כמנהלת שנים רבות בתחום הטלמיטינג והטלמרקטינג, אני רואה בלידים חשיבות עליונה להצלחה שיווקית בכל עסק.
חשוב להבין שזהו הבסיס החשוב להצלחה הן מבחינת תיאום פגישות והן מבחינת ביצוע מכירות.
אתמקד הפעם בתיאום פגישות:
לאחר שניסחתי תסריט שיחה, עלי לבנות לי פילוח רשומות איכותיות אליהם יש לבצע את פניה ותיאום הפגישה. כמובן שאני עובדת עם תוכנה שמאפשרת לי לפלח את השוק באופן איכותי אך זה לא תמיד מספיק.
חשוב להדגיש שמתוך נסיון יש תחומי עיסוק שמאד מתאים להם לבצע תהליך של איתור לידים חמים, לדוגמא: אדריכלים
פניה ליזמים ואיתור פרוייקטים בשלבים מתקדמים.
בזמן שמבצעים פניה לפילוח שוק מסויים ניתן להבחין באופן מיידי בעניין שאנו יוצרים בפלח שוק זה, בשאלות העולות, להגדיל את כמות מאגר המיילים, ליצור קשר ראשוני עם לקוח שעתיד להיות לקוח של החברה, להרגיש בצורה הטובה ביותר את "השוק", ליצור מאגר איכותי של לקוחות ונתונים של עסקים כמו: טלפון, כתובת מייל, שמות אנשי קשר, ולהגדיל באופן עצום את הפעילות השיווקית, במסגרת איתור לידים מתאמים פגישות, שולחים הצעות מחיר/פרופיל עסקי וכך החשיפה הופכת לגדולה וטובה !!
עלות הלידים שיוצרים בפעילות טלפונית היא עלות מאד נמוכה, מעבר ליצירת הליד כפי שכבר ציינתי יש ערך מוסף להתקשרויות ובכך ניתן להשתמש כל העת.
בדרך כלל לקוחות מפעילים שיווק המתמקד רק בתיאום פגישות אך כדאי ורצוי בתחומים מסויימים להוסיף/לשלב גם איתור לידים של לקוחות חמים/מתעניינים/במעקב.
לידים הם חשובים אך אתה בעצמך יכול ליצור לידים או לחילופין לתת למומחים לייצר לידים עבורך.
לידים אפשר ליצר בכמה דרכים:
1. להזמין להרשמה ולשלוח ניוזלטר שבועי/חודשי
2. לבצע בדיקה מעמיקה של תחום העסק אליו נרצה לפנות, זמן פעילות, ועוד
ולבנות תסריט שנשען על האינפורמציה שמצאנו.
3. ליזום כנס/הרצאה ולבצע רישום של המשתתפים.
4. ליצור שיתופי פעולה,היכרויות חדשות.
קיימים 2 סוגי לידים:
1. יצירת ליד
2. קבלת ליד= ליד חם
1. יצירת ליד
הכוונה שבעל עסק או מערך השיווק מבצע תחקיר שיווקי על חברות ומנפה את החברות שלא מתאימות ויוצר פילוח לידים בעזרתו ניתן יהיה לפנות לחברות מתאימות ביותר מתוך פילוח מסויים.
2. קבלת ליד חם
הכוונה היא שקיבלנו פניה או הפניה של קולגה עיסקית וזהו ליד מאד איכותי המביא אותנו לקראת תיאום פגישה.
חשוב להבין שזהו הבסיס החשוב להצלחה הן מבחינת תיאום פגישות והן מבחינת ביצוע מכירות.
אתמקד הפעם בתיאום פגישות:
לאחר שניסחתי תסריט שיחה, עלי לבנות לי פילוח רשומות איכותיות אליהם יש לבצע את פניה ותיאום הפגישה. כמובן שאני עובדת עם תוכנה שמאפשרת לי לפלח את השוק באופן איכותי אך זה לא תמיד מספיק.
חשוב להדגיש שמתוך נסיון יש תחומי עיסוק שמאד מתאים להם לבצע תהליך של איתור לידים חמים, לדוגמא: אדריכלים
פניה ליזמים ואיתור פרוייקטים בשלבים מתקדמים.
בזמן שמבצעים פניה לפילוח שוק מסויים ניתן להבחין באופן מיידי בעניין שאנו יוצרים בפלח שוק זה, בשאלות העולות, להגדיל את כמות מאגר המיילים, ליצור קשר ראשוני עם לקוח שעתיד להיות לקוח של החברה, להרגיש בצורה הטובה ביותר את "השוק", ליצור מאגר איכותי של לקוחות ונתונים של עסקים כמו: טלפון, כתובת מייל, שמות אנשי קשר, ולהגדיל באופן עצום את הפעילות השיווקית, במסגרת איתור לידים מתאמים פגישות, שולחים הצעות מחיר/פרופיל עסקי וכך החשיפה הופכת לגדולה וטובה !!
עלות הלידים שיוצרים בפעילות טלפונית היא עלות מאד נמוכה, מעבר ליצירת הליד כפי שכבר ציינתי יש ערך מוסף להתקשרויות ובכך ניתן להשתמש כל העת.
בדרך כלל לקוחות מפעילים שיווק המתמקד רק בתיאום פגישות אך כדאי ורצוי בתחומים מסויימים להוסיף/לשלב גם איתור לידים של לקוחות חמים/מתעניינים/במעקב.
לידים הם חשובים אך אתה בעצמך יכול ליצור לידים או לחילופין לתת למומחים לייצר לידים עבורך.
לידים אפשר ליצר בכמה דרכים:
1. להזמין להרשמה ולשלוח ניוזלטר שבועי/חודשי
2. לבצע בדיקה מעמיקה של תחום העסק אליו נרצה לפנות, זמן פעילות, ועוד
ולבנות תסריט שנשען על האינפורמציה שמצאנו.
3. ליזום כנס/הרצאה ולבצע רישום של המשתתפים.
4. ליצור שיתופי פעולה,היכרויות חדשות.
קיימים 2 סוגי לידים:
1. יצירת ליד
2. קבלת ליד= ליד חם
1. יצירת ליד
הכוונה שבעל עסק או מערך השיווק מבצע תחקיר שיווקי על חברות ומנפה את החברות שלא מתאימות ויוצר פילוח לידים בעזרתו ניתן יהיה לפנות לחברות מתאימות ביותר מתוך פילוח מסויים.
2. קבלת ליד חם
הכוונה היא שקיבלנו פניה או הפניה של קולגה עיסקית וזהו ליד מאד איכותי המביא אותנו לקראת תיאום פגישה.
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955,1700-705-701
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955,1700-705-701