התקופה בה אנו נמצאים הינה תקופה לא פשוטה.
רבים מהעסקים הקטנים נסגרים החשש הוא גדול והעסקים נמצאים בשלב של חסכון בהוצאות והעיסוק המתמיד במיתון מוריד את הרוח מהמפרשים לכול בית עסק בישראל.
אך עדיין כל עסק חייב להמשיך ולשווק את עצמו בכל דרך אפשרית ואחת האפשרויות הטובות ביותר ...הטלמיטינג והטלמרקטינג= שיווק טלפוני
טלמיטינג בזמן מיתון צריך להתבצע על ידי מומחים בתחום, יש להימנע ככל האפשר מבזבוז של המשאבים המוקצים לצורך שיווק טלפוני וזאת על ידי פניה לחברה חיצונית או על ידי העסקה של בעל יכולת מצויינת בתחום השיווק הטלפוני.
מומלץ ליצור פילוח רשומות איכותי ביותר וזאת לאחר בדיקה של עסקים שקיים צורך ודאי במוצר/שירות שלך
מומלץ לבצע בדיקה לגבי איכות הפילוח שבוצע
תסריט השיחה צריך להיות מבריק,איכותי ומיוחד ככל האפשר על מנת ליצור אפקט חזק בכל שיחה ושיחה. התסריט חייב להיות מקושר למצב הנוכחי.
מעקב הלקוחות חייב להיות איכותי ככל האפשר ולהתחשב בכל בקשה של לקוח גם אם הוא מבקש לחזור בכל שעה שאינה נראית סבירה.
והכי חשוב....
לדאוג ליצר לידים חמים מלקוחות מתעניינים, קיימת שיטה שתורמת רבות להצלחת המכירות של מוצר או שירות וזאת על ידי קבלת לידים חמים של לקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות שלך. (השירות קיים בחברות טלמיטינג)
בחברות בוטיק בתחום הטלמיטינג קיימת הבנה גדולה ועליה גדולה בפניות של עסקים המבקשים לבצע טלמיטינג, עסקים רבים חוסכים ומפטרים עובדים אשר מצריכים השקעה גדולה מאד : ניהול, בונוסים,סדנאות,תמריצים,עלות שחיקת עובד, איתור עובדים מחליפים ועוד...
חברות רבות צמצמו את העובדים בתחום הטלמרקטינג והטלמיטינג אך צעד זה אינו פותר שום בעיה אלא להיפך מעצים את הצורך בשיווק, לכן שימוש בשירות חיצוני בעזרת חברת בוטיק המתחמה במתן השירות יכול לחסוך ולעזור מאד בתקופה קשה זו.
כיום ניתן לקיים גם פגישות ייעוץ אישיות שיכולות לעזור מאד לבעלי עסקים לנתב בצורה חכמה את הפעילות השיווקית בעסק.
בהצלחה
רבים מהעסקים הקטנים נסגרים החשש הוא גדול והעסקים נמצאים בשלב של חסכון בהוצאות והעיסוק המתמיד במיתון מוריד את הרוח מהמפרשים לכול בית עסק בישראל.
אך עדיין כל עסק חייב להמשיך ולשווק את עצמו בכל דרך אפשרית ואחת האפשרויות הטובות ביותר ...הטלמיטינג והטלמרקטינג= שיווק טלפוני
טלמיטינג בזמן מיתון צריך להתבצע על ידי מומחים בתחום, יש להימנע ככל האפשר מבזבוז של המשאבים המוקצים לצורך שיווק טלפוני וזאת על ידי פניה לחברה חיצונית או על ידי העסקה של בעל יכולת מצויינת בתחום השיווק הטלפוני.
מומלץ ליצור פילוח רשומות איכותי ביותר וזאת לאחר בדיקה של עסקים שקיים צורך ודאי במוצר/שירות שלך
מומלץ לבצע בדיקה לגבי איכות הפילוח שבוצע
תסריט השיחה צריך להיות מבריק,איכותי ומיוחד ככל האפשר על מנת ליצור אפקט חזק בכל שיחה ושיחה. התסריט חייב להיות מקושר למצב הנוכחי.
מעקב הלקוחות חייב להיות איכותי ככל האפשר ולהתחשב בכל בקשה של לקוח גם אם הוא מבקש לחזור בכל שעה שאינה נראית סבירה.
והכי חשוב....
לדאוג ליצר לידים חמים מלקוחות מתעניינים, קיימת שיטה שתורמת רבות להצלחת המכירות של מוצר או שירות וזאת על ידי קבלת לידים חמים של לקוחות שהתעניינו במוצר או בשירות שלך. (השירות קיים בחברות טלמיטינג)
בחברות בוטיק בתחום הטלמיטינג קיימת הבנה גדולה ועליה גדולה בפניות של עסקים המבקשים לבצע טלמיטינג, עסקים רבים חוסכים ומפטרים עובדים אשר מצריכים השקעה גדולה מאד : ניהול, בונוסים,סדנאות,תמריצים,עלות שחיקת עובד, איתור עובדים מחליפים ועוד...
חברות רבות צמצמו את העובדים בתחום הטלמרקטינג והטלמיטינג אך צעד זה אינו פותר שום בעיה אלא להיפך מעצים את הצורך בשיווק, לכן שימוש בשירות חיצוני בעזרת חברת בוטיק המתחמה במתן השירות יכול לחסוך ולעזור מאד בתקופה קשה זו.
כיום ניתן לקיים גם פגישות ייעוץ אישיות שיכולות לעזור מאד לבעלי עסקים לנתב בצורה חכמה את הפעילות השיווקית בעסק.
בהצלחה
צור קשר לפגישה אישית עם טלי אלקרט מנכלי"ת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955