אם אתם בכיוון של הקמת עסק ביתי או חולמים על עבודה מהבית שתכניס מספיק כסף, תהיה מעניינת, לא תדרוש עבודה בחוץ, בוס ופקקים, זה רעיון טוב לבדוק מה יש לאינטרנט להציע בתחום זה. אתר אינטרנט בנוי כהלכה ומוכן לקליטת לקוחות, מכירה או שיווק, ייעוץ וכל רעיון אחר, יכול להוות פתרון מושלם ולשמש גם כסוכן המכירות שלכם, גם כמנהל המשרד, לאסוף טלפונים, מיילים והזמנות, למכור ולספק מידע.
אם תוכלו לבנות אתר אינטרנט שיספק את כל הצרכים של העסק, תוכלו לעבוד על הרכבת המערכת שלכם באופן חד פעמי, ואחר כך להסתפק בבקרה שוטפת, כך שהעסק שלכם פשוט ימשיך לרוץ באופן אוטומטי ככל האפשר, גם אם אתם לא בבית. עבודה מהבית? זו לא עבודה אם אתם לא ממש עובדים, ולא בדיוק מהבית אם אתם לא חייבים להישאר בבית...
1. דף אינטרנט שיש בו הרשמה לקבלת עלון תקופתי, מיילים ומידע על העסק שלכם. חשוב שההרשמה תהיה מסוג double opt in, כך שהנרשמים גם נרשמו מרצונם לרשימת הדיוור שלכם, וגם אישרו אותה שנית במייל חוזר, כדי שתוכלו לשלוח להם מיילים באופן חוקי. חשוב גם שההרשמה תכלול אפשרות ברורה ופשוטה להסרה מרשימת התפוצה. כל זאת ניתן לעשות בקלות ע"י מערכת שליחת מסרים אוטומטית.
2. אי-בוק, טיפים, עלון אלקטרוני, ווידאו מעניין - כל דבר שאתם יכולים לשלוח בחינם כמתנה לנרשמים שלכם בנושא המעניין אותם, כדי לסייע להם ללמוד דבר מה או להעמיק בנושא שמעניין אותם ושלשמו הם נכנסו לאתר.
3. דף מכירה מעולה, שנכתב על ידכם או על ידי כותב מקצועי, שיפרט את מעלות השירות או המוצר שלכם באופן שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו. לחילופין, דף השוואה בין שירותים שונים, אשר גם מספק מידע וגם מעודד קנייה.
4. מערכת סליקה כלשהי, פרטית או דרך רשת שותפים אם יש בכוונתכם לגייס משווקים לעסק שלכם.
5. ביצוע מעקב אחר הקנייה, מערכת שתודה לרוכשים באתר שלכם, תשמור איתם על קשר ותציע הצעות נוספות בעתיד.
אם תוכלו לבנות אתר אינטרנט שיספק את כל הצרכים של העסק, תוכלו לעבוד על הרכבת המערכת שלכם באופן חד פעמי, ואחר כך להסתפק בבקרה שוטפת, כך שהעסק שלכם פשוט ימשיך לרוץ באופן אוטומטי ככל האפשר, גם אם אתם לא בבית. עבודה מהבית? זו לא עבודה אם אתם לא ממש עובדים, ולא בדיוק מהבית אם אתם לא חייבים להישאר בבית...
1. דף אינטרנט שיש בו הרשמה לקבלת עלון תקופתי, מיילים ומידע על העסק שלכם. חשוב שההרשמה תהיה מסוג double opt in, כך שהנרשמים גם נרשמו מרצונם לרשימת הדיוור שלכם, וגם אישרו אותה שנית במייל חוזר, כדי שתוכלו לשלוח להם מיילים באופן חוקי. חשוב גם שההרשמה תכלול אפשרות ברורה ופשוטה להסרה מרשימת התפוצה. כל זאת ניתן לעשות בקלות ע"י מערכת שליחת מסרים אוטומטית.
2. אי-בוק, טיפים, עלון אלקטרוני, ווידאו מעניין - כל דבר שאתם יכולים לשלוח בחינם כמתנה לנרשמים שלכם בנושא המעניין אותם, כדי לסייע להם ללמוד דבר מה או להעמיק בנושא שמעניין אותם ושלשמו הם נכנסו לאתר.
3. דף מכירה מעולה, שנכתב על ידכם או על ידי כותב מקצועי, שיפרט את מעלות השירות או המוצר שלכם באופן שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו. לחילופין, דף השוואה בין שירותים שונים, אשר גם מספק מידע וגם מעודד קנייה.
4. מערכת סליקה כלשהי, פרטית או דרך רשת שותפים אם יש בכוונתכם לגייס משווקים לעסק שלכם.
5. ביצוע מעקב אחר הקנייה, מערכת שתודה לרוכשים באתר שלכם, תשמור איתם על קשר ותציע הצעות נוספות בעתיד.