דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק - שלוש דרכים ללקוחות רבים 

מאת    [ 19/03/2009 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2178 פעמים ]

הפעם אני רוצה להתייחס לשאלת "המיליון דולר": מה הנוסחא לגיוס לקוחות חדשים?, ובכן רבותי , אחת לתמיד, הנוסחא לא פוענחה עדיין. ישנן גישות, אסטרטגיות ופעולות ניסוי ותהייה שמבצעים בשיווק, אך אין נוסחא להצלחה. בעצם יש רק אחת - ההתמדה.

אם מצאתם נוסחא מובטחת, אשמח לשמוע אודותיה במייל המצורף מטה ואם נכון הדבר, Microsoft ו- Google צריכים להתחיל לדאוג.

אך לא אפטור אתכם בלא כלום, יש שלוש דרכים שעליהם מושתת השיווק:

לחשוף - את העסק ואת המוצר, אם הפעילות מבוססת על יכולותיך, את עצמך!
לחדש - באמצעות יצירת סקרנות תשיגו תשומת לב.
לשתף - הלקוחות של עסק אחר (מוצר משלים) יכולים להיות גם שלכם.

החשיפה

תנו להם לנסות

חשפו את המוצר שלכם בכל הזדמנות, תנו ללקוחות לטעום אותו (מזון) לנסות אותו (מכשיר) או ללמוד עליו (שירות) באמצעות חוויה פעילה שהם חלק ממנה. הדבר החשוב ביותר במפגשים אלו ...לאסוף מידע על הלקוחות, לא להתמקד במכירה אלא באיסוף מידע (כרטיסי ביקור, טופס הגרלה, צרוף למועדון וכו')

מידע מקצועי

מצבו את העסק שלכם כמוביל בתחומו ע"י העברת מידע (אחת לחודש / רבעון) על שיפורים בתחום, מתן טיפים ודוגמאות. הלקוחות אוהבים מידע נטול מכירה והם ישמחו להירשם ולתת לכם את הפרטים שלכם. עשו זאת באמצעות אימייל /אינטרנט ובמקרים מסוימים גם הפקס עדיין אטרקטיבי.

החדשנות

המוצר שלכם מיוחד

לנתץ את המוסכמות, אל תפעלו כמקובל. צרו בידול מהאחרים ופתחו את האוקיינוס הכחול שלכם (מאמר בנושא זה פורסם כאן בגיליון מס' 53 - שונה ולא משונה)

התחייבות

תנו להם לנסות אתכם. התחייבות על מתן שירות בזמן קצר במיוחד (פיצה דומינוס ב- 30 דק') בשעות חריגות (פיצוציה 24 שעות) או במקומות לא צפויים (העו"ד יגיע אליך הביתה) יוצרים באזז גבוה (רעש שיווקי הגורם ללקוחות רבים לדבר עליכם)

שיתוף פעולה בין עסקי

המלצה פעילה

כיום פועלים מס' ארגונים שמטרתם ליצור Networking בין בעלי עסקים. המטרה היא המלצות הדדיות ללקוחות והעברת השמות הפוטנציאלים לכל עסק. לדוגמא: BNI , IBC , אלו ארגונים המאגדים בעלי עסקים ומקיימים פגישות שבועיות שבין מטרותיהן הפניית לקוחות פוטנציאלים לחברים.

כנסים, ימי עיון ושעות הפנאי

להשתתף בכל אירוע רב משתתפים, כנסי לקוחות פוטנציאלים וכמובן כנסים שמשתתפים בהם בעלי עסקים. פורומים מקצועיים וימי עיון הם פלטפורמה מצוינת לשיתופי פעולה. בסקר שנעשה בקרב בעלי עסקים נמצא ש- 35% מהמשתתפים מגיעים במטרה ליצור קשרים עסקיים. מומלץ להשתתף בזמנכם הפנוי באירועים חברתיים שנוכחים בהם בעלי עסקים, שם נסגרות העסקאות הטובות ביותר.


* דורון בטשי, מנכ"ל שביט הדרכה, מרצה בכיר במקצועות שיווק, מכירות ויזמות עסקית. המאמר לעיל הינו חוות דעת אישית והינו תמצית הדברים.
http://www.shavitcom.co.il לתגובות : doron@shavitcom.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב