תמונה אחת שווה אלף מילים טוען המשפט הידוע, ומסתבר שגם לעסק שלך יש מה להרוויח מזה. מחקרים מוכחים שככל שאדם נחשף למראה מסוים פעמים רבות יותר, הסיכוי שלו לזכור את המראה הזה גדולים יותר. זו הסיבה שכל עסק משתדל להבליט את הלוגו שלו בכל מקום אפשרי. רבים משקיעים כספים בחשיפה בכלי המדיה השונים, כמו טלוויזיה ועיתונות ארצית. לבעלי עסקים קטנים יותר, שחשיפה כזו יקרה מדי בשבילם, מוצעת כאן דרך זולה ואפקטיבית להגדלת החשיפה הויזואלית של העסק שלהם. מדובר באמצעי פשוט, זול ואפקטיבי ביותר, שאף מציע יתרון משמעותי נוסף על החשיפה הוויזואלית שזוכה לה שם העסק או הלוגו שלו.
ידוע שכל אדם אוהב לקבל מתנות, גדולות ואפילו קטנות. בעלי עסקים רבים מנצלים זאת ומחלקים מתנות קטנות ללקוחותיהם, על מנת ליצור תחושת הזדהות עם העסק שמחלק מתנה ללקוח ונתפס כעסק ש"חושב על הלקוחות שלו". כאשר אדם מקבל מתנה, ולו גם סמלית, מעסק מסוים, דעתו על העסק הופכת לחיובית ביותר. מבחינה שיווקית ברור שהעלות הזניחה של המתנה תכוסה במהרה על ידי לקוחות מרוצים, שיחזרו לביקורים חוזרים בעסק ואף ימליצו לחבריהם על ביקור במקום.
בעלי עסקים רבים למדו לנצל את החיבה של הלקוחות שלהם לגאדג'טים שונים ולמתנות באופן כללי. כאשר מחברים חיבה זו לחשיפה ויזואלית לשם העסק או ללוגו שלו - יש כאן שילוב מושלם לכל עסק. בין אם אתה מחלק ללקוחות הפוטנציאליים כוסות, מחזיקי מפתחות או צעיפים - בכל מקרה החשיפה לעסק שלך היא מקסימאלית. ניתן כמובן להתאים את המוצר הכולל את הלוגו של העסק שלך לאופיו של העסק שלך. בית קפה שכונתי חדש לדוגמא יכול להציע ללקוחות כוסות קפה עם סמל העסק, מרכול יכול להציע מחזיק מפתחות עם משחרר עגלות ועליו מוטבע שם העסק וכדומה. במקרים כאלו הרווח הוא משולש: חשיפה ויזואלית, מתנה נחמדה ללקוח, ואף יצירת הקשר חיובי למהות העסק. מדובר אם כן בדרך אפקטיבית וזולה, שמייצרת חשיפה חיובית לעסק שלך, ותגרום לאנשים לא רק לזכור את העסק שלך, אלא גם לאהוב אותו.