אג'ל - חורגת לתעשיית השיווק הרשתי...
אהובי רובין arubin@013.net.il
הכותבת אינה משתייכת לאג'ל
לא בכדי העלתה כתבת ערוץ 10 נסלי ברדה את אג'ל שוב לכותרות. אכן התנהלות חריגה ורהבתנית של חברה צעירה, שעושה "הרבה רעש" במערכת ואחרי כשנתיים בלבד, כבר נלחמת על זכות קיומה. אותם "פרנסיה", אשר היללו ושיבחו אותה, כשפרצו לשוק הישראלי בתרועה , הם היום משמיציה וסותריה. מוצרי החברה, שהוצגו על ידם כייחודיים - בעלי פטנט רשום, מוצגים כיום כתרמית ו"פרנסיה המכובדים" נודדים להם מחברה לחברה - אל "כל המרבה במחיר" כנראה....
אכן התנהלות, המערערת את אמון הציבור ופוגעת בתעשיה שלמה על לא עוול בכפה.
תעשיית השיווק הרשתי, אינה "תעשיה פירטית" ואינה מתנהלת על פי הבטחות השווא של קבוצת שרלטנים, המציגים מצג שקרי ומבטיחים התעשרות מהירה. אלו הם רק ה"עשבים שוטים" המשתרבבים למערכות, נודדים מחברה לחברה ופוגמים בשמה הטוב של התעשיה.
אל תעשיית השיווק הרשתי מתנהלות חברות ענק מכובדות, שבחרו בשיטה המאפשרת להם להשקיע את מרבית הכסף במחקרים, באיכות המוצר ותיגמול טוב לזכייניה. החברות המובילות בתעשייה, קיימות כבר למעלה מ-45 שנים, ממוצבות בקידמת מגמות הצריכה העולמיות ומגלגלות מליארדי דולרים מדי שנה, עם תחזית צמיחה גבוהה ביותר. חלקן הפכו לחברות בורסאיות ומציגות בשקיפות את נתוניהן הכספיים.
כמו בכל תעשיה יש מוצר טוב ומוצר טוב יותר ולכל יצרן יש את קהל היעד שלו. לכן אין התנהלות של חברה אחת בשוק, צריכה להעיד ו/או להעיב על כלל השוק.
תעשיית השיווק הרשתי, היא התעשייה שזיהתה ראשונה את מגמות הצריכה העולמיות וממוצבת מול שוק בינלאומי ענק עם שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר. מוצרי החברות עונים על צרכי ה - Wellness של קהל היעד הצרכני העולמי העולה וגובר. תוחלת החיים עלתה וכולם רוצים להזדקן בבריאות טובה .
להצטרף לתעשיית השיווק הרשתי בימים אלו - זו ההחלטה הנכונה ביותר, לכל אותם אלו שנפלטו ממעגל העבודה ולאחרים הרוצים להבטיח את עתידם הכלכלי..
גם בימי מיתון, הצריכה אינה פוסקת. לכן כל מי שימצב עצמו בחברה המתאימה, אשר תספק לו את הפלטפורמה הנכונה, יוכל לבנות את עתידו ולצאת לאורח חיים שונה מזה שהכיר עד כה.
נכון - גם בשיווק הרשתי צריך לעבוד ולהשקיע. ללמוד את השיטה ולהטמיע. להתחייב להתמדה ונחישות ולא להיגרר להבטחות שווא של התעשרות מהירה, "אין ארוחות חינם...". בהמשך יגיע המינוף, אשר ימצב אותך בשורת אנשי העסקים הממנפים עצמם ומגלגלים כספים...
בבואך לבחון את השוק ולבחור את החברה המתאימה לך, יש לבחון את -
? החברה מול מגמות השוק העולמיות.
? זמן קיומה (5 שנים לפחות) ומיקומה בשוק .
? ייחודם של המוצרים ותועלתם לקהל יעד רחב . (מוצרים מוגני פטנט עדיפים).
? שיטת תכנית התיגמול.
? התמיכה של החברה ונציגיה.
? התזמון של החברה.
אני מאחלת לכל אחד ואחת - לעשות את הבחירה הנכונה והנבונה - אשמח לסייע.
אהובי רובין arubin@013.net.il
הכותבת אינה משתייכת לאג'ל
לא בכדי העלתה כתבת ערוץ 10 נסלי ברדה את אג'ל שוב לכותרות. אכן התנהלות חריגה ורהבתנית של חברה צעירה, שעושה "הרבה רעש" במערכת ואחרי כשנתיים בלבד, כבר נלחמת על זכות קיומה. אותם "פרנסיה", אשר היללו ושיבחו אותה, כשפרצו לשוק הישראלי בתרועה , הם היום משמיציה וסותריה. מוצרי החברה, שהוצגו על ידם כייחודיים - בעלי פטנט רשום, מוצגים כיום כתרמית ו"פרנסיה המכובדים" נודדים להם מחברה לחברה - אל "כל המרבה במחיר" כנראה....
אכן התנהלות, המערערת את אמון הציבור ופוגעת בתעשיה שלמה על לא עוול בכפה.
תעשיית השיווק הרשתי, אינה "תעשיה פירטית" ואינה מתנהלת על פי הבטחות השווא של קבוצת שרלטנים, המציגים מצג שקרי ומבטיחים התעשרות מהירה. אלו הם רק ה"עשבים שוטים" המשתרבבים למערכות, נודדים מחברה לחברה ופוגמים בשמה הטוב של התעשיה.
אל תעשיית השיווק הרשתי מתנהלות חברות ענק מכובדות, שבחרו בשיטה המאפשרת להם להשקיע את מרבית הכסף במחקרים, באיכות המוצר ותיגמול טוב לזכייניה. החברות המובילות בתעשייה, קיימות כבר למעלה מ-45 שנים, ממוצבות בקידמת מגמות הצריכה העולמיות ומגלגלות מליארדי דולרים מדי שנה, עם תחזית צמיחה גבוהה ביותר. חלקן הפכו לחברות בורסאיות ומציגות בשקיפות את נתוניהן הכספיים.
כמו בכל תעשיה יש מוצר טוב ומוצר טוב יותר ולכל יצרן יש את קהל היעד שלו. לכן אין התנהלות של חברה אחת בשוק, צריכה להעיד ו/או להעיב על כלל השוק.
תעשיית השיווק הרשתי, היא התעשייה שזיהתה ראשונה את מגמות הצריכה העולמיות וממוצבת מול שוק בינלאומי ענק עם שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר. מוצרי החברות עונים על צרכי ה - Wellness של קהל היעד הצרכני העולמי העולה וגובר. תוחלת החיים עלתה וכולם רוצים להזדקן בבריאות טובה .
להצטרף לתעשיית השיווק הרשתי בימים אלו - זו ההחלטה הנכונה ביותר, לכל אותם אלו שנפלטו ממעגל העבודה ולאחרים הרוצים להבטיח את עתידם הכלכלי..
גם בימי מיתון, הצריכה אינה פוסקת. לכן כל מי שימצב עצמו בחברה המתאימה, אשר תספק לו את הפלטפורמה הנכונה, יוכל לבנות את עתידו ולצאת לאורח חיים שונה מזה שהכיר עד כה.
נכון - גם בשיווק הרשתי צריך לעבוד ולהשקיע. ללמוד את השיטה ולהטמיע. להתחייב להתמדה ונחישות ולא להיגרר להבטחות שווא של התעשרות מהירה, "אין ארוחות חינם...". בהמשך יגיע המינוף, אשר ימצב אותך בשורת אנשי העסקים הממנפים עצמם ומגלגלים כספים...
בבואך לבחון את השוק ולבחור את החברה המתאימה לך, יש לבחון את -
? החברה מול מגמות השוק העולמיות.
? זמן קיומה (5 שנים לפחות) ומיקומה בשוק .
? ייחודם של המוצרים ותועלתם לקהל יעד רחב . (מוצרים מוגני פטנט עדיפים).
? שיטת תכנית התיגמול.
? התמיכה של החברה ונציגיה.
? התזמון של החברה.
אני מאחלת לכל אחד ואחת - לעשות את הבחירה הנכונה והנבונה - אשמח לסייע.
אהובי רובין arubin@013.net.il