שימור קצב CTR קבוע הוא הכרחי בכדי להצליח עם גוגל אדוורדס. ה-CTR שלכם משפיע ישירות על עליות ההקלקה. תקראו את שלושת הטיפים הבאים לשיפור ה-CTR שלכם בגוגל.
כתבו מודעות משכנעות
הדרך המהירה ביותר להגדיל את ה-CTR היא על ידי שיפור כתיבת המודעות שלכם. תחשבו על קליקים כקולות עבור הפרסומות שלכם. ככל שיהיו יותר קליקים אתם תקבלו יותר אנשים שיצביעו בעבור המודעה שלכם. עם ה-CTR שלכם יורד מאחוז אחד, אז המודעה שלכם היא לא מה שאנשים מחפשים. כאשר הם מכניסים את מילת המפתח לחלון החיפוש יש להם שאלות ספציפיות שהמודעה שלכם פשוט לא עונה עליהן.
שימו את עצמכם בנעליהם של המחפשים, ותבינו את תהליך המחשבה שלהם. כאשר הם מקישים את מילות המפתח, מה הם מחפשים, אילו שאלות הם ישאלו ושלבו את התשובות במודעות שלכם.
צרו Ad Groups קטנים יותר
כאשר יש לכם המון חשיפות אבל CTR נמוך, המשמעות היא שה-ad groups שלכם לא מספיק מקובצים. כל ad group צריך לייצג מכנה משותף של מילות מפתח. כל ad group צריך להכיל 10-15 מילות מפתח ואף פעם לא יותר מ-20. הפרדת מילות מפתח בין רבים ליחיד ל-ad groups שונים יכולה גם מאד לעזור.
הפרדת סוגי מילות המפתח (exact, broad, phrase) על אותן מילות המפתח יכולה גם היא להגביר את ה-CTR שלכם. אופצית ה- broad תניב יותר חשיפות מאשר אופצית exact. הפרדת סוגי מילות המפתח תעזור לכם לזהות אילו מילות מפתח מייצרות חשיפות רבות מבלי להניב תוצאות חיוביות.
מיצאו את מיקום המודעה הרווחי ביותר
ככל שהמודעה שלכם ממוקמת גבוה יותר, כך תקבלו יותר קליקים. אך מיקום מודעה גבוה לא בהכרח מתרגם לגדילה ברווחים, אתם תרצו לבדוק מיקומים שונים בכדי להגדיל את ה-CTR שלכם בזמן שאתם משמרים רווחיות גבוהה. זה מאד מפתה לשים ביד גבוה ביותר בכדי להופיע בתוצאות הראשונות, אך לא תמיד זהו המיקום הרווחי ביותר.
הטיפים הנ"ל הם רק טיפה בים. בכדי לגלות עוד טיפים, אסטרטגיות וטקטיקות כדאי לכם להשתתף בכנס אפיליקון שיערך ביוני בישראל.
כתבו מודעות משכנעות
הדרך המהירה ביותר להגדיל את ה-CTR היא על ידי שיפור כתיבת המודעות שלכם. תחשבו על קליקים כקולות עבור הפרסומות שלכם. ככל שיהיו יותר קליקים אתם תקבלו יותר אנשים שיצביעו בעבור המודעה שלכם. עם ה-CTR שלכם יורד מאחוז אחד, אז המודעה שלכם היא לא מה שאנשים מחפשים. כאשר הם מכניסים את מילת המפתח לחלון החיפוש יש להם שאלות ספציפיות שהמודעה שלכם פשוט לא עונה עליהן.
שימו את עצמכם בנעליהם של המחפשים, ותבינו את תהליך המחשבה שלהם. כאשר הם מקישים את מילות המפתח, מה הם מחפשים, אילו שאלות הם ישאלו ושלבו את התשובות במודעות שלכם.
צרו Ad Groups קטנים יותר
כאשר יש לכם המון חשיפות אבל CTR נמוך, המשמעות היא שה-ad groups שלכם לא מספיק מקובצים. כל ad group צריך לייצג מכנה משותף של מילות מפתח. כל ad group צריך להכיל 10-15 מילות מפתח ואף פעם לא יותר מ-20. הפרדת מילות מפתח בין רבים ליחיד ל-ad groups שונים יכולה גם מאד לעזור.
הפרדת סוגי מילות המפתח (exact, broad, phrase) על אותן מילות המפתח יכולה גם היא להגביר את ה-CTR שלכם. אופצית ה- broad תניב יותר חשיפות מאשר אופצית exact. הפרדת סוגי מילות המפתח תעזור לכם לזהות אילו מילות מפתח מייצרות חשיפות רבות מבלי להניב תוצאות חיוביות.
מיצאו את מיקום המודעה הרווחי ביותר
ככל שהמודעה שלכם ממוקמת גבוה יותר, כך תקבלו יותר קליקים. אך מיקום מודעה גבוה לא בהכרח מתרגם לגדילה ברווחים, אתם תרצו לבדוק מיקומים שונים בכדי להגדיל את ה-CTR שלכם בזמן שאתם משמרים רווחיות גבוהה. זה מאד מפתה לשים ביד גבוה ביותר בכדי להופיע בתוצאות הראשונות, אך לא תמיד זהו המיקום הרווחי ביותר.
הטיפים הנ"ל הם רק טיפה בים. בכדי לגלות עוד טיפים, אסטרטגיות וטקטיקות כדאי לכם להשתתף בכנס אפיליקון שיערך ביוני בישראל.
אפיליקון כנס ותערוכה
הכנס היחידי בישראל המיועד לאפיליאייטים ומשווקים אונליין
בואו לאתר הבית - אפיליקון
הכנס היחידי בישראל המיועד לאפיליאייטים ומשווקים אונליין
בואו לאתר הבית - אפיליקון