למה דווקא אני
מחשבות של מאמן אישי
בקורס האימון הראשוני שלי ודרך מסע החיים הפרטי שלי, הצלחתי לסמן למצוא וליישם את ייעודי בחיים. הנתינה שבי היכולת להכיל את האחר, השונה והמוגבל - השתלבו שלא במודע לאורך הרבה שנים בחוט חיי.
כמאמן, יצרתי לי כלים אמוניים ורכשתי הבנה על התנהלות מתאמנים בעלי הפרעות קשב וריכוז ואחרים, באלו מקומות הם נפגשים עם הקשיים הרגשיים, הפיסיים והדידקטיים בחייהם ואינם מסוגלים להתגבר עליהם, ואת אלו מעגלים הם אינם מסוגלים לפרוץ בכוחות עצמם.
בשנים האחרונות אני חי בסביבה אשר יש לה את היכולות והכלים הדידקטיים והפיסיים להעניק לאנשים אלה עם הפרעות קשב וריכוז. מאחר וכך, אני למדתי את הנושא והעמקתי בו ושילבתי אותו עם המאמן שבי.
"הייתי הילד הכי קטן בכיתה..." כתב יונתן גפן ועוזי חיטמן שר.
ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז הם ברב המקרים חושבים את עצמם קטנים מהבחינה הרגשית. וכשהצד הרגשי של הילד פגוע, הוא כלל אינו יכול לראות את הטוב והמוצלח שבו,את יכולות ההצלחה שבו, דבר שמכניס לתוך מעגל חייו את התסכול, חוסר הערכה העצמית והדימוי העצמי הנמוך.
אימון אישי עם ילדים אלה אינו בא במקום הקניית ערכים דידקטיים או פיסיים לילד, אלה ניתן במקביל כדי לתת לילדים חוסן וחוזק נפשי ביחד עם העלאה והגברת הביטחון העצמי שלהם. אימון ילדים עם הפרעות קשב וריכוז מגביר את היכולת שלהם להבין שגם הם מסוגלים "לנצח", להצליח ולהיות משהו בעיני עצמם ובעיני החברה. זוהי בדיוק נקודת החיבור שלי כמאמן עם ילדים אלו. נקודת חיבור זו אינה משתנית גם כשמדובר גם באנשים בוגרים בעלי לקויות קשב וריכוז ואשר "הזניחו" את עצמם שנים. אנשים אלה "סוחבים" על עצמם תסכולים, ביטחון עצמי נמוך וחוסר אמון בכישוריהם וביכולותיהם.
בשנים האחרונות עלתה מודעות הציבור לבעיות לקויות קשב וריכוז בעיקר בנוגע לאוכלוסיית הילדים והנוער, ומכאן גם ההיחשפות של האוכלוסייה הבוגרת לבעיה זו, דבר המגביר את הצורך במתן כלים ותשובות על מנת לשנות את "רוע גזירה", ולאפשר בידם לקבל כלים על מנת לייצר פתרונות לחיים טובים יותר מאשר אותם חיים שהם חיו עד כה. למען הסרת ספק כלים אלה לא יבטלו את התופעה אלה יתנו בידי המתאמן את האפשרות לחיות יחד עם הבעיה.
הבוגרים מבינים היום, כי הם יכולים לעשות משהו בחייהם כדי להחזיר לעצמם סוף -סוף את מה שאיבדו בילדותם. אני שמח להיות זה אשר מביא אותם למקום חדש נקי וטוב בחייהם.
היכולת שלי לקדם ילדים ואנשים עם לקויות קשב וריכוז נובעת ממספר אלמנטים:
* יכולת ההכלה שלי את הילדים והאנשים הללו.
* הרגישות שלי לאנשים מיוחדים ובעלי קשיים.
* ההתחברות שלי לאנשים אלו ומציאת "שפה" משותפת איתם.
* רכות ואהבת אדם ללא קשר לגילו למוצאו ולמינו, טהורים ונקיים כמו שהם.
הפיכתי למומחה באימון ילדים נערים ובוגרים עם בעיות קשב וריכוז התאפשרה בזכות שלושה גורמים:
? היכולת שלי להכיל את השונים יכולת הרגישות שבי והיעד שלי בחיים.
? הכרת תחום קשב וריכוז על כל רבדיה. (דידקטי, פיסי, ורגשי.).
? והכשרתי ארוכת הטווח באימון אישי.
כל אלה ויותר, מצעידים אותי ונותנים לי את היתרון, היכולת והרצון לעסוק באימון אישי ולהתמקד במאומנים מיוחדים ויקרים .
מחשבות של מאמן אישי
בקורס האימון הראשוני שלי ודרך מסע החיים הפרטי שלי, הצלחתי לסמן למצוא וליישם את ייעודי בחיים. הנתינה שבי היכולת להכיל את האחר, השונה והמוגבל - השתלבו שלא במודע לאורך הרבה שנים בחוט חיי.
כמאמן, יצרתי לי כלים אמוניים ורכשתי הבנה על התנהלות מתאמנים בעלי הפרעות קשב וריכוז ואחרים, באלו מקומות הם נפגשים עם הקשיים הרגשיים, הפיסיים והדידקטיים בחייהם ואינם מסוגלים להתגבר עליהם, ואת אלו מעגלים הם אינם מסוגלים לפרוץ בכוחות עצמם.
בשנים האחרונות אני חי בסביבה אשר יש לה את היכולות והכלים הדידקטיים והפיסיים להעניק לאנשים אלה עם הפרעות קשב וריכוז. מאחר וכך, אני למדתי את הנושא והעמקתי בו ושילבתי אותו עם המאמן שבי.
"הייתי הילד הכי קטן בכיתה..." כתב יונתן גפן ועוזי חיטמן שר.
ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז הם ברב המקרים חושבים את עצמם קטנים מהבחינה הרגשית. וכשהצד הרגשי של הילד פגוע, הוא כלל אינו יכול לראות את הטוב והמוצלח שבו,את יכולות ההצלחה שבו, דבר שמכניס לתוך מעגל חייו את התסכול, חוסר הערכה העצמית והדימוי העצמי הנמוך.
אימון אישי עם ילדים אלה אינו בא במקום הקניית ערכים דידקטיים או פיסיים לילד, אלה ניתן במקביל כדי לתת לילדים חוסן וחוזק נפשי ביחד עם העלאה והגברת הביטחון העצמי שלהם. אימון ילדים עם הפרעות קשב וריכוז מגביר את היכולת שלהם להבין שגם הם מסוגלים "לנצח", להצליח ולהיות משהו בעיני עצמם ובעיני החברה. זוהי בדיוק נקודת החיבור שלי כמאמן עם ילדים אלו. נקודת חיבור זו אינה משתנית גם כשמדובר גם באנשים בוגרים בעלי לקויות קשב וריכוז ואשר "הזניחו" את עצמם שנים. אנשים אלה "סוחבים" על עצמם תסכולים, ביטחון עצמי נמוך וחוסר אמון בכישוריהם וביכולותיהם.
בשנים האחרונות עלתה מודעות הציבור לבעיות לקויות קשב וריכוז בעיקר בנוגע לאוכלוסיית הילדים והנוער, ומכאן גם ההיחשפות של האוכלוסייה הבוגרת לבעיה זו, דבר המגביר את הצורך במתן כלים ותשובות על מנת לשנות את "רוע גזירה", ולאפשר בידם לקבל כלים על מנת לייצר פתרונות לחיים טובים יותר מאשר אותם חיים שהם חיו עד כה. למען הסרת ספק כלים אלה לא יבטלו את התופעה אלה יתנו בידי המתאמן את האפשרות לחיות יחד עם הבעיה.
הבוגרים מבינים היום, כי הם יכולים לעשות משהו בחייהם כדי להחזיר לעצמם סוף -סוף את מה שאיבדו בילדותם. אני שמח להיות זה אשר מביא אותם למקום חדש נקי וטוב בחייהם.
היכולת שלי לקדם ילדים ואנשים עם לקויות קשב וריכוז נובעת ממספר אלמנטים:
* יכולת ההכלה שלי את הילדים והאנשים הללו.
* הרגישות שלי לאנשים מיוחדים ובעלי קשיים.
* ההתחברות שלי לאנשים אלו ומציאת "שפה" משותפת איתם.
* רכות ואהבת אדם ללא קשר לגילו למוצאו ולמינו, טהורים ונקיים כמו שהם.
הפיכתי למומחה באימון ילדים נערים ובוגרים עם בעיות קשב וריכוז התאפשרה בזכות שלושה גורמים:
? היכולת שלי להכיל את השונים יכולת הרגישות שבי והיעד שלי בחיים.
? הכרת תחום קשב וריכוז על כל רבדיה. (דידקטי, פיסי, ורגשי.).
? והכשרתי ארוכת הטווח באימון אישי.
כל אלה ויותר, מצעידים אותי ונותנים לי את היתרון, היכולת והרצון לעסוק באימון אישי ולהתמקד במאומנים מיוחדים ויקרים .
חיים ביטרמן מאמן אישי ומשפחתי
המתמקד בבעלי לקויות קשב וריכוז, ולקויות למידה.
"קנגורו" נס ציונה
050-2589955
המתמקד בבעלי לקויות קשב וריכוז, ולקויות למידה.
"קנגורו" נס ציונה
050-2589955