תוכן מקורי הוא אבן יסוד בתהליך קידום אתרים והוא תורם לפרמטרים רבים המשפיעים על קידום האתר. במאמר זה לא נדון בתוכן המקורי באתר האינטרנט של העסק אלא בסוג אחר של תוכן לקידום- זה המופיע באתרי מאמרים חיצוניים ותורם להשגת קישורים נכנסים לאתר. אתרים כאלו, בדיוק כמו זה שבו אתם גולשים כרגע, נועדו לענות הן על הצורך של בעלי אתרים בקידום והן על הצורך של הגולשים בתוכן איכותי ומעניין. אתרים אלו תורמים לתהליך קידום האתר במספר דרכים-
1. הגברת הקישורים הנכנסים- קישורים נכנסים לאתר הם תרומה אדירה לכל תהליך קידום ובמיוחד כאשר מדובר בקישורים חד כיווניים, כלומר כאלו המקשרים לאתר שלך מבלי שהאתר שלך יקשר אליהם חזרה (כמו בהחלפות קישורים). פרסום תוכן איכותי תוך מתן קרדיט לכותב והפניה לאתר שלו הם דרך מצוינת להשגת קישורים נכנסים איכותיים וחד-כיווניים וכל מאמר נוסף המפורסם בהם תורם ישירות לקידום האתר שלך.
2. הגברת החשיפה לאתר- אתרי מאמרים חיצוניים, כמו "ארטיקלס" או "רידר" ואפילו "ויקיפדיה", הם אתרים אשר גולשים רבים מחפשים בהם מידי יום תכנים מקצועיים. זוהי דרך מצוינת לא רק להשיג קידום של האתר במנועי חיפוש אלא גם להשיג חשיפה לקהל היעד שלך כאשר האתר עוד לא ממוקם גבוה במנועי החיפוש ולהיחשף באופן מקצועי ומכובד.
3. פרסום חינם- אתרים רבים מפרסמים קישורים למאמרים מאתרי מאמרים חיצוניים, כך שלמעשה אם פרסמנו תוכן איכותי ומעניין אנו מעלים את הסיכוי שבעלי אתרים אחרים יהיו מעוניינים בפרסומו ובכך יעניקו לנו למעשה קידום ופרסום בחינם.
4. מיצוב מקצועי- פרסום באתרי מאמרים מקצועיים הוא אחד הכלים המובילים ורבי העוצמה למיצוב של עצמך כמומחה. מאמרים מקצועיים מעניינים ומקיפים אשר כתובים נכון ומספקים אינפורמציה עניינית מציגים אותך כמומחה בפני הגולשים ובכך תורמים תרומה נוספת הן לקידום שלך והן לקידום האתר שלך.
5. לקחת "טרמפ" עם מקצועני קידום אתרים- אתרי מאמרים חיצוניים הם אתרים המנוהלים על ידי חברות קידום אתרים ומומחים לקידום אשר מבצעים מאמצי קידום אדירים כל העת. קידום שלהם תורם בעקיפין גם לקידום שלך.
1. הגברת הקישורים הנכנסים- קישורים נכנסים לאתר הם תרומה אדירה לכל תהליך קידום ובמיוחד כאשר מדובר בקישורים חד כיווניים, כלומר כאלו המקשרים לאתר שלך מבלי שהאתר שלך יקשר אליהם חזרה (כמו בהחלפות קישורים). פרסום תוכן איכותי תוך מתן קרדיט לכותב והפניה לאתר שלו הם דרך מצוינת להשגת קישורים נכנסים איכותיים וחד-כיווניים וכל מאמר נוסף המפורסם בהם תורם ישירות לקידום האתר שלך.
2. הגברת החשיפה לאתר- אתרי מאמרים חיצוניים, כמו "ארטיקלס" או "רידר" ואפילו "ויקיפדיה", הם אתרים אשר גולשים רבים מחפשים בהם מידי יום תכנים מקצועיים. זוהי דרך מצוינת לא רק להשיג קידום של האתר במנועי חיפוש אלא גם להשיג חשיפה לקהל היעד שלך כאשר האתר עוד לא ממוקם גבוה במנועי החיפוש ולהיחשף באופן מקצועי ומכובד.
3. פרסום חינם- אתרים רבים מפרסמים קישורים למאמרים מאתרי מאמרים חיצוניים, כך שלמעשה אם פרסמנו תוכן איכותי ומעניין אנו מעלים את הסיכוי שבעלי אתרים אחרים יהיו מעוניינים בפרסומו ובכך יעניקו לנו למעשה קידום ופרסום בחינם.
4. מיצוב מקצועי- פרסום באתרי מאמרים מקצועיים הוא אחד הכלים המובילים ורבי העוצמה למיצוב של עצמך כמומחה. מאמרים מקצועיים מעניינים ומקיפים אשר כתובים נכון ומספקים אינפורמציה עניינית מציגים אותך כמומחה בפני הגולשים ובכך תורמים תרומה נוספת הן לקידום שלך והן לקידום האתר שלך.
5. לקחת "טרמפ" עם מקצועני קידום אתרים- אתרי מאמרים חיצוניים הם אתרים המנוהלים על ידי חברות קידום אתרים ומומחים לקידום אשר מבצעים מאמצי קידום אדירים כל העת. קידום שלהם תורם בעקיפין גם לקידום שלך.