ידוע שבכדי לשפר את מדד הצמיחה של כל עסק - צריך לייצר הכנסות ! וברור לכם בעלי עסקים שההכנסות הרווחיות ביותר מגיעות מלקוחות ממליצים/שותפים, בזמן ש- 20% מלקוחות חוזרים יוצרים כ- 80% מההכנסות.
התקציבים הנדרשים לגיוס לקוחות חדשים מהווים השקעה כספית גדולה מאוד בשיווק. השקעה כספית זו מעלה לעין שיעור את החשיבות בשימור הלקוחות הקיימים.
האתגר האמיתי של כל עסק וארגון בסביבה תחרותית של היום, ובייחוד בתקופה של מיתון, הינו בניית מערכת קשר איכותית ועקבית הדורשת פתרונות יצירתיים לשימור לקוחות קיימים בכל פעם מחדש.
הגישה השירותית המנצחת, היא שילוב כוחות של הון אנושי, מתודולוגיה וטכנולוגיה, שילוב העונה לציפיות המוחשיות והלא מוחשיות של הלקוחות ביחס לשירות הניתן להם.
ניהול הדיאלוג האישי עם לקוחות החברה באמצעות פעילות מועדון לקוחות בשיטת השירות יוזם היא אחת מזרועות הפעילות באמצעותן מוציא הארגון לפועל את המטרות והיעדים השיווקיים שלו כשהמטרה הבסיסית הינה חיזוק המסרים, הכדאיות והקשר עם הלקוח בהתאמה לרצונו ולצרכיו.
תפיסת השיווק 1:1 עפ"י דון פפרס ופרופ' מרתה רוג'רס מתמקדת בבניית מערכות היחסים עם הלקוחות. הגישה שלהם מתמקדת לחלוטין ברצונות הלקוח, בצרכיו ובניהול קשרי הגומלין עימו.
"...הכרת צורכיהם של לקוחות כרוכה ביותר מאשר מעקב פשוט אחר קניותיהם מכיוון ששני לקוחות עשויים לקנות מוצר זהה מסיבות שונות לגמרי. כל עוד הארגון יודע לזהות מהם הצרכים והרצונות הבסיסיים השונים של הלקוחות מהמוצר או מהשירותים, אזי, הוא יוכל גם לחזות מראש מה הלקוחות ירצו בעתיד לפני שהלקוחות עצמם ידעו על רצונם...."
איך אתה רותם את הלקוחות שלך להצלחה שלך?
איך אתה הופך את הלקוחות לשותפים שלך?
האם אתם יודעים מה הלקוחות שלכם חושבים עליכם?
מה אתם יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לקדם את הבידול/הייחוד של המותג שלכם?
אני מזמינה אותך לקבל תשובות לשאלות המרכזיות ולגלות סודות ההצלחה של מועדון לקוחות בשיטת השירות היוזם. בפגישת היכרות אנו נציג בפניך את הפוטנציאל הקיים בעסק שלך במטרה אחת להגדיל את הרווחיות הכוללת, כך שמאמץ המכירה יהפוך למיותר.
רונית בן שושן -
Servicom- The Human Aspect of Service
התקציבים הנדרשים לגיוס לקוחות חדשים מהווים השקעה כספית גדולה מאוד בשיווק. השקעה כספית זו מעלה לעין שיעור את החשיבות בשימור הלקוחות הקיימים.
האתגר האמיתי של כל עסק וארגון בסביבה תחרותית של היום, ובייחוד בתקופה של מיתון, הינו בניית מערכת קשר איכותית ועקבית הדורשת פתרונות יצירתיים לשימור לקוחות קיימים בכל פעם מחדש.
הגישה השירותית המנצחת, היא שילוב כוחות של הון אנושי, מתודולוגיה וטכנולוגיה, שילוב העונה לציפיות המוחשיות והלא מוחשיות של הלקוחות ביחס לשירות הניתן להם.
ניהול הדיאלוג האישי עם לקוחות החברה באמצעות פעילות מועדון לקוחות בשיטת השירות יוזם היא אחת מזרועות הפעילות באמצעותן מוציא הארגון לפועל את המטרות והיעדים השיווקיים שלו כשהמטרה הבסיסית הינה חיזוק המסרים, הכדאיות והקשר עם הלקוח בהתאמה לרצונו ולצרכיו.
תפיסת השיווק 1:1 עפ"י דון פפרס ופרופ' מרתה רוג'רס מתמקדת בבניית מערכות היחסים עם הלקוחות. הגישה שלהם מתמקדת לחלוטין ברצונות הלקוח, בצרכיו ובניהול קשרי הגומלין עימו.
"...הכרת צורכיהם של לקוחות כרוכה ביותר מאשר מעקב פשוט אחר קניותיהם מכיוון ששני לקוחות עשויים לקנות מוצר זהה מסיבות שונות לגמרי. כל עוד הארגון יודע לזהות מהם הצרכים והרצונות הבסיסיים השונים של הלקוחות מהמוצר או מהשירותים, אזי, הוא יוכל גם לחזות מראש מה הלקוחות ירצו בעתיד לפני שהלקוחות עצמם ידעו על רצונם...."
איך אתה רותם את הלקוחות שלך להצלחה שלך?
איך אתה הופך את הלקוחות לשותפים שלך?
האם אתם יודעים מה הלקוחות שלכם חושבים עליכם?
מה אתם יכולים לעשות כבר עכשיו כדי לקדם את הבידול/הייחוד של המותג שלכם?
אני מזמינה אותך לקבל תשובות לשאלות המרכזיות ולגלות סודות ההצלחה של מועדון לקוחות בשיטת השירות היוזם. בפגישת היכרות אנו נציג בפניך את הפוטנציאל הקיים בעסק שלך במטרה אחת להגדיל את הרווחיות הכוללת, כך שמאמץ המכירה יהפוך למיותר.
רונית בן שושן -
Servicom- The Human Aspect of Service