מרגישים שפספסתם? מרגישים חסרי ביטחון? לחוצים? זה הזמן לחשוב אחרת!
כל אדם נבנה לכדי מותג- התחילו כבר עתה לחשוב על עצמכם כמותג.
מיתוג הוא למעשה תהליך שמגדיר את מי שאתם ואת התועלת שתצמח למעסיק הפוטנציאלי. קורות החיים הם שלב ראשון בו אתם נחשפים ומעבירים את היתרונות שלכם עבור המעסיק.
הגיע העת וזומנתם לראיון העבודה- זכרו! ההופעה שלכם משפיעה על הנכונות "לקנות" את מה שיש לכם לומר!
אינכם צריכים להיות המועמדים הטובים ביותר אלא מועמדים הזכירים ביותר!
למה זה חשוב?
כי אין הזדמנות שניה!!!
ראיון עבודה מבוסס על איך שאתם מציגים את עצמכם ואיך שאתם נתפסים בעיני המעסיק.
הסוד להצלחה- הכנה!
הכינו- רשימה של הצדדים החזקים שלכם - מה שמייחד אתכם יהפוך אתכם להצלחה.
סיפורים שתומכים בקורות החיים שלכם- הכולל את הערכים והתכונות החזקות שלכם, תוך התייחסות לתפקיד הרלוונטי. ואת ההצלחות שלכם, משהו אישי שלפיו יזכרו אתכם.
הקדישו זמן טרם הראיון לליטוש הצגת הדברים - התאמנו , הקליטו את עצמכם, זה יקל על ההתנהלות שלכם בעת הראיון והכינו תשובות קצרות לשאלות אפשריות בראיון עבודה.
התלבשו בהתאם לתפקיד המבוקש י, באמצעות הופעתנו אנו יכולים לנהל את הרושם שאנו יוצרים ולהגדיל נוכחות.
לא תישמעו - אם לא תעבירו רושם ראשון חיובי.
בחירה נכונה של הבגד תשרת את המטרות וייצגו את האישיות והתדמית שלכם בצורה הטובה ביותר.
בגדים לא עושים את האדם, אך הם תומכים במסר המילולי שהינכם מעבירים.
לבשו בגדים שיגרמו לכם להיראות אחראיים ומקצועיים".
בבחירת הבגד טרם הראיון, שאלו את עצמכם - עם מי אני עומד להיפגש כשאלבש בגדים אלה? איזה רושם אני רוצה לעשות? מה אני רוצה להשיג בפגישה זו?
צבעים מומלצים- התרכזו בשלושה צבעים ניטרליים, צבעים המתאימים לכל דבר כגון: שחור, חום, אפור, כחול בינוני, זית, בז', כחול פטרול, בורדו - על גוניהם.
סגנונות הלבוש משתנים בהתאם לתפקיד ולארגון. בדקו מהו הסגנון המתאים לכם.
ככל שהתפקיד גבוה יותר במדרג הניהול נדרש מראה מוקפד ושמרני יותר , חליפה ועניבה יהלמו.
ז'קט יוצר הופעה מוקפדת אך פחות מחייבת ועם זאת מדבר בשפה עסקית.
חולצות מכופתרות עם שרוולים ארוכים מקנים תדמית של אדם רציני ומקצועי.
מכנסיים מחוייטים ארוכים ולא בג'ינס.
נעליים נקיות ומצוחצחות במצב מצוין. לנעליים חשיבות רבה ביצירת התדמית.
אביזרים משלימים כגון: שעון , עט, יומן, תיק, מכשיר סלולארי צריכים להיות באיכות. לסיכום,
הקפידו להתלבש כך שתרגישו נינוחים. זכרו כי בראיון עבודה אתם מוכרים את עצמכם, על כן, עשו כל שנדרש כדי שתרגישו בטחון מלא.
מוקצבים לכם 7 שניות ליצירת רושם ראשון... אבל יש לכם את כל הזמן הדרוש כדי להכין את עצמכם לאותן 7 שניות!
מאמנת למיתוג אישי ובניית תדמית
אתר: http://www.personalbranding.co.il
בלוג: http://www.personalbranding.co.il/blog