דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מיצרים לקוחות מסוג ממון - מרוצים, ממליצים ונאמנים 

מאת    [ 12/03/2009 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 2141 פעמים ]

עסק בעולם דינאמי וסביבה תחרותית ומתפתחת הגדלה בקצב גבוה כמו העיר מודיעין צריך לישון עם עין אחת פקוחה. אנו חיים בעיר שבה כ-2,000 עסקים קטנים לא כולל עסקים מהבית אשר אליהם הצטרפו רק לאחרונה 140 חנויות בקניון החדש, ואם נאמין לפרסומים בקרוב יצטרפו מספר מרכזים מסחריים חדשים.
לפיכך כבעל עסק בכל עת ובכל מצב דע מי הם המתחרים? לאן הם פונים? מי הקהל שלהם ומה הם מציעים? זאת יש לברר הן טרם הקמת העסק והן בנקודות זמן קבועות לאורך הדרך, בהם כדאי לעצור ולבחון את המצב לאשורו.
רבים המקרים בהם בוחרים להקים עסק מתוך תחושה, רצון לממש פוטנציאל אישי וכישרון או לקדם אינטרס נתון, כל זה טוב ויפה אך רק אם נבדקה שאלת השאלות האם יש צורך לשירות או המוצר שאני מציע?
וכאן אני חוזרת לשאלה מי הם המתחרים ומה הם עושים? האם השוק מוצף? האם יש לי מה להציע אחרת? יש מקום לכולם? שאל את עצמך - מדוע יבחר לקוח לבצע רכישה ממני אם ישנם רבים אחרים המציעים את אותו הדבר? ערוך מחקר וברור ואם הצלחת לענות על השאלה בצורה משביעת רצון אזי הינך כבר בחצי הדרך. כעת, על תשכח להביע זאת באמצעי השיווק איתם אתה משתמש בכדי להגיע לקהל היעד שלך - במודעה בעיתון , בפלייר וגם מעגל הנטוורקינג אליו אתה משתייך.

לאחר שבררנו את השאלות הבסיסיות ויש לקוחות מרוצים כיצד נהפכם לנאמנים?
בכל שלב של העסק דאג להתעדכן בחידושים, מגמות, צרכי ורצונות קהל היעד. הייה ראשון להכניס מוצר חדש , להשתמש בחומר גלם ייחודי, צור חבילות שירות העונות על צורך שעלה מהשטח וכל זאת לפני המתחרים הישירים.
עצה זאת מתייחסת אלייך הן אם אתה מעצב שיער, בעל חנות, גרפיקאית או מטפל אלטרנטיבי תן ללקוחות שלך מענה לצרכיהם אך אל תעצור כאן הייה צעד אחד קדימה ועדכן אותם במה שחדש בתחומך - תלהיב , תפתיע , תרגש. כך תיצור קהל לקוחות נאמן ותעביר מסר של מקצוען בתחומו. תן אצל הלקוח את התחושה שהוא יכול לסמוך עלייך שאם קורה משהו בתחום אתה כבר תעדכן אותו ועל כן אין לו מה לחפש אצל מתחרייך. והרי מה אנו כבעלי עסקים רוצים? לקוחות מסוג ממון - מרוצים, ממליצים ונאמנים.
מ.ש.ל (מה שהיה להוכיח)
מיכל גליקמן בעלים של - MMS-Michal Marketing Solutions משרד לייעוץ וייצוג שיווקי לעסקים קטנים. יועצת במאגר היועצים של משרד התמ"ת לחונכות שיווקית. מעניקה ייעוץ בנקודות מפנה ומשבר, כתיבת תוכניות עבודה ושיווק ב- outsourcing. http://www.mms4biz.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב