דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית דף נחיתה אפקטיבי למוצרי קליקבנק 

מאת    [ 03/03/2009 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 3688 פעמים ]

היום בניגוד לתקופה של לפני שנתיים שלוש, הפרסום בגוגל הפך להיות קשה יותר בעבור משווקי תוכניות שותפים עקב אילוצים של גוגל. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הבעיה הזו היא בניית דף נחיתה ויתרה מכך זוהי דרך מצויינת לקדם מוצר אחד או אפילו מספר מוצרים של קליקבנק.

להלן רשימת "מצרכים" הכרחיים עבור דף נחיתה מוצלח:

1. עיצוב טוב, המתבסס על המוצר אותו אתם מקדמים או עיצוב גנרי אם זה רק סיקור או הצעה. עשו שימוש בתמונות של המוצר המקורי באתר (מוצר של ספר בקליקבנק לדוגמא), תמונות אשר מייצגים את היתרון הישיר משימוש במוצר.

2. כותרת טובה ורלוונטית - 70% מההצלחה של דף נחיתה זו הכותרת. תכללו את מילת המפתח שלכם קודם כל בכותרת ועשו זאת בצורת שאלה. לדוגמא, אם מילת המפתח שלכם היא "Cure Acne", אז עשו שימוש בכותרת כמו "Cure Acne: Can You Get Rid of Your Acne Problem Permanently?".

3. נסו לעשות שימוש במילות מפתח ונושאים שימשכו אנשים שמוכנים לקנות. לדוגמא, אדם הסובל מאקנה ומוכן לקנות פתרון, סביר להניח שיקרא "Cure Acne: Can You Get Rid of Your Acne Problem Permanently?" כאשר יסיימו לקרוא את המאמר שלכם, הם צריכים להיות מעוניינים בהצעה שלכם.
אבל כותרת כמו "Cure Acne: What Causes It", סביר להניח שימשוך רק מחפשי מידע על אקנה.

4. פסקת מבוא רלוונטית ומושכת, בדר"כ איפה שאתם מציגים את הסיפור שמאחורי המוצר אותו אתם מקדמים.

5. רשימה (Opt-In List) - טופס קטן שהגולשים יכולים להכניס שם ואימייל ונכנסים למאגר הנתונים שלכם, ואז אתם יכולים לשלוח להם באימייל הצעות, עדכונים וכי"ב. בניית רשימה תמנף את העסק שלכם. ככל שהרשימה שלכם תהיה יותר אפקטיבית כך גדלים הסיכויים שתקבלו יותר מכירות. בדר"כ מציעים איזשהו בונוס בראש הטופס, רק בגלל שאנשים אוהבים לקבל דברים בחינם.

6. קריאה לפעולה (Call-To-Action) אפקטיבית, בתחתית העמוד אבל גם בין 2 פסקאות, אך לא יותר מדי.

7. עדויות מוסיפות אמינות. תוכלו לקחת את העדויות המופיעות בעמוד המכירה המקורי של המוצר אותו אתם מקדמים, תכללו גם תמונות וכתובת של אתרים אם אפשרי. עדות אחת או שתיים צריכות להספיק בשביל דף נחיתה אפקטיבי.

8. סימני מסחר מוכרים וחסויות - לוגויים וסימני מסחר של חברות מוכרות הקשורות למוצר אותו אתם מקדמים.

9. הצעה טובה, תשאלו את עצמכם, מדוע הם יקנו? האם ההצעה רלוונטית בשביל מה שהם מחפשים.

10. התועלת - הידועים גם כ"נקודות התועלת", הכינו רשימה בסדר של ערך היררכי.

11. אחריות, מה יקרה אם הם לא יאהבו את המוצר אותם הם קנו?

להזדמנות של פעם בחיים, בכנס אפיליקון למשווקי תוכניות שותפים, לפגוש את סגן נשיא מכירות ופיתוח עסקי של קליקבנק.


אפיליקון כנס ותערוכה
הכנס היחידי בישראל המיועד לאפיליאייטים ומשווקים אונליין
בואו לאתר הבית - אפיליקון



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב