עסקים באינטרנט
עיסקי אינטרנט הופכים מיום ליום ליום לאטרקטיביים יותר ויותר.
נפחי החיפוש באינטרנט, כמות הרוכשים מוצרים, או המפרסמים , גדלים בהתמדה משנה לשנה, ובשל כך גם הפוטנציאל הטמון בעסקי האינטרנט השונים
היתרונות ש עסק בתחום האינטרנט הם רבים ומגווונים:
א. אפשרות לעבודה מהבית
ב. אין צורך להחיק מלאים
ג. אין צורך במשרדים מבנים ומחסנים
ד. צוות עובדים מינמלי או ללא עובדים כלל
ה. ללא שכירויות וארנוונות
ו . לרוב ההשקעה הנדרשת ביחס להקמה של עסק אחר היא השקעה סבירה.
ז . מתאים גם למי שמוגבל כספית ביכולות ההשקעה שלו.
לעסקים המתנהלים באינטרנט יש מגוון גדול של אפשרויות שיתוף פעולה עיסקי עם אתרים אחרים
ניתן לחבור לחברות אחרות המאפשרות תכניות שותפים, או לכאלה שיקחו על עצמם את נושא הפרסום ואו המכירות, וכל זה תמורת עמלה, או חלק
מסויים מהרווחים.
אפיקי השיווק הפרסום באנטרנט גם הם מגוונים: ניתן לפרסם במנועי החיפוש תמורת תשלום סביר
לפרסם באתרים להם נגיעה למוצר אותו הינכם משווקים, לפרסם בבלוגים או פורומים בחינם.
לסיכום יותר ויותר אנשים מצליחם ועושים כסף דרך האינטרנט, גם אם ההבנה שלכם בתחום היא בסיסית תוכלו לעשות זאת,
אך כמו בכל עסק אחר יש ללמוד ולחקור את התחום לפני שעושים צעדים ממשיים.
מה לא נכתב על מהפכת האינטרנט, היו מי שהגדילו לומר כי מכל המהפכות שחזו לנו חוזים וידעונים למיניהם, מהפכת האינטרנט היא המהפכה
היחידה שהגשימה את עצמה.
אז היום זה ברור: האינטרנט הוא כלי עיסקי הכרחי כמעט לכל עסק, מכל תחום כמעט, ולעסקים מסויימים הוא כלי עיקרי, ועליהם נופלת ההגדרה " אם אתה לא שם , אתה לא קיים"
וכל זאת למה - הסיבות הם רבות ומגוונות ודי ידועות לרובנו. ובכל זאת דוגמא אחת: נניח שאתם חברה להשכרת רכב, לחברה שלכם סניפים בכל רחבי הארץ, עלות הפעלתו של סניף אחד,
כולל שכירות או רכישת מבנה, העסקת עובדים, הוצאות שונות, מיסים ארנונות והיטלים, יכולה להגיע למאות אלפי שקלים בשנה, וממול לסניפים שלכם ניצב האתר של החברה במקום הראשון בגוגל תחת חיפוש : השכרת רכב: יודעי דבר אומרים כי הכנסות החברה דרך המקום הראשון בגוגל גבוהות יותר מאשר בכל אחד ואחד מסניפי החברה, וכל זאת ללא כל העלויות שציינו קודם.
ללא ספק , יופי של עיסקה וכדאיות ללחברת השכרת הרכב.
ועל כן תקציבי הפרסום בשוק האינטרנט גדלים בהתמדה משנה לשנה, היקף המסחר גדל אף הוא בהתמדה, ואיתם גם מספר האתרים המוקמים בכל שנה.
בישראל נתוני גלישת אזרחים באינטרנט הוא מהגבוהים בעולם, נתונים אלה מדווחים גם על כ 38% מהגולשים אשר נוהגים לבצע באופן קבוע רכישות דרך האינטרנט.
האינטרנט מאפשר לעסקים קטנים וגדולים להיחשף לפני קהל צרכנים גדול ומכוון, לבצע פניות ממוקדות ומפולחות לקהלים השונים.
מובן מאליו כי לא כל העסקים יכולים להתבסס אך ורק קהל הצרכנים באינטרנט, אך קהל צרכנים זה יכול להוות תוספת נכבדה לכל עסק ועסק.
האינטרנט ככלי עיסקי מאפשר איסוף מידע על קהל הצרכנים הרלוונטי לכל עסק, שמירה על קשר שוטף עם קהל צרכנים, פנייה ממוקדת לקהלים מחתכים שונים, ואף מעקב וניתוח
הרגלי הצריכה של קהלים אלה.
כדי להצליח בשוק האינטרנט יש צורך בהתמדה, יש צורך בלמידה מתמשכת, בהטמעת רעיונות חדשים, בשמירה וטיפוח לקוחות פוטנציאליים, בעידכון תמידי של מוצרים ותכנים באתר החברה.
ככל שתלמדו יותר את שוק האינטרנט, ככל שתקדישו לו יותר זמן, כך תוכלו להפיק ממנו יותר תועלת, תועלת שיכולה בסופו של דבר להתבטא גם ברווח כספי.
עיסקי אינטרנט הופכים מיום ליום ליום לאטרקטיביים יותר ויותר.
נפחי החיפוש באינטרנט, כמות הרוכשים מוצרים, או המפרסמים , גדלים בהתמדה משנה לשנה, ובשל כך גם הפוטנציאל הטמון בעסקי האינטרנט השונים
היתרונות ש עסק בתחום האינטרנט הם רבים ומגווונים:
א. אפשרות לעבודה מהבית
ב. אין צורך להחיק מלאים
ג. אין צורך במשרדים מבנים ומחסנים
ד. צוות עובדים מינמלי או ללא עובדים כלל
ה. ללא שכירויות וארנוונות
ו . לרוב ההשקעה הנדרשת ביחס להקמה של עסק אחר היא השקעה סבירה.
ז . מתאים גם למי שמוגבל כספית ביכולות ההשקעה שלו.
לעסקים המתנהלים באינטרנט יש מגוון גדול של אפשרויות שיתוף פעולה עיסקי עם אתרים אחרים
ניתן לחבור לחברות אחרות המאפשרות תכניות שותפים, או לכאלה שיקחו על עצמם את נושא הפרסום ואו המכירות, וכל זה תמורת עמלה, או חלק
מסויים מהרווחים.
אפיקי השיווק הפרסום באנטרנט גם הם מגוונים: ניתן לפרסם במנועי החיפוש תמורת תשלום סביר
לפרסם באתרים להם נגיעה למוצר אותו הינכם משווקים, לפרסם בבלוגים או פורומים בחינם.
לסיכום יותר ויותר אנשים מצליחם ועושים כסף דרך האינטרנט, גם אם ההבנה שלכם בתחום היא בסיסית תוכלו לעשות זאת,
אך כמו בכל עסק אחר יש ללמוד ולחקור את התחום לפני שעושים צעדים ממשיים.
מה לא נכתב על מהפכת האינטרנט, היו מי שהגדילו לומר כי מכל המהפכות שחזו לנו חוזים וידעונים למיניהם, מהפכת האינטרנט היא המהפכה
היחידה שהגשימה את עצמה.
אז היום זה ברור: האינטרנט הוא כלי עיסקי הכרחי כמעט לכל עסק, מכל תחום כמעט, ולעסקים מסויימים הוא כלי עיקרי, ועליהם נופלת ההגדרה " אם אתה לא שם , אתה לא קיים"
וכל זאת למה - הסיבות הם רבות ומגוונות ודי ידועות לרובנו. ובכל זאת דוגמא אחת: נניח שאתם חברה להשכרת רכב, לחברה שלכם סניפים בכל רחבי הארץ, עלות הפעלתו של סניף אחד,
כולל שכירות או רכישת מבנה, העסקת עובדים, הוצאות שונות, מיסים ארנונות והיטלים, יכולה להגיע למאות אלפי שקלים בשנה, וממול לסניפים שלכם ניצב האתר של החברה במקום הראשון בגוגל תחת חיפוש : השכרת רכב: יודעי דבר אומרים כי הכנסות החברה דרך המקום הראשון בגוגל גבוהות יותר מאשר בכל אחד ואחד מסניפי החברה, וכל זאת ללא כל העלויות שציינו קודם.
ללא ספק , יופי של עיסקה וכדאיות ללחברת השכרת הרכב.
ועל כן תקציבי הפרסום בשוק האינטרנט גדלים בהתמדה משנה לשנה, היקף המסחר גדל אף הוא בהתמדה, ואיתם גם מספר האתרים המוקמים בכל שנה.
בישראל נתוני גלישת אזרחים באינטרנט הוא מהגבוהים בעולם, נתונים אלה מדווחים גם על כ 38% מהגולשים אשר נוהגים לבצע באופן קבוע רכישות דרך האינטרנט.
האינטרנט מאפשר לעסקים קטנים וגדולים להיחשף לפני קהל צרכנים גדול ומכוון, לבצע פניות ממוקדות ומפולחות לקהלים השונים.
מובן מאליו כי לא כל העסקים יכולים להתבסס אך ורק קהל הצרכנים באינטרנט, אך קהל צרכנים זה יכול להוות תוספת נכבדה לכל עסק ועסק.
האינטרנט ככלי עיסקי מאפשר איסוף מידע על קהל הצרכנים הרלוונטי לכל עסק, שמירה על קשר שוטף עם קהל צרכנים, פנייה ממוקדת לקהלים מחתכים שונים, ואף מעקב וניתוח
הרגלי הצריכה של קהלים אלה.
כדי להצליח בשוק האינטרנט יש צורך בהתמדה, יש צורך בלמידה מתמשכת, בהטמעת רעיונות חדשים, בשמירה וטיפוח לקוחות פוטנציאליים, בעידכון תמידי של מוצרים ותכנים באתר החברה.
ככל שתלמדו יותר את שוק האינטרנט, ככל שתקדישו לו יותר זמן, כך תוכלו להפיק ממנו יותר תועלת, תועלת שיכולה בסופו של דבר להתבטא גם ברווח כספי.