מכוניות Suzuki רכב יד ראשונה
ההיסטוריה של סוזוקי Suzuki
מי שהיה כאן בשנות השבעים והשמונים ודאי זוכר ויודע ש"סוזוקי" היה חלומו הרטוב של כל נער. הסיבה לכך היא שסוזוקי ייצרה פעם בעיקר אופנועים, עובדה הקושרת אותה עם מהירות גבוהה ותאוצה. ואכן, כאשר סוזוקי היפנית החלה לייצר מכוניות, הן היו בעלות מנועים מרשימים גם אם היו קטנות. הן היו קטנות כדי שנוהגיה יוכלו למצוא חניה בנוף האורבני הסואן של יפן ושל ערים אחרות בעולם. חדשנותה של סוזוקי הרעישה לא פחות ממנועי האופנועים בשכונה. סוזוקי היא תעשיינית גדולה (1.8 מיליון מכוניות בשנה) ובעלת גאווה טכנולוגית, שפיתחה טרקטורונים עם ארבעה גלגלים, רכבי שטח קטנים ומנועי סירות. ב-1988 סוזוקי הציגה רכב עם תפיסה חדשה: גם רכב שטח וגם מאובזר כמכונית משפחתית. "אופס" אמרו כל שאר היצרנים ומאז היה רכב הפנאי לתופעה המהווה סיבה ליהנות מרכב שטח גם בעיר.
סוזוקי גרנד ויטרה Grand Vitara 2 Suzuki
הג'יפ 4X4 שחבר שני עולמות לאחד בהיותו גם בעל כוח שטח וגם מעוצב עבור משפחה.
סוזוקי ליאנה החדשה GLS New Liana Suzuki
ממודל 2005 ומעלה, משפחתית רבת תאוצה, עם הזרקת דלק רב נקודתית, ואמינה מאוד. מאובזרת בכול כולל פינוקים עד למאחז של כוסות מלפנים ומאחור. נפח מנוע: 1586 סמ"ק.
סוזוקי באלנו Baleno Suzuki
המשפחתית של סוזוקי. אמינה, חסכונית ומהירה.
סוזוקי ג'ימני Gimeni Suzuki
ג'יפ עם עיצוב מקורי גבוה וצר, קומפקטי, כזה שיכול למצוא חניה בנקל (הוא יועד לטוקיו - מה יגידו בתל אביב?) וגם נוח.
בעתיד סוזוקי ספלאש
סוזוקי היא מנצחת טבעית. הווייתה מיוסדת על המנוע, על ביצועיו ועל אמינותו. לא ייפלא אפוא שכלי הרכב שלה, אופנועים ומכוניות ספורט, קצרו פרסים רבים בהיסטוריה של המרוצים. היא דורכת קשתה אל הקדמה ומציגה מכוניות קונספט רבות. מכונית קיזשי הוצגה לאחרונה בתערוכה ועוררה חשקים. זוהי משפחתית, בינתיים לתצוגה בלבד, עם עיצוב מרשים בעל קווים מקושתים גדולים ורוח ספורטיבית. היא גדולה ממש לגבי מכוניות סוזוקי.
ואולם ברוח מסורת הקטנות שלה, לאחר שכבר זכתה באליפות הג'וניור למכוניות מיני, מוסיפה סוזוקי להציג גם כלי רכב קטנים כגון הספלאש, מיקרו ואן בעל שלושה מנועים, ומכונית מרוץ, שכינויה מורכב משלוש אותיות, לתחרות הראלי הצרפתית.
ההיסטוריה של סוזוקי Suzuki
מי שהיה כאן בשנות השבעים והשמונים ודאי זוכר ויודע ש"סוזוקי" היה חלומו הרטוב של כל נער. הסיבה לכך היא שסוזוקי ייצרה פעם בעיקר אופנועים, עובדה הקושרת אותה עם מהירות גבוהה ותאוצה. ואכן, כאשר סוזוקי היפנית החלה לייצר מכוניות, הן היו בעלות מנועים מרשימים גם אם היו קטנות. הן היו קטנות כדי שנוהגיה יוכלו למצוא חניה בנוף האורבני הסואן של יפן ושל ערים אחרות בעולם. חדשנותה של סוזוקי הרעישה לא פחות ממנועי האופנועים בשכונה. סוזוקי היא תעשיינית גדולה (1.8 מיליון מכוניות בשנה) ובעלת גאווה טכנולוגית, שפיתחה טרקטורונים עם ארבעה גלגלים, רכבי שטח קטנים ומנועי סירות. ב-1988 סוזוקי הציגה רכב עם תפיסה חדשה: גם רכב שטח וגם מאובזר כמכונית משפחתית. "אופס" אמרו כל שאר היצרנים ומאז היה רכב הפנאי לתופעה המהווה סיבה ליהנות מרכב שטח גם בעיר.
סוזוקי גרנד ויטרה Grand Vitara 2 Suzuki
הג'יפ 4X4 שחבר שני עולמות לאחד בהיותו גם בעל כוח שטח וגם מעוצב עבור משפחה.
סוזוקי ליאנה החדשה GLS New Liana Suzuki
ממודל 2005 ומעלה, משפחתית רבת תאוצה, עם הזרקת דלק רב נקודתית, ואמינה מאוד. מאובזרת בכול כולל פינוקים עד למאחז של כוסות מלפנים ומאחור. נפח מנוע: 1586 סמ"ק.
סוזוקי באלנו Baleno Suzuki
המשפחתית של סוזוקי. אמינה, חסכונית ומהירה.
סוזוקי ג'ימני Gimeni Suzuki
ג'יפ עם עיצוב מקורי גבוה וצר, קומפקטי, כזה שיכול למצוא חניה בנקל (הוא יועד לטוקיו - מה יגידו בתל אביב?) וגם נוח.
בעתיד סוזוקי ספלאש
סוזוקי היא מנצחת טבעית. הווייתה מיוסדת על המנוע, על ביצועיו ועל אמינותו. לא ייפלא אפוא שכלי הרכב שלה, אופנועים ומכוניות ספורט, קצרו פרסים רבים בהיסטוריה של המרוצים. היא דורכת קשתה אל הקדמה ומציגה מכוניות קונספט רבות. מכונית קיזשי הוצגה לאחרונה בתערוכה ועוררה חשקים. זוהי משפחתית, בינתיים לתצוגה בלבד, עם עיצוב מרשים בעל קווים מקושתים גדולים ורוח ספורטיבית. היא גדולה ממש לגבי מכוניות סוזוקי.
ואולם ברוח מסורת הקטנות שלה, לאחר שכבר זכתה באליפות הג'וניור למכוניות מיני, מוסיפה סוזוקי להציג גם כלי רכב קטנים כגון הספלאש, מיקרו ואן בעל שלושה מנועים, ומכונית מרוץ, שכינויה מורכב משלוש אותיות, לתחרות הראלי הצרפתית.