כסאות
כסאות הם אביזר עיצובי חיוני לבית לחדרים וכן לפינת האוכל. כדאי בבחירת הכיסאות לשים לב לאלמנט העיצובי כל שיפוט, גם זה השלילי, הוא טוען על כורחו את התוכן של עצמו יהיה מנוסח בזהירות כאשר יהיה ולא רק כמבודד ויחסי. בכך טמון מהותו כשיפוט. לאמת אין הדרגה כמו להסתברות. הצעד השולל החורג מעבר לשיפוט היחיד, המציל את המהות שלו, הוא אפשרי רק באשר הוא מקבל את האמת של עצמו והיה כאילו חרדתי באופי וקשה להחליט על קניית כסאות. כסאות פירושם עיצוב שונה ומיוחד לבית שלא קיים כמובן ללא כסאות. כסאות הם ערך העודף בחדרי הבית.
לגבי התלבטות בבחירת כיסאות לבית, נאמר כבר כי המחשבה השגויה האמיתית הוא קודם כול בחוסר היכולת של השתנות בחוסר היכולת של המחשבה להשתתף בשלילה מעין זו, אשר בניגוד לשיפוט המקובע כעצם, היא החשיבה. במקום לבטא במחשבתו את כישלונה של יומרת המוחלטות ובכך לקדם את שיפוטו, נאחז החסר דעה או החושש מלהביע דעה בציפורניים ביומרת הרציונאליות שהכשילתו. במקום ללכת הלאה על ידי חדירה לתוך עצם הדבר, מעמידה עצמה החשיבה כולה לשירותו חסר התקווה של השיפוט החלקי.
עקשנותו שאין לעמוד בפניו של שיפוט זה זהה עם החיוביות העקשנית, וחולשתו של החסר דעה או החושש מלהביע דעה בנושאים עיצוביים מורכבים בין השאר כסאות מעוצבים, היא חולשת המחשבה עצמה. שכן ההרהור, השובר אצל הבריא את עצמת הבלתי אמצעיות, אף פעם לא יכפה עצמו באותה עצמה כמו האשליה שהוא בא לבטל. כתנועה שלילית, שכיוונה איננו בקו ישר, חסר הוא את ההחלטיות הצפונה בתנועה חיובית. אם האנרגיה הנפשית של החסר דעה או החושש מלהביע דעה אמנם נובעת מאותה דינאמיקה ראשונית ילדותית שבטבע, זו שהפסיכולוגיה מגלה לנו, הרי חסינותה האובייקטיבית נובעת מזו המשמעות שכלל אין להפרידה ממעשה ההשראה ולא עוד אלא שיש להניח שעצמתו ההזייתית של זה הייתה מתחילה הגורם המכריע. בלשונה של תורת הבררה הטבעית ניתן להניח לשם יתר הבהרה, שבתקופת התהוותם של מכלול החושים האנושיים שרזו אותם יחידים, שבהם כוחם של מנגנוני ההשלכה הרחיק לחזור ביותר לתוך ניצני הכישורים הלוגיים, או הוקטן במידה המועטה ביותר על ידי התחלות ראשונות של רפלקסיה.
כשם שמבצעים מדעיים, פוריים מבחינה מעשית, זקוקים. עוד היום לכשרון בלתי נפגם של הגדרה, לקיבוע המחשבה במקום מסומן על ידי הצורך החברתי, ולהגדרת תחום הנחקר לאחר מכן לפרטי פרטיו בלא לחרוג ממנו, כך גם החסר דעה או החושש מלהביע דעה אינו מסוגל לחרוג ממכלול אינטרסים המסומן על ידי גורלו הפסיכולוגי. כושר החדירה מתכלה בתוך המעגל, אשר הותווה על ידי רעיון כפייה, כשם שמתחסלת גאונות אנושית בתחום שנקבע לה על ידי הציוויליזציה הטכנית. החסר דעה או החושש מלהביע דעה הוא הצד החשוך של ההכרה בקניית כסאות אסור להסס אם את או אתה מעניינים ברכישת כסאות לבית, או כסאות לחצר, או כסאות לחדר שינה, או כסאות לחדר ילדים או כסאות לחדר עבודה, שימו דגש ללא היסוס על העיצוב ועל ההתאמה למראה החדר וכן לנוחות שלכם ואל תתנו לסוכני מכירות זריזים לעבוד עליכם.
כסאות הם אביזר עיצובי חיוני לבית לחדרים וכן לפינת האוכל. כדאי בבחירת הכיסאות לשים לב לאלמנט העיצובי כל שיפוט, גם זה השלילי, הוא טוען על כורחו את התוכן של עצמו יהיה מנוסח בזהירות כאשר יהיה ולא רק כמבודד ויחסי. בכך טמון מהותו כשיפוט. לאמת אין הדרגה כמו להסתברות. הצעד השולל החורג מעבר לשיפוט היחיד, המציל את המהות שלו, הוא אפשרי רק באשר הוא מקבל את האמת של עצמו והיה כאילו חרדתי באופי וקשה להחליט על קניית כסאות. כסאות פירושם עיצוב שונה ומיוחד לבית שלא קיים כמובן ללא כסאות. כסאות הם ערך העודף בחדרי הבית.
לגבי התלבטות בבחירת כיסאות לבית, נאמר כבר כי המחשבה השגויה האמיתית הוא קודם כול בחוסר היכולת של השתנות בחוסר היכולת של המחשבה להשתתף בשלילה מעין זו, אשר בניגוד לשיפוט המקובע כעצם, היא החשיבה. במקום לבטא במחשבתו את כישלונה של יומרת המוחלטות ובכך לקדם את שיפוטו, נאחז החסר דעה או החושש מלהביע דעה בציפורניים ביומרת הרציונאליות שהכשילתו. במקום ללכת הלאה על ידי חדירה לתוך עצם הדבר, מעמידה עצמה החשיבה כולה לשירותו חסר התקווה של השיפוט החלקי.
עקשנותו שאין לעמוד בפניו של שיפוט זה זהה עם החיוביות העקשנית, וחולשתו של החסר דעה או החושש מלהביע דעה בנושאים עיצוביים מורכבים בין השאר כסאות מעוצבים, היא חולשת המחשבה עצמה. שכן ההרהור, השובר אצל הבריא את עצמת הבלתי אמצעיות, אף פעם לא יכפה עצמו באותה עצמה כמו האשליה שהוא בא לבטל. כתנועה שלילית, שכיוונה איננו בקו ישר, חסר הוא את ההחלטיות הצפונה בתנועה חיובית. אם האנרגיה הנפשית של החסר דעה או החושש מלהביע דעה אמנם נובעת מאותה דינאמיקה ראשונית ילדותית שבטבע, זו שהפסיכולוגיה מגלה לנו, הרי חסינותה האובייקטיבית נובעת מזו המשמעות שכלל אין להפרידה ממעשה ההשראה ולא עוד אלא שיש להניח שעצמתו ההזייתית של זה הייתה מתחילה הגורם המכריע. בלשונה של תורת הבררה הטבעית ניתן להניח לשם יתר הבהרה, שבתקופת התהוותם של מכלול החושים האנושיים שרזו אותם יחידים, שבהם כוחם של מנגנוני ההשלכה הרחיק לחזור ביותר לתוך ניצני הכישורים הלוגיים, או הוקטן במידה המועטה ביותר על ידי התחלות ראשונות של רפלקסיה.
כשם שמבצעים מדעיים, פוריים מבחינה מעשית, זקוקים. עוד היום לכשרון בלתי נפגם של הגדרה, לקיבוע המחשבה במקום מסומן על ידי הצורך החברתי, ולהגדרת תחום הנחקר לאחר מכן לפרטי פרטיו בלא לחרוג ממנו, כך גם החסר דעה או החושש מלהביע דעה אינו מסוגל לחרוג ממכלול אינטרסים המסומן על ידי גורלו הפסיכולוגי. כושר החדירה מתכלה בתוך המעגל, אשר הותווה על ידי רעיון כפייה, כשם שמתחסלת גאונות אנושית בתחום שנקבע לה על ידי הציוויליזציה הטכנית. החסר דעה או החושש מלהביע דעה הוא הצד החשוך של ההכרה בקניית כסאות אסור להסס אם את או אתה מעניינים ברכישת כסאות לבית, או כסאות לחצר, או כסאות לחדר שינה, או כסאות לחדר ילדים או כסאות לחדר עבודה, שימו דגש ללא היסוס על העיצוב ועל ההתאמה למראה החדר וכן לנוחות שלכם ואל תתנו לסוכני מכירות זריזים לעבוד עליכם.