לא פעם אנחנו מחפשים דרכים יצירתיות לשווק ולקדם את עצמנו. המלצות ופרסום מפה לאוזן היא שיטה טובה ככל שיטה אחרת, אך לעיתים שיטה טובה יותר לקידום עצמי היא נקיטת צעדים אקטיביים והפגנת יכולות. על מנת לענות על הצורך הזה, ספקי תוכן מציעים כתיבת תוכן עבור עמוד נחיתה.
כתיבתו של עמוד נחיתה פשוטה למדי. מטרתו העיקרית של עמוד הנחיתה היא לשלב כתיבת תוכן באופן שיווקי עם מידע בסיסי על מנת לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי ליצור קשר עם בעל העסק. כתיבת תוכן לעמוד נחיתה אמורה לכלול כמה שיותר מידע רלוונטי ללקוח מבלי להלאותו בפרטים תפלים ולהציג את המשך הפעולות הנדרשות ממנו כמשתלמות וחיוניות עבורו.
במאמר זה נסקור מספר כללי ברזל להגשת עמוד נחיתה מוצלח.
1. ראשית, על מנת להבטיח כתיבת תוכן המתאימה לעמוד הנחיתה וללקוח יש למקד את קהל היעד. כתיבת תוכן מותאמת לקהל היעד חשובה ביותר מכיוון שהיא זו שתקבע את סגנון הכתיבה. למשל, אם קהל היעד הוא נשים בלבד, כתיבת תוכן בגוף נקבה תעורר אמפטיה.
2. עשה תחקיר קצר- ידע הוא כוח, מלאכת הכתיבה תהיה קלה יותר כאשר אתה בקיא בנושא הכתיבה.
3. כתיבת תוכן לעמוד נתיחה חייבת להיות ברורה ותמציתית. הימנעו מלהשתמש במשפטים מורכבים, כתבו בגובה העיניים של הגולש הממוצע ואל תחששו להשתמש בביטויים קליטים ושיווקים. עם זאת, שמרו על טעם טוב ואל תגזימו.
4. כוון את הקורא- זכור כי כתיבת תוכן חייבת לייצר אטרקטיביות ויחד זאת לייצר תדמית אמינה.
5. במסגרת כתיבת תוכן לעמוד נחיתה עליך לכלול פרטים ועבודות על מנת לתמוך ולשווק את העסק. הימנעו מכתיבת מידע לא נכון ושקרי!. בהשוואה לכתיבת סיפור או רומן, כתיבת תוכן חייבת להיות מבוססת על עובדות.
6. נסו להפתיע- כתיבת תוכן למדיום האינטרנט באופן כללי מסתמכת על ההנחה כי התוכן חייב להראות אטרקטיבי. נסו לשלב כתיבת תוכן באופן ובסגנון ייחודי על מנת למשוך יותר אחוזים מקהל היעד.
7. לבסוף, מכיוון שעמוד הנחיתה מגשר בין העסק ללקוחות פוטנציאלים, הקפד להדריך בעזרת הטקסט לקחת את הצעד הבא.