קניית מתנה לקשרי לקוחות וקידום מכירות בתקופת מיתון הנה משימה שדורשת חשיבה מרובה בצידה. בתקופה של מיתון כשתקציב המתנות/ שי לקשרי לקוחות וקידום מכירות מצטמצם, נדרשת חשיבה יצירתית בכדי להגיע לליבו של הלקוח וזאת מבלי לפשוט את הרגל...
בתקופה זו נדרשת יצירתיות ופרקטיות. החוכמה היא לרכוש מוצר פרסומי לקשרי לקוחות בעלות סבירה מצד אחד ומצד שני מוצר בעל משמעות רגשית לאותו לקוח, שיעשה את ההבדל. לדוגמא: במצבי משבר בין לקוח לספק, כשנדמה שעוד רגע, הלקוח עוזב לעולמים את החברה, יש לפעול בנחישות ובמהירות לפייס אותו.
מוצר מתאים לאותו אירוע הוא: סט קליעה למטרה, כשפרצופו של הספק מודפס על משטח הקליעה למטרה ומאפשר בצורה היתולית ללקוח "לקלוע חיצים" על הספק, או לחלופין סט תחתיות לקפה כשדמויות הספק מוטבעים עליהם ומתחת כתובה סיסמא:
"תרגיש חופשי לדרוך עליי..."
מוצר פרסומי זה בעלות נמוכה במיוחד יכול להיות הצ'אנס האחרון למנוע את הנזק העצום לספק, באיבוד הלקוח. מוצרי פרסום וקשרי לקוחות בתקופת מיתון הנם הזדמנות פז להידוק היחסים עם הלקוח באמצעים פשוטים אך יצירתיים. הלקוחות בתקופה זו חרדים לעסק שלהם ואינם יודעים מה יוליך המחר, לכן זה הזמן למוצרי קידום מכירות ופרסום פשוטים אך יחודיים.
ככל שהרעיון הפרסומי מדוייק יותר ל"פתרון הבעיה" ניתן למצוא מוצרי פרסום וקידום מכירות פשוטים מצד אחד ואפקטיביים מאוד מצד שני.
זה הזמן ל"יצירתיות בפרסום" כמו שנאמר ובמיוחד במוצרי הפרסום וקידום המכירות.
בתקופה זו נדרשת יצירתיות ופרקטיות. החוכמה היא לרכוש מוצר פרסומי לקשרי לקוחות בעלות סבירה מצד אחד ומצד שני מוצר בעל משמעות רגשית לאותו לקוח, שיעשה את ההבדל. לדוגמא: במצבי משבר בין לקוח לספק, כשנדמה שעוד רגע, הלקוח עוזב לעולמים את החברה, יש לפעול בנחישות ובמהירות לפייס אותו.
מוצר מתאים לאותו אירוע הוא: סט קליעה למטרה, כשפרצופו של הספק מודפס על משטח הקליעה למטרה ומאפשר בצורה היתולית ללקוח "לקלוע חיצים" על הספק, או לחלופין סט תחתיות לקפה כשדמויות הספק מוטבעים עליהם ומתחת כתובה סיסמא:
"תרגיש חופשי לדרוך עליי..."
מוצר פרסומי זה בעלות נמוכה במיוחד יכול להיות הצ'אנס האחרון למנוע את הנזק העצום לספק, באיבוד הלקוח. מוצרי פרסום וקשרי לקוחות בתקופת מיתון הנם הזדמנות פז להידוק היחסים עם הלקוח באמצעים פשוטים אך יצירתיים. הלקוחות בתקופה זו חרדים לעסק שלהם ואינם יודעים מה יוליך המחר, לכן זה הזמן למוצרי קידום מכירות ופרסום פשוטים אך יחודיים.
ככל שהרעיון הפרסומי מדוייק יותר ל"פתרון הבעיה" ניתן למצוא מוצרי פרסום וקידום מכירות פשוטים מצד אחד ואפקטיביים מאוד מצד שני.
זה הזמן ל"יצירתיות בפרסום" כמו שנאמר ובמיוחד במוצרי הפרסום וקידום המכירות.
זברה סטודיו - מוצרים לקשרי לקוחות קידום מכירות ומוצרי פרסום.
http://www.zebrastudio.co.il
http://www.zebrastudio.co.il