למה לחפש הערכה במקומות שעוד לא הייתם? כאשר ישנה הערכה קיימת באזור הלקוחות שכבר קיבלו את היחס שנתתם ואת העבודה שעשיתם.
פרסום חינם הוא לא ביטוי אשר תמיד מקושר לפרסום רשתי אלא גם לפרסום אפשרי ב"שטחי פרסום" שונים כגון: ONLINE וOFFLINE כאחד,
הרי פרסום ONLINE הוא כמובן חשוב ובלתי ניתן להחליפו עקב רשת האינטרנט שרק גדלה עם הימים, העניין הוא שOFFLINE הוא תחום נבדל בזמן האחרון בגלל המרוץ למיליון הלקוחות הנגישים, אל תתנו ללקוחות ששירתתם להרגיש שהגיע זמנם להמשיך הלאה, אתה כעסק תמיד תוכל לתת שירותים חדשים והלקוח שלך כעסק בצד השני שתמיד מחפש איך להגדיל את שירותיו או לפרסמם,
לקוח אחד מרוצה הוא בעל כוח חזק יותר מ100 לקוחות פוטנציאלים אשר לפי דעתך "רק מחכים למייל על הצעות פרסום חדשות".
תזכור את אלו ששילמו לך בעקיפין את המשכנתא ושלח להם מייל תודה על שיתוף הפעולה כולל קופון הנחה לשירות הבא שתוכל להציע, כולנו אוהבים לשמוע תודה ובטח שכולנו אוהבים הנחות, זה בהחלט המון פלוסים לעומת הצעה חדשה שתוכל לתת לו, אני בטוח שזה יתקבל בהמון הערכה.
לקוחות חדשים יגיעו אם ניתן את המקסימום ללקוחות קיימים, הרי עיתון נותן תגובה או מאמר על העסק שלך אך לקוח מרוצה ייתן תגובה בחיוך, המלצה עם מספר טלפון צמוד בכדי להבטיח מכירה, רוב העסקים חושבים להפיץ את עצמם כמה שיותר עקב חוסר בלקוחות, אך אם תשאלו את העסקים המצליחים, רוב סיפורי הצלחותיהם התחילו במאגר לקוחות קטן אשר הביאו מכרים וכד' עקב שירות טוב ומלוא אמינות.
המון אתרי אינטרנט כיום נותנים שירותי פרסום חינם כגון אתרי אינדקס עסקים, מדריך עסקים או אתרי בעלי מקצוע שונים, לפעמים שיתוף פעולה מוצלח עם אתרים שכאלו יוביל לתגובות ומאמרים מצד השת"פ למען קידום הדדי ושיתוף פעולה עתידי.
עובדה: לקוח מרוצה מספר לפחות ל3 אנשים על עסקה טובה, אך לקוח לא מרוצה יספר לכל מי שיקשיב!
נא להיזהר במתן שירות, היו סבלניים, כולנו חיים בארץ עם מיתון קשה ועסקים שמתדרדרים לאורך מדרון הכלכלה, להיות מקצוענים יותר מאשר מקצועיים, להיות אמינים ובעיקר לתת הרגשה של בית חם בשביל לדעת שיש על מי להמליץ ויש לאן לחזור.
פרסום חינם הוא לא ביטוי אשר תמיד מקושר לפרסום רשתי אלא גם לפרסום אפשרי ב"שטחי פרסום" שונים כגון: ONLINE וOFFLINE כאחד,
הרי פרסום ONLINE הוא כמובן חשוב ובלתי ניתן להחליפו עקב רשת האינטרנט שרק גדלה עם הימים, העניין הוא שOFFLINE הוא תחום נבדל בזמן האחרון בגלל המרוץ למיליון הלקוחות הנגישים, אל תתנו ללקוחות ששירתתם להרגיש שהגיע זמנם להמשיך הלאה, אתה כעסק תמיד תוכל לתת שירותים חדשים והלקוח שלך כעסק בצד השני שתמיד מחפש איך להגדיל את שירותיו או לפרסמם,
לקוח אחד מרוצה הוא בעל כוח חזק יותר מ100 לקוחות פוטנציאלים אשר לפי דעתך "רק מחכים למייל על הצעות פרסום חדשות".
תזכור את אלו ששילמו לך בעקיפין את המשכנתא ושלח להם מייל תודה על שיתוף הפעולה כולל קופון הנחה לשירות הבא שתוכל להציע, כולנו אוהבים לשמוע תודה ובטח שכולנו אוהבים הנחות, זה בהחלט המון פלוסים לעומת הצעה חדשה שתוכל לתת לו, אני בטוח שזה יתקבל בהמון הערכה.
לקוחות חדשים יגיעו אם ניתן את המקסימום ללקוחות קיימים, הרי עיתון נותן תגובה או מאמר על העסק שלך אך לקוח מרוצה ייתן תגובה בחיוך, המלצה עם מספר טלפון צמוד בכדי להבטיח מכירה, רוב העסקים חושבים להפיץ את עצמם כמה שיותר עקב חוסר בלקוחות, אך אם תשאלו את העסקים המצליחים, רוב סיפורי הצלחותיהם התחילו במאגר לקוחות קטן אשר הביאו מכרים וכד' עקב שירות טוב ומלוא אמינות.
המון אתרי אינטרנט כיום נותנים שירותי פרסום חינם כגון אתרי אינדקס עסקים, מדריך עסקים או אתרי בעלי מקצוע שונים, לפעמים שיתוף פעולה מוצלח עם אתרים שכאלו יוביל לתגובות ומאמרים מצד השת"פ למען קידום הדדי ושיתוף פעולה עתידי.
עובדה: לקוח מרוצה מספר לפחות ל3 אנשים על עסקה טובה, אך לקוח לא מרוצה יספר לכל מי שיקשיב!
נא להיזהר במתן שירות, היו סבלניים, כולנו חיים בארץ עם מיתון קשה ועסקים שמתדרדרים לאורך מדרון הכלכלה, להיות מקצוענים יותר מאשר מקצועיים, להיות אמינים ובעיקר לתת הרגשה של בית חם בשביל לדעת שיש על מי להמליץ ויש לאן לחזור.