484מרתון-נמל בית-ערב פתיחה של אירועי מחול ומוסיקה-נמל יפו484
עמותת הכוריאוגרפים יזמה סדרת מופעי מחול של יוצרים שונים.
הסידרה שולבה עם פתיחת חלל חדש בנמל יפו-האנגר2.
מטרת הסידרה היתה לתת במה ליוצרים של מחול ישראלי עכשוי.
בהופעות ישולבו מחול ומוסיקה בשיתוף פעולה עם לבונטין7.
ניהול הפרויקט הופקד בידי סיגלית גלפנד-מנכ"ל עמותת הכוריאוגרפים.
אם לשפוט לפי ערב הפתיחה (הסידרה תימשך עד 4.4.09 ויתקימו בה 35 מופעים שונים)הסידרה עונה הן לצרכים של היוצרים והן לצרכים של הקהל.
המקום היה מלא עד אפס מקום והקהל בישיבה הקיף את הבמה והתישב בכל סמנטימטר פנוי.
בערב הפתיחה ראינו36 קטעים של אמנים שונים שקובצו ב4 מקבצים בצורה מיקרית.
בין היוצרים צפינו בכוריאוגרפים ורקדנים מכל גווני הקשת-ידועים,ידועים פחות,צעירים מבוגרים וכו'.כל אחד נתן הופעה של דקות ספורות.
אין כל אפשרות להתיחס ברצינות ולבקר כל אחד מהמשתתפים בערב כזה משתי סיבות.היו כאמור 36 קטעים וזמן ההופעה של כל אחד היתה דקות ספורות.
במרתון כל אחד הציג את יכולתו. זה היה סוג של פרומו כדי לרשום נוכחות,לידע את הקהל ולסקרנו לראות את האמן והמופע בהזדמנות אחרת, כאשר יתקיים מופע כזה.
באותם הזדמנויות אם יתאפשר לי אתיחס לכל מופע בנפרד.
בצורה שרירותית אזכיר חלק מהקטעים לא כביקורת אלא כידיעה בלבד שהתקימו.
פתחה את הערב טליה פז בריקוד בו לקח חלק רוב הזמן רק חלקו העליון של הגוף במיוחד הידיים שהיו העיקר בריקוד.
עידן כהן הדגים זריזות ,גמישות ופיתולי גוף.
תמר בורר בישיבה החזיקה ושיחקה עם מפית בפה.
נטע שיזף רקדה ריקוד פלמנקו סוער.
דפי אלטבב העדיפה את הרצפה לישיבה,לשכיבה,לעמוד על הברכיים וכו'.
אביב אבגי חלם וביצע ריקוד כסופרמן.
יסמין גודר בחרה את המוסיקה השקטה ותנועות מוקפאות רבות.
נמרוד פריד הופיע במסכה של אישה, שערות ארוכות ותנועות בהתאם.
למימי רץ וינברג היתה העדפה לעמוד במקום אחד לא לזוז ממני עם גב אל הקהל.
ענת כץ שילבה דיבור באנגלית.
רובי אדלמן"ריקודו"היה אכילת ביסקויט.
עמית גולדנברג ויערה דולב ביצעו דואט בתנועות בעיקר ישרות גיאומטריות.
דינה תלם עמדה על הראש נשענת אל הקיר.
רונית זיו העדיפה שיר עברי כלווי.
תומר שרעבי שילב בין הריקוד המודרני לתימני.
רננה רז הפכה את ההורה הישראלי לריקוד מודרני.
ענת שמגר רקדה לצלילי מלל ופעמון.
ניב שינפלד ואורן לאור הופיעו כצמד.
סאלי אן פרידלנד השתמשה בחסה לקישוט ואכילה.
סיגל זיו ביצעה ריקוד אוריאנטלי
אביגיל רובין רקדה כנראה עם עיניים מכוסות(כך זה נראה לפחות)
אילנית תדמור הופיעה עם מוסיקה חיה.
אליס דור כהן העדיפה לרקוד בישיבה.
גילת אמוץ שרה ודפקה על גופה כגי לעוות את השירה.
מיה לוי קשרה קופסאות שימורים לרגלה לצלילי שיר עבדים כושיים.
שרונה פלורסהיים רקדה לצלילי טרומבון שניגן נגן.
הערב הסתיים במחול מקסים בכוריאוגרפיה מענינת,חריגה ומעולה של יוסי ברג ועודד גרף בביצוע מעולה שנרקד בחצי גוף ערום וכלל משחקים בין שני גברים,משחקי ידיים,הרבה נגיעות גוף,ליטוף עצמי,טנגו.
התיזמון והתאום בין השניים היה מעולה.
בתום המרתון הופיעה דיקלה במוסיקת עולם.
היה זה מרתון מענין מגוון ויפה שההשקעה בו היתה כדאית
לראות או לא לראות:זה היה מופע מרתון חד פעמי.בהחלט מומלץ לראות חלק גדול מהמשתתפים במופע שלם.
נכתב על ידי elybikoret , 13/3/2009 16:38
עמותת הכוריאוגרפים יזמה סדרת מופעי מחול של יוצרים שונים.
הסידרה שולבה עם פתיחת חלל חדש בנמל יפו-האנגר2.
מטרת הסידרה היתה לתת במה ליוצרים של מחול ישראלי עכשוי.
בהופעות ישולבו מחול ומוסיקה בשיתוף פעולה עם לבונטין7.
ניהול הפרויקט הופקד בידי סיגלית גלפנד-מנכ"ל עמותת הכוריאוגרפים.
אם לשפוט לפי ערב הפתיחה (הסידרה תימשך עד 4.4.09 ויתקימו בה 35 מופעים שונים)הסידרה עונה הן לצרכים של היוצרים והן לצרכים של הקהל.
המקום היה מלא עד אפס מקום והקהל בישיבה הקיף את הבמה והתישב בכל סמנטימטר פנוי.
בערב הפתיחה ראינו36 קטעים של אמנים שונים שקובצו ב4 מקבצים בצורה מיקרית.
בין היוצרים צפינו בכוריאוגרפים ורקדנים מכל גווני הקשת-ידועים,ידועים פחות,צעירים מבוגרים וכו'.כל אחד נתן הופעה של דקות ספורות.
אין כל אפשרות להתיחס ברצינות ולבקר כל אחד מהמשתתפים בערב כזה משתי סיבות.היו כאמור 36 קטעים וזמן ההופעה של כל אחד היתה דקות ספורות.
במרתון כל אחד הציג את יכולתו. זה היה סוג של פרומו כדי לרשום נוכחות,לידע את הקהל ולסקרנו לראות את האמן והמופע בהזדמנות אחרת, כאשר יתקיים מופע כזה.
באותם הזדמנויות אם יתאפשר לי אתיחס לכל מופע בנפרד.
בצורה שרירותית אזכיר חלק מהקטעים לא כביקורת אלא כידיעה בלבד שהתקימו.
פתחה את הערב טליה פז בריקוד בו לקח חלק רוב הזמן רק חלקו העליון של הגוף במיוחד הידיים שהיו העיקר בריקוד.
עידן כהן הדגים זריזות ,גמישות ופיתולי גוף.
תמר בורר בישיבה החזיקה ושיחקה עם מפית בפה.
נטע שיזף רקדה ריקוד פלמנקו סוער.
דפי אלטבב העדיפה את הרצפה לישיבה,לשכיבה,לעמוד על הברכיים וכו'.
אביב אבגי חלם וביצע ריקוד כסופרמן.
יסמין גודר בחרה את המוסיקה השקטה ותנועות מוקפאות רבות.
נמרוד פריד הופיע במסכה של אישה, שערות ארוכות ותנועות בהתאם.
למימי רץ וינברג היתה העדפה לעמוד במקום אחד לא לזוז ממני עם גב אל הקהל.
ענת כץ שילבה דיבור באנגלית.
רובי אדלמן"ריקודו"היה אכילת ביסקויט.
עמית גולדנברג ויערה דולב ביצעו דואט בתנועות בעיקר ישרות גיאומטריות.
דינה תלם עמדה על הראש נשענת אל הקיר.
רונית זיו העדיפה שיר עברי כלווי.
תומר שרעבי שילב בין הריקוד המודרני לתימני.
רננה רז הפכה את ההורה הישראלי לריקוד מודרני.
ענת שמגר רקדה לצלילי מלל ופעמון.
ניב שינפלד ואורן לאור הופיעו כצמד.
סאלי אן פרידלנד השתמשה בחסה לקישוט ואכילה.
סיגל זיו ביצעה ריקוד אוריאנטלי
אביגיל רובין רקדה כנראה עם עיניים מכוסות(כך זה נראה לפחות)
אילנית תדמור הופיעה עם מוסיקה חיה.
אליס דור כהן העדיפה לרקוד בישיבה.
גילת אמוץ שרה ודפקה על גופה כגי לעוות את השירה.
מיה לוי קשרה קופסאות שימורים לרגלה לצלילי שיר עבדים כושיים.
שרונה פלורסהיים רקדה לצלילי טרומבון שניגן נגן.
הערב הסתיים במחול מקסים בכוריאוגרפיה מענינת,חריגה ומעולה של יוסי ברג ועודד גרף בביצוע מעולה שנרקד בחצי גוף ערום וכלל משחקים בין שני גברים,משחקי ידיים,הרבה נגיעות גוף,ליטוף עצמי,טנגו.
התיזמון והתאום בין השניים היה מעולה.
בתום המרתון הופיעה דיקלה במוסיקת עולם.
היה זה מרתון מענין מגוון ויפה שההשקעה בו היתה כדאית
לראות או לא לראות:זה היה מופע מרתון חד פעמי.בהחלט מומלץ לראות חלק גדול מהמשתתפים במופע שלם.
נכתב על ידי elybikoret , 13/3/2009 16:38
אליביקורת