כולנו כבר נתקלנו בעבר באביזרים משרדיים, גימיקים וכו', הנושאים לוגו או פרטים פרסומיים שונים ותמהנו על מיתוג מוצרים שלכאורה אין להם קשר לחברה או הארגון אשר מיתג אותם. אך לאחר שחשבנו על כך, נזכרנו כי באמתחתנו מצויים שלל מוצרים יומיומיים הממותגים באופן דומה והתפלאנו על שימושיותם. לכולנו זרוק בתיק לפחות עט אחד הנושא סמל של חברה מסחרית, פנקס, מחזיק מפתחות, מחשבון פשוט, אוגדן ואפילו סוכריות, שכולם מעוטרים בסמלים מסחריים. היתרונות - או "איך הציל עכבר את המצב" למען האמת, בין אם נרצה בכך ובין אם לאו, יעילותם של מוצרים אלו מוכיחה עצמה בכל יום גם מבחינה פרסומית. השם המופיע על העט החביב עלינו והנגיש תמיד, ייחקק במהרה בזיכרוננו; מספר הטלפון שהודפס על פד העכבר שלנו יהפוך לסיסמא של חשבוננו באתרי אינטרנט מסוימים, רק בשל זמינותם מול עינינו; ונראה שתמיד נכיר טובה לחברה ששמה מתנוסס על העכבר שמציל את המצב כשמשתמשים במחשב הנישא מחוץ לבית או המשרד. בתיאור זה גלומים כל היתרונות שמפיקות חברות מן השימוש במוצרים הללו. כרטיסי ביקור, לעומת זאת, הם בעלי עלות נמוכה יותר אך הם מהווים מקור מתמיד של לכלוך ובלגן בדברינו האישיים; הם לעולם אינם נמצאים ברגע בו צריך אותם; והגרוע מכל - הם נעלמים מתודעתנו ברגע בו הם מושלכים לתיק (או אף גרוע מכך, לפח). למרות האמור לעיל, ישנו יתרון אחד בכרטיסי ביקור, תמיד יהיה מי שישתמש בהם ותמיד יהיו אלו שירצו להחזיק בהם. לפיכך, למה לא לרתום את אמנות קידום המכירות לטראנד הזה? שימוש באוגדני כרטיסי ביקור, או הדפסת לוגו על נרתיק עור המכיל כרטיסי ביקור, תהווה דרך מושלמת למשוך את העין ובעצם לצוד את הצייד. שימושי כמו כל פריט שהשימוש בו הוא יומיומי בין מגוון המוצרים הללו, יש כמה ששימושיותם עולה בהרבה על אחרים. הנפוץ מכולם הוא כמובן העט הפשוט שכולם מכירים, אך ניתן גם לקנות עטים יוקרתיים בקופסא מהודרת, או לבחור ממגוון גדול של עטים מיוחדים, החל בעט עם סמן לייזר וכלה בעט עם מגרד גב. מלבד העט ישנו מגוון אינסופי כמעט של מוצרים - מחזיקי מפתחות עם משחרר העגלות; כוסות וספלים; אוגדנים וקלסרים; מצתים עם פנס; מעמדים שולחניים לכרטיסי ביקור עם שעון ולוח שנה; מעמדים שולחניים לכלי כתיבה; עכברים למחשבים ניידים; תחתיות לספלים; נגני MP3 לרכב; ספלים תרמיים; מטריות; וכמעט כל מוצר בו מתבצע שימוש יומיומי. הקלף המנצח נסכם ונאמר כי היתרונות הגלומים בשימוש במוצרי פרסום כאלה הם ברורים. האחד הוא התחושה המועברת ללקוח כי החברה איתה הוא עושה עסקים היא בעצם מותג רציני שאין להקל בו ראש. השני הוא תחושת הכרת התודה של מקבל המתנה, והאהדה שזכה בה הארגון או החברה שהעניקו לך כמתנה מוצר שימושי במיוחד.
צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות