"אדם הוא אדם באשר הוא אדם" – משפט שהוא תמצית המאמר הזה. ישנם הרבה מאוד אנשים בעולם, כולם שונים האחד מהשני. לא כולם מתאימים לתחום בו אנחנו עוסקים אבל מי שכן מעוניין בכך – צריך לדעת איך לפנות אליו.
ישנן שלוש סיבות הגורמות לאדם לקנות משהו:
א. רצון
ב. צורך
ג. פרס – לקנות משהו, מכיוון שהוא מרגיש שמגיע לו.
בכל מה שקשור ל"רצון" ישנם שני סוגי של אנשים:
"היצרנים" - הוא אדם שאוהב לקנות מתי שהוא מוכן לקנות, הוא לא אוהב שמוכרים לו אלא הוא רוצה להיות בשליטה זה שיאמר את המילה האחרונה.הדרך הנכונה ביותר למכור מוצר / הזדמנות עסקית לאדם המוגדר כאדם יצרני, הוא לתת לו את כל המידע הרלבנטי, כך שהוא יוכל להגיע להחלטה מושכלת וברורה מצידו.
"החוליה המקשרת" –אנשים המוגדרים כך, יהיו מוכנים לקנות בין אם את המוצר שלך או את ההזדמנות העסקית שלך ולו רק בשל החיבה שלהם אליך כאדם. לא אכפת לו אם אתה מבין במוצר או בעסק שלך, הוא פשוט "ילך" איתך רק בשל מי שאתה ומה שאתה מייצג. ברגע שהם יבטחו בך, הם ישכנעו את עצמם שמה שאתה מייצג/מוכר הוא טוב.
בכל מה שקשור לאדם בעל "צורך" ישנם שני סוגים של אנשים:
"המייצבים" – אנשים שאוהבים עקביות, כאשר הם מבססים את הקנייה שלהם על הגיון בריא ולהם אתה מוכרח לספק עובדות ונתונים יבשים.
"המשתנים" – אוהבים להיות חשופים לחופש הביטוי שבך – כמוכר. בכדי למכור להם מוצר/הזדמנות עסקית, אתה חייב להיות מעניין, לרגש אותם קרי, לגרום להם לצחוק, לבכות, לגרום להם לתחושה פנימית חזקה מאוד. פשוט צריך ליהנות איתם.
בכל מה שקשור לאנשים המוכרחים לקנות, כי "מגיע להם" ישנם שני סוגים של אנשים:
"המוחצנים" – אנשים שמחפשים כבר בקנייה שלהם רווח. תמיד הם ינסו לראות איך הם הצליחו להשיג משהו במחיר מציאה, "דפקו את המערכת". הם תמיד ירצו להרוויח עוד כסף, ולכן מכירת המוצר ו/או ההזדמנות העסקית תהיה קלה ביותר לסוג האנשים הללו.
"העמוקים" – אנשים שיש להם עומק. מעוניינים לרכוש מוצר, כיוון שאכפת להם. אם החברה שאתה נמצא בה תורמת לעמותות שונות, ציין זאת בפניהם – הם יאהבו את זה. אם המוצר שלך טבעי, אמור להם את זה- יהיה חשוב להם לדעת שאתה בה ממקום של אכפתיות והבנה.
אז כמו שראית, ישנם סוגים רבים של אנשים, משום כך חשוב מאוד לדבר עם מועמד כלשהו, להבין מאיפה הוא בא. תרשום הערות לגביו, תשאל את השאלות הנכונות, תבין מול מי אתה עומד.
בשיווק כל יום הוא יום חדש. אתה צריך להבין שבכל יום המוצר שלך יישאר זהה, ההזדמנות העסקית לא תשתנה אבל האנשים שייפנו אליך – כל אחד הוא עולם ומלואו.נחזור על כך שוב - לא כולם מתאימים לעסק הזה, אבל מי שכן מתאים – צריך לדעת כיצד לפנות אליו ובאילו נקודות לגעת בו.
אם גם אתם מעוניינים לעשות את השינוי שאנחנו עשינו נשמח לעזור לכם.
לקבלת הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון" בחינם גלשו ל:
http://RanNTali.co.cc