הכשרת המנהלים מבוצעת ע"י מכון תכנים ומתנהלת במקביל לעבודת השטח של מנהלי הקהילות, במטרה להציף מכלול של שאלות מהשטח ומציאת פתרונות כבר בראשית התהליך.
תוכנית המנהלות הקהילתיות בימי שגרה ובימי חירום בנויה באופן בו יינתן מענה לכלל האוכלוסיות הן ברמה הגיאוגרפית - שכונות העיר השונות, והן ברמה הפונקציונאלית - עדות ומגזרים.
מכלול הנושאים שיטופלו על ידי מנהלי המנהלות מצריך בשלבים הראשונים: גיוס מתנדבים מתוך אותם מגזרים ושכונות, כדי שיסייעו בטיפול השוטף. איוש מוקדים שכונתיים ותוכניות לייעודים תקציביים.
מטרות התוכנית, נגזרו לאחר עבודה ממושכת של ראש העיר מר אבירם דהרי, מנהל אגף הרווחה מר יהודה לגאמי והממונה על הרווחה מר אבנר כחלון, וביניהן:
צמצום והקטנת הבעיות החברתיות-כלכליות-קהילתיות בעיר.
חיזוק התושבים והחוסן הקהילתי בשכונות, בשעות שגרה ובשעות משבר.
חיזוק הקשר בין התושבים לנותני השירותים וייעול מתן המענים.
קידום שותפות ואחריות הדדית בין תושבי השכונות - בינם לבין עצמם ובינם ובין אנשי המקצוע בעיר.
חיזוק הקשר אדם-סביבה ושיפור מראה השכונות/העיר.
תוכנית המנהלות הקהילתיות בימי שגרה ובימי חירום בנויה באופן בו יינתן מענה לכלל האוכלוסיות הן ברמה הגיאוגרפית - שכונות העיר השונות, והן ברמה הפונקציונאלית - עדות ומגזרים.
מכלול הנושאים שיטופלו על ידי מנהלי המנהלות מצריך בשלבים הראשונים: גיוס מתנדבים מתוך אותם מגזרים ושכונות, כדי שיסייעו בטיפול השוטף. איוש מוקדים שכונתיים ותוכניות לייעודים תקציביים.
מטרות התוכנית, נגזרו לאחר עבודה ממושכת של ראש העיר מר אבירם דהרי, מנהל אגף הרווחה מר יהודה לגאמי והממונה על הרווחה מר אבנר כחלון, וביניהן:
צמצום והקטנת הבעיות החברתיות-כלכליות-קהילתיות בעיר.
חיזוק התושבים והחוסן הקהילתי בשכונות, בשעות שגרה ובשעות משבר.
חיזוק הקשר בין התושבים לנותני השירותים וייעול מתן המענים.
קידום שותפות ואחריות הדדית בין תושבי השכונות - בינם לבין עצמם ובינם ובין אנשי המקצוע בעיר.
חיזוק הקשר אדם-סביבה ושיפור מראה השכונות/העיר.
אופיר פ. שלי
פרופיל - תקשורת שיווקית, עיצוב גרפי, הפקות דפוס, ייעוץ שיווקי ותדמית, עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, מיתוג, יחסי ציבור, פרסום ודוברות.
פרופיל - תקשורת שיווקית, עיצוב גרפי, הפקות דפוס, ייעוץ שיווקי ותדמית, עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, מיתוג, יחסי ציבור, פרסום ודוברות.