One1 נבחרה להפיץ את תוכנת אדמייל ללקוחות האנטרפרייז בישראל ועד כה סגרה עסקאות בשווי 400,000 ש"ח. בנוסף, עשרות תהליכי מכירה של התוכנה יסגרו במהלך השנה.
אדמייל היא פלטפורמה ייחודית המאפשרת לצרף מסר שיווקי לכל דואר אלקטרוני אמיתי היוצא מהארגון. המערכת הופכת את העובדים לכוח מכירתי / שיווקי יומיומי, באמצעות שליטה על מסרים שיווקיים או מיתוגיים המצורפים למיילים. בנוסף, התוכנה מאפשרת לחשוף את העובדים למסרים ארגוניים - כל אלה בגיבוי דוחות סטטיסטיים של חשיפות והקלקות למייל ובעלויות שימוש חד פעמיות נמוכות וידועות מראש.
לדברי תומר יגאלי, מנכ"ל אדמייל: "בחרנו ב-One1 כבית התוכנה שיפתח עבורנו את הגרסה החדשה של אדמייל, גרסה 5.0, כדי להתמודד עם דרישות השוק, שהופכות למורכבות, ככל שהוא מתפתח והופך ליותר דינאמי. בזכות עבודתה של One1 אנחנו יכולים לענות על דרישותיהם של לקוחות גדולים, להם יש דרישות מיוחדות. בנוסף, אנשי One1 תרמו רבות לפיתוח התוכנה עם רעיונות חדשניים, זמינות מרבית ותמיכה מקצועית. הסכם ההפצה הינו נדבך נוסף בקשר שיש לנו עם One1."
לדברי רוני רויטמן, סמנכ"ל מכירות בחטיבת התוכנה ב- One1: "אנו מאמינים בפתרון של אדמייל, אשר מקבל משנה תוקף בעקבות חוק הספאם. מייל אמיתי המגיע ממקור ידוע ומוכר נפתח תמיד ותוכנו נקרא. הצרוף של המסר השיווקי לכל מייל היוצא מהארגון, יחד עם קלות העלאת הקמפיינים וממשק ניהול ובקרה ידידותי - הופך את הפתרון לאטרקטיבי עבור חברות".
אדמייל היא פלטפורמה ייחודית המאפשרת לצרף מסר שיווקי לכל דואר אלקטרוני אמיתי היוצא מהארגון. המערכת הופכת את העובדים לכוח מכירתי / שיווקי יומיומי, באמצעות שליטה על מסרים שיווקיים או מיתוגיים המצורפים למיילים. בנוסף, התוכנה מאפשרת לחשוף את העובדים למסרים ארגוניים - כל אלה בגיבוי דוחות סטטיסטיים של חשיפות והקלקות למייל ובעלויות שימוש חד פעמיות נמוכות וידועות מראש.
לדברי תומר יגאלי, מנכ"ל אדמייל: "בחרנו ב-One1 כבית התוכנה שיפתח עבורנו את הגרסה החדשה של אדמייל, גרסה 5.0, כדי להתמודד עם דרישות השוק, שהופכות למורכבות, ככל שהוא מתפתח והופך ליותר דינאמי. בזכות עבודתה של One1 אנחנו יכולים לענות על דרישותיהם של לקוחות גדולים, להם יש דרישות מיוחדות. בנוסף, אנשי One1 תרמו רבות לפיתוח התוכנה עם רעיונות חדשניים, זמינות מרבית ותמיכה מקצועית. הסכם ההפצה הינו נדבך נוסף בקשר שיש לנו עם One1."
לדברי רוני רויטמן, סמנכ"ל מכירות בחטיבת התוכנה ב- One1: "אנו מאמינים בפתרון של אדמייל, אשר מקבל משנה תוקף בעקבות חוק הספאם. מייל אמיתי המגיע ממקור ידוע ומוכר נפתח תמיד ותוכנו נקרא. הצרוף של המסר השיווקי לכל מייל היוצא מהארגון, יחד עם קלות העלאת הקמפיינים וממשק ניהול ובקרה ידידותי - הופך את הפתרון לאטרקטיבי עבור חברות".