אז אתם רוצים לדעת מה לחפש כשאתם עומדים לבחור דומיין? ובכן ישנם המון מרכיבים שלוקחים תפקיד בבחירת שם לדומיין. הדבר הראשון שאתם צריכים להסתכל עליו זה למה אתם צריכים או רוצים דומיין בכלל? עסק? למכור אותו? לפתח אתר? אלו הן דוגמאות לשימוש בדומיין.
למרות שידיעת הסיבה מדוע אתם רוצים דומיין היא פקטור גדול כשבאים לבחור דומיין, ישנם עוד כמה דברים בסיסיים שאתם צריכים לשים לב.
מילות מפתח: כשבוחרים דומיין, מילות המפתח הן כנראה הדבר החשוב מכל. זה יעזור לכם בטווח הרחוק ב-SEO (אופטימיזציה של מנועי חיפוש) וכיצד הדומיין מפורסם. הדרך השכיחה ביותר לדעת אם מילות המפתח שלכם יעבדו נקראת מבחן הרדיו. כלומר שאם היו משמיעים את שם הדומיין שלכם ברדיו או בטלפון וכו', האם אנשים היו יודעים להקליד אותו בדפדפן שלהם?
תוצאות חיפוש: תוצאות חיפוש הן חשובות כאשר בוחרים דומיים מכיוון שהן מראות לך את המתחרים שלך על אותן מילות מפתח ספציפיות. למרות שלא בראש הרשימה, זה כן עזר לך לדעת איזה סוג של אתרים עושים שימוש במילות מפתח ששבדומיין שלכם.
WordTracker: הוא כלי שאומר לכם כמה פעמים חיפשו מילת מפתח מסויימת או קבוצה של מילות מפתח ביום. כאשר בוחרים דומיין זה יכול מאד לעזור לכם אם תרצו למכור את הדומיין הזה בעתיד. זה כמו לומר למישהו שהמכונית שלו מיגעה ל-100 קמ"ש תוך 5 שניות. זה גם מראה את פוטנציאל ה-SEO.
בידים על מודעות: זה מאפשר לכם לראות את כמות המפרסמים אשר שמו בידים על מילת מפתח מסוימת כדי לפרסם את האתר שלהם בגוגל או יאהו. זו גם נקודת מכירה אם אתם מתכוונים למכור את הדומיין שלכם.
כל אלו מהווים פקטור חשוב שצריך להתסכל עליו כשאתם באים לבחור את הדומיין שלכם. ישנם עוד דברים רבים אחרים שיש להסתכל ולשאול את עצמכם כשאתם באים לבחור דומיין. חל ק מהשאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם הם, "איזה שימוש אני אעשה בדומיין?" "מי ירצה את הדומיין הזה?" "האם זו האופציה הטובה ביותר לדומיין מסוג זה?". שאלות אלו צריכות להיות בראש הרשימה שלכם כשאתם באים לבחור דומיין.
למרות שידיעת הסיבה מדוע אתם רוצים דומיין היא פקטור גדול כשבאים לבחור דומיין, ישנם עוד כמה דברים בסיסיים שאתם צריכים לשים לב.
מילות מפתח: כשבוחרים דומיין, מילות המפתח הן כנראה הדבר החשוב מכל. זה יעזור לכם בטווח הרחוק ב-SEO (אופטימיזציה של מנועי חיפוש) וכיצד הדומיין מפורסם. הדרך השכיחה ביותר לדעת אם מילות המפתח שלכם יעבדו נקראת מבחן הרדיו. כלומר שאם היו משמיעים את שם הדומיין שלכם ברדיו או בטלפון וכו', האם אנשים היו יודעים להקליד אותו בדפדפן שלהם?
תוצאות חיפוש: תוצאות חיפוש הן חשובות כאשר בוחרים דומיים מכיוון שהן מראות לך את המתחרים שלך על אותן מילות מפתח ספציפיות. למרות שלא בראש הרשימה, זה כן עזר לך לדעת איזה סוג של אתרים עושים שימוש במילות מפתח ששבדומיין שלכם.
WordTracker: הוא כלי שאומר לכם כמה פעמים חיפשו מילת מפתח מסויימת או קבוצה של מילות מפתח ביום. כאשר בוחרים דומיין זה יכול מאד לעזור לכם אם תרצו למכור את הדומיין הזה בעתיד. זה כמו לומר למישהו שהמכונית שלו מיגעה ל-100 קמ"ש תוך 5 שניות. זה גם מראה את פוטנציאל ה-SEO.
בידים על מודעות: זה מאפשר לכם לראות את כמות המפרסמים אשר שמו בידים על מילת מפתח מסוימת כדי לפרסם את האתר שלהם בגוגל או יאהו. זו גם נקודת מכירה אם אתם מתכוונים למכור את הדומיין שלכם.
כל אלו מהווים פקטור חשוב שצריך להתסכל עליו כשאתם באים לבחור את הדומיין שלכם. ישנם עוד דברים רבים אחרים שיש להסתכל ולשאול את עצמכם כשאתם באים לבחור דומיין. חל ק מהשאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם הם, "איזה שימוש אני אעשה בדומיין?" "מי ירצה את הדומיין הזה?" "האם זו האופציה הטובה ביותר לדומיין מסוג זה?". שאלות אלו צריכות להיות בראש הרשימה שלכם כשאתם באים לבחור דומיין.
אפיליקון כנס ותערוכה
הכנס היחידי בישראל המיועד לאפיליאייטים ומשווקים אונליין
בואו לאתר הבית - אפיליקון
הכנס היחידי בישראל המיועד לאפיליאייטים ומשווקים אונליין
בואו לאתר הבית - אפיליקון