יש מי שמעדיפים מלכתחילה אתר אינטרנט עם מעט תוכן ובשל הכרת יכולותיהם המפוקפקות בכתיבה, מותירים את עצמם ללא יכולת שליטה בתוכן. "אם יהיה לי משהו קטן לשנות - הם אומרים - אני אפנה למי שהקים לי את האתר ובעבור חופן דולרים הוא יסדר עבורי את העניין.
אחרים, בשל מזג יעיל מדי, נקלעים למצב הפוך. הם דואגים מראש למערכת ניהול תוכן ועושים בה שימוש מופרז, מבלי להקדיש מחשבה, למילות חיפוש שהוגדרו לטובת קידום האתר ומבלי להקדיש חצי שנייה של תשומת לב לעיצוב הטקסט והחומרים שהם מעלים.
שני המקרים האלה מייצגים באופן לא קיצוני מדי, 2 דרכים שונות להתנהלות בתוך אתר. שתיהן תהפוכנה את האתר למיושן ולא רלוונטי לגולשים תוך זמן לא רב.
מי שמשליך יהבו על שינויי תוכן מועטים באתר - צריך לצפות לכך שהאתר שלו יידחק לאחד העמודים הנידחים בגוגל. הוא יוכל לקדם אותו בעיקר באמצעות הפניות מבחוץ (לינקים מאתרים אחרים ואתרי מאמרים) או מודעות adwords של גוגל.
גם המחשבה על מקים האתר שעסוק בהקמת אתרים אחרים וצריך עכשיו לגרוע מזמן העבודה השוטפת שלו על אתר חדש, כדי לבצע מספר תיקוני תוכן באתר קיים - מקורה בחוסר הבנה (לפחות כלכלי). כאשר מדובר במעט תיקונים ביצועם ייארך הרבה פחות משווי התעריף המשולם עבור שעת עדכון והביצוע בדרך כלל ייעשה בזמן שנוח לחברת ההקמה שמשקיעה את רוב זמנה בהקמת אתרים ולא בתחזוק תוכן.
מי שמתפתה לגלות היפראקטיביות בכל הנוגע לעדכון האתר שלו עלול תוך זמן קצר להפוך אתר טוב, מעוצב יפה ויעיל לאתר שמרחיק גולשים. שימוש בכותרות בצבעים וגדלים שונים, הוספת כותרות מוגזמת, ביצוע אינספור של לינקים פנימיים, ותוספת של אינסוף נושאי משנה שנגללים עד אין קץ ללא שימוש מושכל בתמונות ואימאג'ים - הם מתכון בטוח להברחת גולשים ולחיסול אתרים טובים.
אחרים, בשל מזג יעיל מדי, נקלעים למצב הפוך. הם דואגים מראש למערכת ניהול תוכן ועושים בה שימוש מופרז, מבלי להקדיש מחשבה, למילות חיפוש שהוגדרו לטובת קידום האתר ומבלי להקדיש חצי שנייה של תשומת לב לעיצוב הטקסט והחומרים שהם מעלים.
שני המקרים האלה מייצגים באופן לא קיצוני מדי, 2 דרכים שונות להתנהלות בתוך אתר. שתיהן תהפוכנה את האתר למיושן ולא רלוונטי לגולשים תוך זמן לא רב.
מי שמשליך יהבו על שינויי תוכן מועטים באתר - צריך לצפות לכך שהאתר שלו יידחק לאחד העמודים הנידחים בגוגל. הוא יוכל לקדם אותו בעיקר באמצעות הפניות מבחוץ (לינקים מאתרים אחרים ואתרי מאמרים) או מודעות adwords של גוגל.
גם המחשבה על מקים האתר שעסוק בהקמת אתרים אחרים וצריך עכשיו לגרוע מזמן העבודה השוטפת שלו על אתר חדש, כדי לבצע מספר תיקוני תוכן באתר קיים - מקורה בחוסר הבנה (לפחות כלכלי). כאשר מדובר במעט תיקונים ביצועם ייארך הרבה פחות משווי התעריף המשולם עבור שעת עדכון והביצוע בדרך כלל ייעשה בזמן שנוח לחברת ההקמה שמשקיעה את רוב זמנה בהקמת אתרים ולא בתחזוק תוכן.
מי שמתפתה לגלות היפראקטיביות בכל הנוגע לעדכון האתר שלו עלול תוך זמן קצר להפוך אתר טוב, מעוצב יפה ויעיל לאתר שמרחיק גולשים. שימוש בכותרות בצבעים וגדלים שונים, הוספת כותרות מוגזמת, ביצוע אינספור של לינקים פנימיים, ותוספת של אינסוף נושאי משנה שנגללים עד אין קץ ללא שימוש מושכל בתמונות ואימאג'ים - הם מתכון בטוח להברחת גולשים ולחיסול אתרים טובים.
שרה טיקטינסקי היא בעלת משרד תיקשורים יחסי ציבור | קופירייטינג | קופירייטינג לאתרי אינטרנט
נייד: 050-5528935
נייד: 050-5528935