלת הגלומה בהן הופכת אותן למצרך חובה לכל מציג.