הצבת סטנדים זו דרך נהדרת לפרסום רעיון או מוצר. סטנד כזה יכול להיות מוצב בסופר השכונתי, באמצע מרכז קניות הומה אדם, באולם קונצרטים ועוד. המטרה של אמצעי פרסום זה היא לפנות ללקוחות פוטנציאלים של אותו מוצר או שירות. ישנם הרבה יתרונות לדרך פרסום זו: זוהי דרך פרסום ישירה ולא אמצעית. כלומר: אין פה איש שיווק הדוחף מוצר אלא מתקן תצוגה בו כתוב בצורה שיווקית ומושכת כל מה שהחברה רוצה שהלקוח יידע על אותו מוצר בצירוף תמונה או לוגו של אותה חברה. זוהי דרך ישירה ולא מסורבלת החוסכת כוח אדם לחברה, משום שהחשיפה למותג נעשית בצורה בלתי אמצעית ולא על ידי אנשי מכירות. סטנדים יכולים לבוא בוארייציות שונות: עומדים, שוכבים או תלויים. על מתקן פלסטיק או על מתקן מתכת.
חשוב מאד ליצור פוסטר אשר ימשוך את עין הלקוחות. השימוש בצבעים חזקים ולא פסטלים יכול להשיג תוצאה זו. כמו כן, מעט מלל והרבה תמונות. חשוב שהמלל על סטנדים כאלו יהיה מוגבל למשפטים בודדים, הכתובים בכתב גדול ובולט, וזאת היות שלאדם הממוצע, אין סבלנות להתעמק ולקרוא כאשר הוא מסתובב לו בחוץ ולא יושב בניחותא בביתו. מה עוד שטקסט גדול ומורכב רק מבלבל ולכולנו יש נטייה רבה יותר לזכור משפטים מתומצתים וממוקדים.
לעיתים לא מדובר בפוסטר, אלא בהצגת המוצר עצמו על סטנד נחמד. כאשרר מדובר במוצרים עצמם המוצגים, רצוי לבחור להם סטנדים אשר ימשכו, הם עצמם, את עיני הלקוח. זאת אומרת שפה למתקן התצוגה יש משמעות לא פחותה מהמוצר עצמו, היות שגם הוא חלק מהמשיכה של הלקוח להסתכל על המותג.
חשוב מאד ליצור פוסטר אשר ימשוך את עין הלקוחות. השימוש בצבעים חזקים ולא פסטלים יכול להשיג תוצאה זו. כמו כן, מעט מלל והרבה תמונות. חשוב שהמלל על סטנדים כאלו יהיה מוגבל למשפטים בודדים, הכתובים בכתב גדול ובולט, וזאת היות שלאדם הממוצע, אין סבלנות להתעמק ולקרוא כאשר הוא מסתובב לו בחוץ ולא יושב בניחותא בביתו. מה עוד שטקסט גדול ומורכב רק מבלבל ולכולנו יש נטייה רבה יותר לזכור משפטים מתומצתים וממוקדים.
לעיתים לא מדובר בפוסטר, אלא בהצגת המוצר עצמו על סטנד נחמד. כאשרר מדובר במוצרים עצמם המוצגים, רצוי לבחור להם סטנדים אשר ימשכו, הם עצמם, את עיני הלקוח. זאת אומרת שפה למתקן התצוגה יש משמעות לא פחותה מהמוצר עצמו, היות שגם הוא חלק מהמשיכה של הלקוח להסתכל על המותג.