חלונות חשמליים
חלונות חשמליים הם פלא טכני שמקל על החיים של שוכני הבית העושים בו שימוש תדיר. הצרכן היום יש לציין מחפש את הנוחות בביתו. הרבה פעמים אתם שומעים את המשפט "אני רוצה את מה שנוח לי". קיימים כיום בבית שני סוגים שונים של חדרי מגורים סוג אחד נועד לאירוח וסוג שני להתכנסות למנוחה או לשינה. חדרי המגורים משמשים כיום כחדרי מנוחה, שעשוע, חדר התכנסות של המשפחה וכן חדר לאירוח וחדר לאכילת מזון. חדר המגורים ממוקם בהתאם לנוף או לגודל שלו כאשר חדר האירוח למשל הוא חדר ארעי ולכן הוא חדר קטן עם מיקום לא מרכזי בבית מאחר שברוב שעות היממה לא נעשה בו שימוש אינטנסיבי. חדרי המגורים כולל הפירוטכניקה של חלונות חשמליים נמצאים בחזית הבית ליד בכניסה כדי לשמור על הבית או להקדים תרופה למכה לפורצים למיניהם. לנו בתור דיירי הבית חשוב לזכור כי חדר המגורים הוא לא מקום סטאטי קפוא אלא מקום דינאמי חי לאחר בחינת חדר המגורים המתאים יש לפנות לרכישת רהיטים לבית. חלונות חשמליים הם אביזרי נוחות בבית וחשוב שגם בנושא חלונות חשמליים תיעשה התאמה.
חלונות חשמליים דורשים חדשנות בכל רגע. מייקל שרגא הגורו של החדשנות גורס כי ישנם שני סוגי חברות, אלו שהמהרהרות ומהרהרות, מתכננות ומתכננות, ואחר כך מתכננות עוד קצת, ובסופו של דבר יוצא מתחת ידיהן מפרט מפורט של חלונות חשמליים עוד לפני שיצרו משהו. חברות אלו נקראים ארגונים המונעים על ידי מפרטים ואלה שיש להן קצה רעיון, והן מטליאות מיד משהו, ואחר כך ניגשות במהירות לשינויים ולתיקונים ארגונים המונעים על ידי אבות טיפוס, יצוין כי הסוגיה רחוקה מלהיות שטחית. שרגה טוען שיש התפוצצות של "תרבות של בניית אבות-טיפוס" כולל בתחום חלונות חשמליים, המחלחלת בכל אנשי החבורה של "קפוץ, אחר כך תסתכל". יש כיום חברות שבהם אבות טיפוס ותרבות החוזרת על עצמה הם אורח חיים.
חברת אודיו כמו רבים מהחדשנים בתחום השירותים ובייצור גם יחד, חושבת באמצעות אבות טיפוס, פשוטו כמשמעו. במקומות מסוג זה, אבות טיפוס נעשים "האמצעי החיוני להעברת מידע, להידברות, לאינטגרציה ולשיתוף פעולה", טוען שרגה. אבל ייתכן שתחושת מגרש המשחקים או החדר בגן הילדים באודיו של קלי היא חלק מהבעיה. מקום כזה אינו רציני דיו בשביל תושביו המפוכחים של העסק הממוצע ובלא חדשני בתחום חלונות חשמליים למשל. הרעיון שאתה יכול לשחק את דרכך אל המוצר החדש, הוא רעיון מגונה בעיני מנהלים שחונכו להאמין כי חיזוי מראש ובקרה חיוניים לפיתוח מוצרים חדשים. התחושה בדבר חשיבותה של הגישה של אבות טיפוס, זכתה לתמיכה במחקרים של שערכו בנהם טבריזי וקתלין אייזנהרט מהמחלקה להנדסת תעשייה ולניהול הנדסי באוניברסיטת סטנפורד. הם בחנו 72 פרויקטים של פיתוח מוצרים ב- 36 חברות באסיה, באירופה ובצפון אמריקה, וגילו כי רוב המבצעים התכליתיים חוזרים על עצמם ללא הרף, התכליתיים פחות מכולם היו המתכננים המאורגנים להפליא.