דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה האתר של חברת השיווק הרשתי שלך הורס לך את העסק 

מאת    [ 20/04/2009 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2043 פעמים ]



אז למה אני מתכוון כשאני אומר שהאתר של החברה שלך יכול להרוס לך את העסק?
אז הדבר הראשון שאני אתייחס אליו זה מה שהאתר משדר לאנשים. בדרך כלל אתה תראה באתר של החברה תמונות של המוצרים, של אנשים שמחים הולכים על חוף הים, תמונות של מכוניות יקרות וכסף בחשבון הבנק. בנוסף אתה תמצא שם מספר מילים על ההיסטוריה של החברה, על ההנהלה ועל המוצרים, גם תהיה מצגת יבשה של תוכנית התגמול ואולי כמה מסמכים נוספים.
בגדול האתר די משעמם ולא נותן את התכלס. הוא מלא בעיקר בהייפ שאמור לגרום לאנשים להאמין שגם הם יכולים לקבל את כול הכסף הזה ולהרגיש מאושרים אם הם יצטרפו. בעולם סקפטי וציני כמו שלנו המסר הזה דוחה אנשים ומעלה חשדות, האנשים שכן נמשכים למסרים אלו הם אנשים שמחפשים להתעשר מהר ולא לבנות עסק אמיתי לטווח הארוך.

אתה צריך להבין שבדרך כלל האתר נבנה על ידי בעל החברה בעצמו או על ידי מעצבים גרפים שהכניסו שם כל מיני אלמנטים יפים שמושכים את העין אבל לא גורמים לאנשים להצטרף.
אז מה הבעיה בכול זה? הבעיה היא שרוב המפיצים חושבים שהאתר של החברה יעשה את העבודה עבורם, שכול מה שהם צריכים לעשות זה פשוט לשלוח אנשים אל האתר והוא כבר ימכור להם את ההזדמנות או את המוצרים, כמו שאתה מבין זה רחוק מהמציאות.

במקום לתת ערך אמיתי האתר מלא בהייפ.
אז מה צריך להיות באתר שאמור להעביר מידע על ההזדמנות שלך?
דבר ראשון אתה חייב, פשוט חייב שהלקוח או המועמד שלך יוכל להשאיר את הפרטים שלו באתר. אתה חייב מנגנון שיאסוף את המידע על המבקרים כדי שתוכל לחזור אליהם.

אתה צריך שהאתר יעביר מסר שמשרה ביטחון במבקר וייתן לו מידע וערך לא רק על ההזדמנות אלה למה ההזדמנות הזו טובה ואיך הוא אמור להצליח בה.
צריך להיות באתר את המסר שלך, שיציג אותך בתור מומחה ולא בתור עוד מפיץ של חברת השיווק הרשתי, אתה צריך למתג את עצמך וככה לגרום למבקר לרצות להצטרף אליך אישית ולא רק לחברה.
בנוסף אתה צריך שהאתר יסנן מועמדים עבורך, הוא אמור לעשות את העבודה הקשה במקומך כדי שלך יהיה זמן לדבר עם האנשים שבאמת רוצים לשמוע עוד פרטים.
ככה אתה חוסך לעצמך זמן וכסף כאשר אתה מרים טלפונים רק לאנשים שהביעו עניין אמיתי ולא לכול אחד שנכנס לאתר.
זו הסיבה שאני תמיד ממליץ לאנשים להשתמש בכלים ובמידע שנמצא מחוץ לחברת השיווק הרשתי שלהם כדי שהמידע הזה ישלים את החסרים שאתה לא מקבל בחברה עצמה.
אם אתה רוצה לראות דוגמה לדף נחיתה מקצועי פשוט גש לאתר שנמצא בחתימה שלי ותלמד איך הוא אמור להראות.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל את הספר שישנה את כול מה שאתה יודע על שיווק רשתי - 7 השקרים של השיווק הרשתי


אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל את הספר שישנה את כול מה שאתה יודע על שיווק רשתי - http://www.7greatliesofmlm.howmlmwork.net/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב