דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס בניסים -הסיפור שלי 

מאת    [ 17/06/2009 ]

מילים במאמר: 1331   [ נצפה 6878 פעמים ]

ק ו ר ס     ב נ י ס י ם - הסיפור שלי

אל הקורס בניסים הגעתי במקרה.

מקרה...?

במשך כחודשיים לפני ה"מקרה" ביקשתי יום יום מאלוהים: אנא הובל אותי אל לימוד אמיתי, רוחני, בר ערך תמידי, שיעלה אותי לגבהים רוחניים אמיתיים. שלא יהיה עוד מקסם שווא, זוהר, נוצץ ומהפנט, אך זמני בלבד. תן לי יד. תוביל אותי.

שכן, עד לאותו זמן, ביליתי שמונה שנים בחיפושים מתמידים אחר אמת רוחנית.

 במה לא התנסיתי ומה לא למדתי?

אסטרולוגיה, גלגול נשמות, קרמה, קריאת ספרים אין סופית על מתקשרים ושל מתקשרים. ספרים על תורות רוחניות כאלה ואחרות. צלילה אל קריאותיו של הנביא 'הישן' אדגר קייסי. סיאנסים, אימן, גורו מהרג'י, מדיטציה, סדנאות מודעות, תקשורת, יוגה, קבלה, תיאוסופיה, יהדות של חזרה בתשובה וסיינטולוגיה.

וכמו כל דבר שאני עושה בחיים, גם את כל אלה למדתי לעומק, השקעתי זמן רב, משאבים כספיים ונפשיים, התלהבות ועניין.

ואמנם, מכל דבר קיבלתי משהו ונשארתי עם מתנה זו או אחרת.

אך אל המודעות ואל ההתפתחות הרוחנית והאמיתית - זו שבאה בחוויה, לא באינפורמציה, זו שבאה על מנת להישאר, לא לבקר בלבד - לא הגעתי.

ובלב לבי, כמו סוד גנוז שידעתי את קיומו, התגעגעתי אל אמת אחרת, שלא ידעתי להגדירה לעצמי.

היום אני יודעת שהתגעגעתי לקשר עם אלוהים. אלוהים של אהבה.

וכבר אמרתי שאל הקורס בניסים הגעתי במקרה?

בשיחת טלפון שניהלנו, הזכירה כבדרך אגב, חברתי  הטובה סיגלית: "אתמול פגשתי ממש במקרה, איש אחד, שמלמד משהו. אני לא ממש יודעת מה, אבל נרשמתי - כי זיהיתי שהאיש הזה הוא מורה שלי. אולי גם את רוצה להצטרף?"

לפגישה הלכתי לא ממש בידיעה בשביל מה ולמה, הרי לא ידעתי במה מדובר ולמה התכוונה סיגלית כשאמרה "זיהיתי את המורה שלי". רק לכשהסתימה הפגישה וכבר הייתי בחוץ נוכחתי לפתע לדעת שעדיין אין לי מושג במה עוסק הקורס. אך לא הייתה לכך כל חשיבות, שכן האיש הזה, שראיתי לראשונה והיה מוכר לי כל כך, אכן היה גם המורה שלי.

לעולם אכיר תודה למורה שלי, אבי יסעור, שכפי שכתוב בקורס בניסים, נענה לקריאה הקוסמית והסכים למלא את תפקידו כמורה.

"תלמידים מסוימים נשלחים אל כל מורה

והם יחלו לחפשו מייד לכשייענה לקריאה.

הם נבחרו עבורו משום שתבנית הלימוד הקוסמית

שהוא מלמד היא הטובה ביותר להבנתם.

תלמידיו חיכו לו, משום שבואו בטוח לחלוטין.

זוהי רק שאלה של זמן.

מייד לכשהוא בוחר למלא את תפקידו,

הם מוכנים למלא את תפקידם."

                                                                    קורס בניסים, כרך שלישי, עמ'4       

לכשהחל הקורס בניסים ידעתי בכל ישותי שהגעתי למקום הנכון, באופן שלא חשתי כמותו בשום מצב ובשום מקום שהייתי בו מעולם. אפס, זיכרונות העבר לימדו אותי לטפח חשש, חשד, ספקות, לתחקר, להעמיד במבחן, לבזבז את החודש הראשון בעמידה מרדנית מן הצד ובספקות חוזרות ונשנות לגבי  הקורס.

מצד אחד התפעלתי מן הקורס, ראיתי את התוצאות אצלי ואצל חבריי ללימודים, וחוויתי דברים מופלאים. אך האגו שלי (אגו = סך כל מחשבות הפחד שלנו) לא הרפה.

מלחמת עולם שררה ביני לבין עצמי.

לאחר חודש - קראתי את עצמי לסדר והבהרתי לעצמי בלשון שאינה משתמעת לשתי פנים: או שאת קמה ועוזבת את הקורס, או שאת עושה החלטה לשים את כל הספקות בצד - כל עוד את עושה את הקורס.

בחרתי באפשרות השנייה.

מכאן המראתי מעלה. אפשרתי לניסים להתרחש. כל יום הביא עמו גילוי חדש, פלא נוסף, קדושה מאין כמותה, שקט ושלווה פנימיים, חיבור לחוכמה, לזוך ולטוהר שלא ידעתי כלל על קיומם.

ובחודש הרביעי של הקורס בניסים חוויתי פלא מופלא. יום שישי היה זה והשיעור שעבדתי עמו אותו יום היה שיעור מס' 95:

?I am one self, united with my creator

At one with every aspect of creation

And limitless in power and in peace?

"אני עצמי אחד, מאוחדת עם בוראי,

מאוחדת עם כל חלקיק של הבריאה

ואינסופית בעוצמה ובשלווה"

הלכתי ברחוב, חוזרת בלבי שוב ושוב על האפירמיישן, מרגישה אותו זורם בי, מרגישה אהבה לכל אדם  שעבר ברחוב, למדרכות, לבתים,לעצים - ולפתע לבי היה מלא כל כך הרבה הכרת תודה ואהבה  עד שהשמים נפתחו מעלי, וחוויתי קילומטרים של אנרגיית אהבה זהובה נשפכת עלי ממעל ואני עצמי הופכת לגנראטור של אהבה. כל חלקיק בי ובנשמתי זרם ופכפך אנרגיית אהבה זהובה, ובתוך כל אלה חוויתי נוכחות עוצמתית חזקה אוהבת אינטימית, חשתי מחובקת באינסוף אהבה ואור. הייתי אחד עם אלוהים, אחד עם כל דבר שקיים.

בטוחה. אוהבת. נאהבת.

יודעת שאיחוד עם אלוהים הינו החוויה האינטימית המדהימה והמשחררת ביותר שניתן להעלות על הדעת.

 

זמן רב לאחר מכן התברר לי שאמנם חוויתי התגלות אלוהית. כאשר חודשים מעטים לאחר מכן פנה אלי המורה שלי והציע: מה דעתך ללמד את הקורס בניסים - הייתי מופתעת, המומה אפילו. השבתי לו - אולי בעוד ארבע חמש שנים. אלא שהוא שב והפציר בי לחשוב על כך משום ש"אין לנו זמן" כך חזר ואמר "הזמן קצר והמלאכה מרובה".

ככל שחשבתי על כך הייתי יותר ויותר נרגשת. המחשבה שאוכל לחזות בהתפתחותם הרוחנית של אנשים, להיות שם כשהניסים מתרחשים בחייהם, כשהם מתוודעים לאהבתו של אלוהים ומשתחררים מדפוסי העבר המוטעים לגבי מהותו של אלוהים ומהותם עצמם, מילאה אותי באהבה ובהכרת תודה.

וגם אני נעניתי לקריאה.

הקורס מגדיר מיהו המורה ומהם כישוריו כך: "כישוריו הם אלו בלבד: מתי שהוא, באיזה שהוא מקום הוא עשה בחירה מוחלטת שבה לא ראה את טובתו שלו נפרדת מטובתו של הזולת. לכשעשה זאת דרכו סלולה ומטרתו בטוחה. הוא נכנס להסכם עם אלוהים אפילו אם אין הוא מאמין בו עדיין".

 

לפני עשרים ושש שנים הגעתי לקורס בניסים "במקרה", ואני מלמדת אותו עשרים וחמש שנה .

בשבילי, הריהו הדבר הנפלא ביותר שלמדתי אי פעם.

        בעיקר משום שהקורס לימד אותי להיות  

בקשר עם אלוהים, אהבה ואור - ללא תיווכו של אדם אחר.

לראות את האור האלוהי בכל אדם ומצב.

וזה לדעתי, הדבר החשוב ביותר שיכול להיות קיים בכלל.

 

בשבילי, זה מה שעושה את הקורס בניסים לעבודה הרוחנית הגבוהה ביותר שאני מכירה.

 

כיצד נכתב קורס בניסים

 הקורס בניסים הגיע בתיקשור.

הוא הוכתב לד"ר הלן שוקמן כהן, פסיכולוגית קלינית מחקרית וסגנית יושב ראש  המחלקה לפסיכולוגיה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת קולומביה בניו יורק.

יחד עם הלן שוקמן כהן השתתף בפרויקט פרופסור וויליאם ט'תפורד, יושב ראש המחלקה לפסיכולוגיה רפואית באוניברסיטת קולומביה.

הקורס הוכתב להלן שרשמה אותו בקצרנות והיא הקריאה אותו לוויליאם ט'תפורד שהדפיס אותו.

תהליך תקשור הקורס ארך כשבע שנים.

 

הלן תארה את תהליך ההכתבה כהקשבה למכשיר הקלטה.

לעיתים היה עליה לחדול מן הכתיבה באמצע משפט בשל שיחת טלפון דחופה, ולכששבה אל הכתוב, המשיך הקול להכתיב לה ממש מאמצע המשפט בו הפסיקה. כמו בטייפ שהופעל שוב.

 

הקורס הוכתב להלן שוקמן כהן בין השנים 1972 - 1965 .

הלן סירבה  להיות מזוהה כמתקשרת הקורס משום שידעה שעל

הקורס לעמוד ברשות עצמו ולא להיות מזוהה עם אף אדם.

היא התירה שרק לאחר מותה יותר שמה לפרסום.

הלן נפטרה ב-1981.

הקורס מחולק לשלושה ספרים:

הטקסט 

הטקסט מכיל את עקרונות הקורס ואת הפילוסופיה שלו.

ספר עבודה :

ספר העבודה הינו החלק המעשי של יישום פילוסופיית הקורס.

מכיל שלוש מאות שישים וחמישה שעורים מעשיים וישימים.

שיעור לכל אחד מימי השנה.

ספר העבודה מהווה את היישום המעשי של פילוסופיית הקורס ועקרונותיו.

ספר הדרכה למורים

 הנוגע בהבהרת מונחים עיקריים בקורס ועונה לשאלות העשויות להתעורר הן אצל המורה והן אצל התלמיד.

הקורס מתורגם כיום למרבית השפות הקיימות.

הוא מתורגם כמובן גם לעברית.

 

rakelbarorr.com

 

שמי רוחלה בר אור ואני מלמדת את הקורס בניסים מ - 1984. אני הילרית, נטורופתית, מטפלת בפסיכותרפיה רוחנית, ומתקשרת. ריברסרית, אסטרולוגית, מומחית בשיטת טאו-טנטרה,תרפיית פרחי באך ואירומתרפיה. בנוסף מלמדת ומכשירה מטפלים ב: הילינג, ריברסינג, הילינג קרני אור, סדנאות 'מפתחות חיים', ובשיטת "חלונות לרקיע - שחזור וריפוי גלגולים קודמים." 


rakel.bo33@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב