שיווק
1. שיווק ויח"צ - כל אחת יכולה.
2. שחרור מאמונות מגבילות של נשים בעיקר, כדוגמת: לא נעים להשוויץ, מה יגידו, העשייה שלי מדברת בעד עצמה, אני מאמינה בשיווק מפה לאוזן וכ"ב
3. שיווק ויח"צ מבוססים על חשיבה תוצאתית- "השורה התחתונה" ולא על תהליכיות, שהיא בסיס ההוויה הנשית וחוסמת הצלחה.
4. שיווק ויח"צ עוסקים בצרכים, תועלות ופתרונות ולא בסיפורים או אגו של המשווק/ת.
5. מסגור המיקרו בחשיבת מקרו מאפשר הרחבת מעגלי שיווק ויח"צ
6. זיהוי ה- NETWORK הפרטית שלך ותיעולה מ- NETTALKING חברתית ל- NETWORKING עסקית פותח אפשרויות לשיווק
7. חשיבה ופעולה על בסיס מודל SIX DEGREE מאפשרת לך להגיע לכל אדם ביקום.
8. ספריה היא כמו עסק קטן ויכולה להתחיל את השיווק ויח"צ בעלויות מזעריות ברשת האינטרנט: בלוגים, פורומים, אתרי חינם, אתרי מאמרים, "לקוחות סמויים", סיפורי הצלחה, YOU TUBE, FLIX, שיווק ויראלי ועוד
9. שיווק גרילה בעיר האורבאנית הוא נשק רב עוצמה וזול שמנצח את השיווק המסורתי ומשלים אותו (בשיתוף דורי וגיא מסוכנות השיווק www.mizbala.com). הפמיניסטיות בתחילת במאה השיגו באמצעותו את זכות הנשים לבחירה, חברות עסקיות מגיעות לקהלי יעד ויוצרות חוויה רגשית וגם הספריות יכולות)
10. שיווק ויח"צ, כשמם כן הם- מערכת תקשורת מתמשכת, ממוקדת תוצאה עם שווקים וקהלים. נשים, שמיומנות בתקשורת צריכות לאמץ את הבהירות, ההתמקדות ורצון לנצח והן הופכות למשווקות העל.
שירית בן- ישראל, מנכ"לית STS
יועצת ומאמנת למצויינות עסקית וניהולית
MSM במנהל עסקים ותקשורת
1. שיווק ויח"צ - כל אחת יכולה.
2. שחרור מאמונות מגבילות של נשים בעיקר, כדוגמת: לא נעים להשוויץ, מה יגידו, העשייה שלי מדברת בעד עצמה, אני מאמינה בשיווק מפה לאוזן וכ"ב
3. שיווק ויח"צ מבוססים על חשיבה תוצאתית- "השורה התחתונה" ולא על תהליכיות, שהיא בסיס ההוויה הנשית וחוסמת הצלחה.
4. שיווק ויח"צ עוסקים בצרכים, תועלות ופתרונות ולא בסיפורים או אגו של המשווק/ת.
5. מסגור המיקרו בחשיבת מקרו מאפשר הרחבת מעגלי שיווק ויח"צ
6. זיהוי ה- NETWORK הפרטית שלך ותיעולה מ- NETTALKING חברתית ל- NETWORKING עסקית פותח אפשרויות לשיווק
7. חשיבה ופעולה על בסיס מודל SIX DEGREE מאפשרת לך להגיע לכל אדם ביקום.
8. ספריה היא כמו עסק קטן ויכולה להתחיל את השיווק ויח"צ בעלויות מזעריות ברשת האינטרנט: בלוגים, פורומים, אתרי חינם, אתרי מאמרים, "לקוחות סמויים", סיפורי הצלחה, YOU TUBE, FLIX, שיווק ויראלי ועוד
9. שיווק גרילה בעיר האורבאנית הוא נשק רב עוצמה וזול שמנצח את השיווק המסורתי ומשלים אותו (בשיתוף דורי וגיא מסוכנות השיווק www.mizbala.com). הפמיניסטיות בתחילת במאה השיגו באמצעותו את זכות הנשים לבחירה, חברות עסקיות מגיעות לקהלי יעד ויוצרות חוויה רגשית וגם הספריות יכולות)
10. שיווק ויח"צ, כשמם כן הם- מערכת תקשורת מתמשכת, ממוקדת תוצאה עם שווקים וקהלים. נשים, שמיומנות בתקשורת צריכות לאמץ את הבהירות, ההתמקדות ורצון לנצח והן הופכות למשווקות העל.
שירית בן- ישראל, מנכ"לית STS
יועצת ומאמנת למצויינות עסקית וניהולית
MSM במנהל עסקים ותקשורת
שירית בן- ישראל
מנכ"לית חברת STS
לעיצוב ארגונים מובילים בע"מ
מרצה, יועצת ומאמנת למצוינות אישית ועסקית
חוקרת בתחום ניהול ומנהיגות
MSM במנהל עסקים ו-15 שנות נסיון
ליצירת קשר באימייל: sts4u@bezeqint.net
לאתר הבית: http://sts4u.com
לבלוג האימון- http://blog.tapuz.co.il/coaching4u
לבלוג קידום נשים בישראל- http://blog.tapuz.co.il/nashim2009
מנכ"לית חברת STS
לעיצוב ארגונים מובילים בע"מ
מרצה, יועצת ומאמנת למצוינות אישית ועסקית
חוקרת בתחום ניהול ומנהיגות
MSM במנהל עסקים ו-15 שנות נסיון
ליצירת קשר באימייל: sts4u@bezeqint.net
לאתר הבית: http://sts4u.com
לבלוג האימון- http://blog.tapuz.co.il/coaching4u
לבלוג קידום נשים בישראל- http://blog.tapuz.co.il/nashim2009