Starkey Laboratories, אחת מחברות טכנולוגיית מכשירי השמיעה הגדולות בעולם, תטמיע את מערכת Pivotal CRM המיוצגת בישראל על-ידי One1, באתריה ברחבי העולם. ההטמעה נועדה לעזור ולייעל את התהליכים העסקיים מול הלקוח ולרכז את המידע על לקוחות החברה, במטרה לשפר את תהליכי המכירה ואת איכות שירות הלקוחות של החברה תוך תמיכה בצמיחתה.
Starkey היא חברת טכנולוגיית שמיעה גלובלית בבעלות פרטית, המוכרת בזכות תכנון, פיתוח והפצה של מערכות שמיעה דיגיטליות חדשניות. החברה שהוקמה ב- 1967 מעסיקה יותר מ- 3,500 עובדים, פועלת ב- 22 אתרים, ומבצעת עסקים ביותר מ- 100 שווקים ברחבי העולם.
יותר מ- 700 עובדי Starkey ממחלקות השיווק, המכירות, שירות הלקוחות ומחלקת אחריות מוצרים, צפויים להשתמש ב- Pivotal CRM. המערכת תוטמע במשרדים הממוקמים בארה"ב וב- 18 מדינות אחרות בעולם.
Starkey מתכוונת להשתמש המגוון המודולים העשיר ובפונקציונאליות המלאה של Pivotal CRM: ניהול מערך אנשי המכירות, ניהול שירות הלקוחות, ניהול השיווק, ניהול שותפים עסקיים, עבודה מול המערכת באמצעות טלפונים סלולריים ומכשירי כף יד, שימוש במודל טלמרקטינג ותסריטי שיחות, ניהול ביצועים ארגוניים ומודלים נוספים.
המערכת הקודמת לניהול כוח המכירות וניהול קשרים בה השתמשה החברה לא ענתה לצרכיה הגדלים, והיא בחרה ב- Pivotal CRM בזכות העושר הרב של המודלים והפונקציונאליות הגבוהה אשר מגיעים עם המערכת Out Of the Box, זאת לצד הסקלאביליות והגמישות יישומים להתאמת המערכת לתהליכיה העסקיים הייחודיים של Starkey.
"הטמעה זאת של Pivotal CRM ב- Starkey מוכיחה את מובילות הפתרון שמספקת Pivotal CRM בקידום חדשנות מתמדת תוך יכולת התאמה מקסימאלית לצרכים העסקיים של לקוחותיה", אומר אוהד זהבי , סמנכ"ל One1 BI & CRM, נציגת Pivotal בישראל.
"אנו אוהבים את העובדה ש- Pivotal CRM מספקת תפקודיות שתוכננה להקל עלינו לשווק, למכור ולשרת לקוחות ברחבי העולם ועל בסיס מגוון הערוצים שלנו, לחזק את שלנו שביעות רצון הלקוחות שלנו, ובסופו של דבר לעזור לשורה התחתונה שלנו", אמר קיט גוגנברגר, סגן נשיא בכיר לתפעול ב- Starkey. "בדקנו מערכות CRM מובילות אחרות, ואנו מרגישים כי Pivotal CRM מתאימה באופן אידיאלי למענה לתהליכים העסקיים הספציפיים שלנו, כמו גם לתמיכה בצמיחתנו לטווח הארוך".
Starkey היא חברת טכנולוגיית שמיעה גלובלית בבעלות פרטית, המוכרת בזכות תכנון, פיתוח והפצה של מערכות שמיעה דיגיטליות חדשניות. החברה שהוקמה ב- 1967 מעסיקה יותר מ- 3,500 עובדים, פועלת ב- 22 אתרים, ומבצעת עסקים ביותר מ- 100 שווקים ברחבי העולם.
יותר מ- 700 עובדי Starkey ממחלקות השיווק, המכירות, שירות הלקוחות ומחלקת אחריות מוצרים, צפויים להשתמש ב- Pivotal CRM. המערכת תוטמע במשרדים הממוקמים בארה"ב וב- 18 מדינות אחרות בעולם.
Starkey מתכוונת להשתמש המגוון המודולים העשיר ובפונקציונאליות המלאה של Pivotal CRM: ניהול מערך אנשי המכירות, ניהול שירות הלקוחות, ניהול השיווק, ניהול שותפים עסקיים, עבודה מול המערכת באמצעות טלפונים סלולריים ומכשירי כף יד, שימוש במודל טלמרקטינג ותסריטי שיחות, ניהול ביצועים ארגוניים ומודלים נוספים.
המערכת הקודמת לניהול כוח המכירות וניהול קשרים בה השתמשה החברה לא ענתה לצרכיה הגדלים, והיא בחרה ב- Pivotal CRM בזכות העושר הרב של המודלים והפונקציונאליות הגבוהה אשר מגיעים עם המערכת Out Of the Box, זאת לצד הסקלאביליות והגמישות יישומים להתאמת המערכת לתהליכיה העסקיים הייחודיים של Starkey.
"הטמעה זאת של Pivotal CRM ב- Starkey מוכיחה את מובילות הפתרון שמספקת Pivotal CRM בקידום חדשנות מתמדת תוך יכולת התאמה מקסימאלית לצרכים העסקיים של לקוחותיה", אומר אוהד זהבי , סמנכ"ל One1 BI & CRM, נציגת Pivotal בישראל.
"אנו אוהבים את העובדה ש- Pivotal CRM מספקת תפקודיות שתוכננה להקל עלינו לשווק, למכור ולשרת לקוחות ברחבי העולם ועל בסיס מגוון הערוצים שלנו, לחזק את שלנו שביעות רצון הלקוחות שלנו, ובסופו של דבר לעזור לשורה התחתונה שלנו", אמר קיט גוגנברגר, סגן נשיא בכיר לתפעול ב- Starkey. "בדקנו מערכות CRM מובילות אחרות, ואנו מרגישים כי Pivotal CRM מתאימה באופן אידיאלי למענה לתהליכים העסקיים הספציפיים שלנו, כמו גם לתמיכה בצמיחתנו לטווח הארוך".