דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עקרונות שמניבים תוצאות בסגירת מכירה 

מאת    [ 14/02/2009 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 5350 פעמים ]



האמונה שיש לך במוצר/שרות שלך, לענות לצרכים של הלקוח שלך, קובעת בנושא יעילות הסגירה שלך. היצמד לעקרונות האלה בתהליך המכירה. הם ילכו אתך בדרך הארוכה בכיוון העלאת שיעורי הסגירה ויעזרו ללקוח שלך לקבל את ההחלטה הנכונה.


1. אנשים מקבלים החלטות מהסיבות שלהם, לא שלך. כשאתה מתמקד בטוב ביותר ללקוח שלך, לא בדבר שטוב או נוח עבורך למכור, הלקוח נותן אמון בך והופך ל"מכור" לך. כשזה קורה, הם ינסו וימצאו סיבות לעשות עסקים אתך. כשאתה דוחה אותם בהציעך את התכנית שלך, הם מוצאים סיבות מדוע לא לעשות עסקים אתך.

2. אנשים צריכים לבטוח בך ולהאמין לדברים שאתה אומר להם. הימנע מהגזמות ואמירת דברים שלא תוכל לעמוד בהם. זה הסימן הראשון שהלקוח מקבל שיש בעיה של אי אמינות בעסקה אתך. כשזה קורה, כל דבר שאתה אומר, אמיתי או לא, הופך לחשוד. אתה חייב להשיג את האמון. אם אינך יודע את התשובה לשאלה, אמור זאת ואז מצא אותה. אל תתיחס לאמון כדבר מובן מאליו. אתה בונה אמון כשאתה בכנות מאמין בדבר שאתה אומר ומוכר. תמיד עמוד בהבטחותיך והתחיבויותיך והיה טבעי ופתוח - לא מעמיד פנים או מזויף, בכל צורה שהיא.

3. לאנשים יש את הפחד שימכרו להם והם יקנו רק כשישתכנעו שהתועלות עולות על השקעת הזמן שלהם, כספם ומאמציהם. אל תדלג על דאגותיהם ושאלותיהם בתהליך המכירה. אתה חייב לתת להם מענה. התעלמות או אי התיחסות מספקת לשאלות/דאגות שלהם מזעיקות את הלקוח ומעוררות אצלו חרדה. הם לא יקנו במצב כזה. ענינים ושאלות פעוטים הופכים להתנגדויות משמעותיות כשאינן מטופלות במהירות ובדרך הנכונה.

4. רגשות משפיעים על קבלת ההחלטות של הלקוח שלך. כשהם מעורבים רגשית המכירה קשה. הגיון בלבד אינו מספיק להניע את הלקוח לפעולה. שני רגשות משמעותיים צריכים לקבל מענה: הפחד מהפסד והתשוקה להרוויח. כשאתה משתמש ברגשות הללו כטריגרים, אתה מניע את הלקוחות לפעול ביתר דחיפות.

5. הלקוחות מקבלים החלטות קניה כשאתה גורם שיהיה להם קל לעשות זאת. לאנשים יש את הפחד לקבל החלטות, לכן הם נמנעים מקבלתן. אתה חייב לגרום לאמון שלהם שהם מקבלים החלטה חכמה, ושהסכנה באי עשייה עולה על הצעידה קדימה. הקל על עצמך בסגירת המכירה על ידי חשיפה והתמקדות בכפתורים החמים של הלקוח. האנש את ההצגה שלך שתתאים לצרכים והרצונות שלהם, וצור את המומנטום שנחוץ לך להפוך את המכירה לקלה וחלקה. חלק מאנשי המכירות זונחים את אבני הדרך שלהם, באומרם ובעשותם את הדברים הלא נכונים, שמבטיחים שהקונה לא יקנה.
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב