ריהוט משרדי אינו מילה גסה וסובל מדימוי שאינו מוצדק.
גם כאשר עוסקים במשרד קטן הרי שעדין חלקו של ריהוט המשרד מהווה כורח ולא בחירה, בזמן הקמת המשרד בודאי אבל גם בתפעול השוטף שלו. לכן, ריהוט משרדי צריך לקבל יחס ממוקד יותר תוך ניצול משאבים יעיל יותר. על ידי כך להוביל שינוי ולשפר מאוד את היכולת לגבש וליישם תוכנית עסקית בעלת סיכויי הצלחה גבוהים.
דימוי המשרד מושפע מאוסף גורמים רחב ושרבים הם מנהלי משרד המופתעים מהקשר והתלות של סביבת רהוט משרדי מתוכננת ומושקעת ואשר גם מבוססת בחשיבה יסודית וראיה אסטרטגית. מפתיע, עד כמה השקעה בריהוט אזור הקבלה, ריהוט חדרי הישיבות ועוד פריטי ריהוט משרדי נדרשים, ציוד משרד לשימוש שוטף ועוד. רהוט משרדי אינו מילה גסה וניצול וניהול נכונים שלו יכולים לאפשר למנהלים משרדים יעול וניצול מיטבי של המשאבים העומדים לרשותם.
ניתן לציין את השפעת גישה זו בפרט בהקשר של -
* תדמית המשרד
* שיווק ומיתוג נכון של המשרד
* סביבת עבודה נעימה, יעילה ונוחה
* דימוי עובד המשרד את המעסיק שלו
* ניצול מרבי של משאבים לתפוקה מרבית ומיטבית
* תפיסת הלקוח את ספק השירות
* ועוד
הגורמים המפורטים למעלה, מגיעים לביטוי משמעותי בניהול השוטף במשרד. השפעה על דימוי המשרד מצדם של העובדים, הלקוחות, דרך ספקים ועד משקיעים ומוסדות מימון כמו בנקים - על פעולות שוטפות במשרד היא ממש מרחיקת לכת.
לכן שימוש נכון ברהוט משרדי לא צריך להיות מילה גסה ואף מאפשר למנהל המשרד יעול מיטבי וניצול נכון יותר של המשאבים הזמינים.
מכאן שאין צורך להסביר כי גיבוש סביבת משרד נעימה לעובדים וללקוחות משנה לחלוטין את התשומות והתפוקות במשרד מאפשרת ניצול יעיל יותר של משאבים קיימים ואף חסכון מצטבר בשעות אדם ותשתיות. לדוגמא, השקעה נכונה בהיבט ריהוט משרדי לחדרי ישיבות יכולה להתבטא בסגירת עסקה קצרה יותר, חסכון בשעות אדם ואף תנאי עסקה חיוביים לעסק שלכם. שקלול גורמים אלו מעלה את שורת הרווח ומקזז את ההוצאה שחושבה על ריהוט חדר הישיבות והמשרד בכלל ותהווה, לפתע, הוצאה חשובה ומניבה.
ניהול משרד לא צריך להתבסס על חסכון כרוני אלא דווקא במינוף המשאבים הקיימים ושהמשרד ממילא מקצה (איזה משרד לא רוכש ריהוט משרדי ופרטי רהוט וציוד משרד שונים?) ויכול לכוון אותם לאפיקים בעלי השפעה גדולה יותר. במרבית המשרדים מקורות התקציב התפעוליים מוגבלים ומחושבים כהוצאה קבועה ושאינה ברת שינוי בתוכנית העבודה השוטפת של המשרד. ציוד משרדי כגון - כסא מנהלים או, שולחנות מנהלים ושולחנות מזכירה, ריהוט לחדרי ישיבות, ריהוט מנהלים, ארונות אחסון משרדי, אזור קבלה וריהוט לבתי קפה וכו' הם הוצאה בסיסית ומוכרת במרבית המשרדים והעסקים הקטנים והבינוניים ומהוויים כאב-ראש לא קטן במובן התקציבי. ניהול משרדי נכון, ידע לתעל הוצאה קיימת זו לקידום תדמית המשרד, סביבת העבודה המשרדית וניצול נכון יותר משאבי כוח האדם ומרחב העבודה (תכנון סביבת העבודה הישירה של העבודה, ניצול שטחים, רהוט איכותי השורד לטווח ארוך יותר וכו').
משרדים ועסקים רבים כבר התנסו בחוויה מתקנת זו וכיום הופך ריהוט המשרד, ריהוט לחדרי ישיבות, רהיטים למשרדים, שולחנות מנהלים ועוד לחלק בלתי נפרד מגיבושה של תוכנית עסקית מובנית לטווח הארוך. תוכנית עסקית כזו המניבה פירות, מגדילה את המחזור העסקי ובפרט תורמת לשורה התחתונה - שורת הרווח.
גם כאשר עוסקים במשרד קטן הרי שעדין חלקו של ריהוט המשרד מהווה כורח ולא בחירה, בזמן הקמת המשרד בודאי אבל גם בתפעול השוטף שלו. לכן, ריהוט משרדי צריך לקבל יחס ממוקד יותר תוך ניצול משאבים יעיל יותר. על ידי כך להוביל שינוי ולשפר מאוד את היכולת לגבש וליישם תוכנית עסקית בעלת סיכויי הצלחה גבוהים.
דימוי המשרד מושפע מאוסף גורמים רחב ושרבים הם מנהלי משרד המופתעים מהקשר והתלות של סביבת רהוט משרדי מתוכננת ומושקעת ואשר גם מבוססת בחשיבה יסודית וראיה אסטרטגית. מפתיע, עד כמה השקעה בריהוט אזור הקבלה, ריהוט חדרי הישיבות ועוד פריטי ריהוט משרדי נדרשים, ציוד משרד לשימוש שוטף ועוד. רהוט משרדי אינו מילה גסה וניצול וניהול נכונים שלו יכולים לאפשר למנהלים משרדים יעול וניצול מיטבי של המשאבים העומדים לרשותם.
ניתן לציין את השפעת גישה זו בפרט בהקשר של -
* תדמית המשרד
* שיווק ומיתוג נכון של המשרד
* סביבת עבודה נעימה, יעילה ונוחה
* דימוי עובד המשרד את המעסיק שלו
* ניצול מרבי של משאבים לתפוקה מרבית ומיטבית
* תפיסת הלקוח את ספק השירות
* ועוד
הגורמים המפורטים למעלה, מגיעים לביטוי משמעותי בניהול השוטף במשרד. השפעה על דימוי המשרד מצדם של העובדים, הלקוחות, דרך ספקים ועד משקיעים ומוסדות מימון כמו בנקים - על פעולות שוטפות במשרד היא ממש מרחיקת לכת.
לכן שימוש נכון ברהוט משרדי לא צריך להיות מילה גסה ואף מאפשר למנהל המשרד יעול מיטבי וניצול נכון יותר של המשאבים הזמינים.
מכאן שאין צורך להסביר כי גיבוש סביבת משרד נעימה לעובדים וללקוחות משנה לחלוטין את התשומות והתפוקות במשרד מאפשרת ניצול יעיל יותר של משאבים קיימים ואף חסכון מצטבר בשעות אדם ותשתיות. לדוגמא, השקעה נכונה בהיבט ריהוט משרדי לחדרי ישיבות יכולה להתבטא בסגירת עסקה קצרה יותר, חסכון בשעות אדם ואף תנאי עסקה חיוביים לעסק שלכם. שקלול גורמים אלו מעלה את שורת הרווח ומקזז את ההוצאה שחושבה על ריהוט חדר הישיבות והמשרד בכלל ותהווה, לפתע, הוצאה חשובה ומניבה.
ניהול משרד לא צריך להתבסס על חסכון כרוני אלא דווקא במינוף המשאבים הקיימים ושהמשרד ממילא מקצה (איזה משרד לא רוכש ריהוט משרדי ופרטי רהוט וציוד משרד שונים?) ויכול לכוון אותם לאפיקים בעלי השפעה גדולה יותר. במרבית המשרדים מקורות התקציב התפעוליים מוגבלים ומחושבים כהוצאה קבועה ושאינה ברת שינוי בתוכנית העבודה השוטפת של המשרד. ציוד משרדי כגון - כסא מנהלים או, שולחנות מנהלים ושולחנות מזכירה, ריהוט לחדרי ישיבות, ריהוט מנהלים, ארונות אחסון משרדי, אזור קבלה וריהוט לבתי קפה וכו' הם הוצאה בסיסית ומוכרת במרבית המשרדים והעסקים הקטנים והבינוניים ומהוויים כאב-ראש לא קטן במובן התקציבי. ניהול משרדי נכון, ידע לתעל הוצאה קיימת זו לקידום תדמית המשרד, סביבת העבודה המשרדית וניצול נכון יותר משאבי כוח האדם ומרחב העבודה (תכנון סביבת העבודה הישירה של העבודה, ניצול שטחים, רהוט איכותי השורד לטווח ארוך יותר וכו').
משרדים ועסקים רבים כבר התנסו בחוויה מתקנת זו וכיום הופך ריהוט המשרד, ריהוט לחדרי ישיבות, רהיטים למשרדים, שולחנות מנהלים ועוד לחלק בלתי נפרד מגיבושה של תוכנית עסקית מובנית לטווח הארוך. תוכנית עסקית כזו המניבה פירות, מגדילה את המחזור העסקי ובפרט תורמת לשורה התחתונה - שורת הרווח.
ליאב ריהוט משרדי מתקדם
-----------------------------------
יבואני ויצרני ריהוט,
משרדי מתקדם, ריהוט לבתי קפה וריהוט גינה באיכות, אמינות ומחיר ללא תחרות. אספקה ושירות בכל חלקי הארץ לעסקים,פרטים, מוסדות, מסעדות, בתי קפה ועוד.
בקרו באתר, www.li-av.co.il לחווית רכישה אחרת.
-----------------------------------
יבואני ויצרני ריהוט,
משרדי מתקדם, ריהוט לבתי קפה וריהוט גינה באיכות, אמינות ומחיר ללא תחרות. אספקה ושירות בכל חלקי הארץ לעסקים,פרטים, מוסדות, מסעדות, בתי קפה ועוד.
בקרו באתר, www.li-av.co.il לחווית רכישה אחרת.