העסק נופל, הבנק סגר את הברז ואתה לא רואה איך אתה משלם משכורות לשלושים עובדים.
איך עוברים את התקופה הקשה? איך מוצאים לקוחות חדשים? איך מקדמים את המכירות במצב הכלכלי הקשה?
עומדות בפניך כמה אופציות:
א. להתקשר לסטנלי פישר ולבקש מערוף - אולי יש לו קצת כסף להלוות?
ב. לסגור את העסק ולברוח לצ'קטונגה (לא חסר אנשים כאלה כיום).
ג. להחליט החלטה ולבצע - לעשות סרט תדמית שיאפשר סגירת עסקאות עם לקוחות חדשים. ואם החלטתם - בואו תראו איך אפשר לעשות את זה כמו שצריך.
הלקוחות הקיימים מן הסתם מזמינים פחות בתקופה זו. אי אפשר להאשים אותם. מצד שני - לא צריך להיות עצלן ולברבר כל הזמן כמה המצב קשה. אם הייתי מקבל שקל כל פעם שאני שומע "אחי המצב פשוט בקאנטים - פשוט על הפנים" הייתי מליונר. כולם עסוקים כל כך בלקשקש "כמה המצב קשה" - שהם שכחו שבשביל כסף צריך למכור.
לקוחות חדשים או לקוחות פוטנציאליים הם לקוחות שעדיין לא מכירים אתכם וצריכים את המוצר שלכם. לקוח קיים הוא לקוח שמכיר את המוצר שלכם - מזמין את המוצרים שהוא רוצה מתי שהוא רוצה ומשלם שוטף פלוס...
לקוח חדש הוא פוטנציאל חדש למינוף העסק שלכם וישנם כמה כללים פשוטים לפני שמתחילים לפנות לחברות בכדי להוציא את סרט התדמית שלכם לפועל. בואו ניקח לדוגמא את משה. הוא יבואן של צעצועי ילדים והוא שוקל להביא יו-יו חדש מסין. מה השאלות שמשה צריך לשאול את עצמו לפני שהוא שוכר את שירותיה של חברה שמפיקה סרטי תדמית?
ובכן, הרי הרשימה:
א. מי קהל היעד? מוסדות? חנויות צעצועים? מסעדות שירצו לקנות את הצעצוע בכדי לקדם מכירות לארוחות משפחתיות? כל קהל יעד זקוק לראות סרט תדמית שתפור בדיוק למידותיו. סרט שיתאים למסעדות הוא לא סרט שיתאים לחנויות צעצועים. אסור למשה לעשות טעויות של טירונים.
ב. מהם ערוצי המדיה דרכם משה יפיץ את סרט התדמית שלו? סידירום? דיוידי? לינק באינטרנט? דיסק און קי?
ג. האם משה הולך להשתמש בפרזנטור מקצועי? או שמשה הולך לקדם את המוצר בסרט בעצמו? אלו הן שתי גישות שונות לחלוטין וכל אחת מהן מתאימה באופן ייחודי למוצרים מסויימים.
ד. האם משה צריך להשתמש בראיונות עם אנשים שכבר חוו את המוצר?
אחרי שמשה הרכיב את הבריפ הקצר שכולל את המידע הנ"ל הוא יכול לפנות לחברה שתפיק סרט תדמית עבורו.
בפגישה עימם הם יעלו רעיונות על הכתב (אופציות לתסריט בסיסי) ולאחר שיבחרו באפיק המתאים ביותר - יוכלו לצלם ולערוך את הסרט.
לכשהסרט יהיה גמור - משה יצטרך לעבוד קשה בכדי לממש את הפוטנציאל הגלום בסרט.
בהצלחה למשה ובצלחה גם לכם!
עמינדב פייגנבאום
במאי
Http://www.tenta.co.il
איך עוברים את התקופה הקשה? איך מוצאים לקוחות חדשים? איך מקדמים את המכירות במצב הכלכלי הקשה?
עומדות בפניך כמה אופציות:
א. להתקשר לסטנלי פישר ולבקש מערוף - אולי יש לו קצת כסף להלוות?
ב. לסגור את העסק ולברוח לצ'קטונגה (לא חסר אנשים כאלה כיום).
ג. להחליט החלטה ולבצע - לעשות סרט תדמית שיאפשר סגירת עסקאות עם לקוחות חדשים. ואם החלטתם - בואו תראו איך אפשר לעשות את זה כמו שצריך.
הלקוחות הקיימים מן הסתם מזמינים פחות בתקופה זו. אי אפשר להאשים אותם. מצד שני - לא צריך להיות עצלן ולברבר כל הזמן כמה המצב קשה. אם הייתי מקבל שקל כל פעם שאני שומע "אחי המצב פשוט בקאנטים - פשוט על הפנים" הייתי מליונר. כולם עסוקים כל כך בלקשקש "כמה המצב קשה" - שהם שכחו שבשביל כסף צריך למכור.
לקוחות חדשים או לקוחות פוטנציאליים הם לקוחות שעדיין לא מכירים אתכם וצריכים את המוצר שלכם. לקוח קיים הוא לקוח שמכיר את המוצר שלכם - מזמין את המוצרים שהוא רוצה מתי שהוא רוצה ומשלם שוטף פלוס...
לקוח חדש הוא פוטנציאל חדש למינוף העסק שלכם וישנם כמה כללים פשוטים לפני שמתחילים לפנות לחברות בכדי להוציא את סרט התדמית שלכם לפועל. בואו ניקח לדוגמא את משה. הוא יבואן של צעצועי ילדים והוא שוקל להביא יו-יו חדש מסין. מה השאלות שמשה צריך לשאול את עצמו לפני שהוא שוכר את שירותיה של חברה שמפיקה סרטי תדמית?
ובכן, הרי הרשימה:
א. מי קהל היעד? מוסדות? חנויות צעצועים? מסעדות שירצו לקנות את הצעצוע בכדי לקדם מכירות לארוחות משפחתיות? כל קהל יעד זקוק לראות סרט תדמית שתפור בדיוק למידותיו. סרט שיתאים למסעדות הוא לא סרט שיתאים לחנויות צעצועים. אסור למשה לעשות טעויות של טירונים.
ב. מהם ערוצי המדיה דרכם משה יפיץ את סרט התדמית שלו? סידירום? דיוידי? לינק באינטרנט? דיסק און קי?
ג. האם משה הולך להשתמש בפרזנטור מקצועי? או שמשה הולך לקדם את המוצר בסרט בעצמו? אלו הן שתי גישות שונות לחלוטין וכל אחת מהן מתאימה באופן ייחודי למוצרים מסויימים.
ד. האם משה צריך להשתמש בראיונות עם אנשים שכבר חוו את המוצר?
אחרי שמשה הרכיב את הבריפ הקצר שכולל את המידע הנ"ל הוא יכול לפנות לחברה שתפיק סרט תדמית עבורו.
בפגישה עימם הם יעלו רעיונות על הכתב (אופציות לתסריט בסיסי) ולאחר שיבחרו באפיק המתאים ביותר - יוכלו לצלם ולערוך את הסרט.
לכשהסרט יהיה גמור - משה יצטרך לעבוד קשה בכדי לממש את הפוטנציאל הגלום בסרט.
בהצלחה למשה ובצלחה גם לכם!
עמינדב פייגנבאום
במאי
Http://www.tenta.co.il