סטודיו לעיצוב פנים
בין כל החנויות המוכרות חפצי עיצוב לבית ב"דיזיין סנטר", האדריכלית ומעצבת הפנים אווה סמואלוב, סנדלר שאינו הולך יחף, עצבה לעצמה סטודיו בתוך חלל בן פחות מ- 40 מ"ר. סמואלוב מספרת למה ואיך: ההחלטה לעבור לסטודיו חדש התבשלה אצלי לא מעט זמן, אבל ההחלטה לפתוח אותו דווקא בדיזיין סנטר התקבלה בשנייה אחת.
תמהיל העסקים בקניון מתאים לתחום הפעולה שלי, ומערכת יחסים נפלאה עם בעלי המרכז ועם האנשים המפעילים אותו הבטיחה שיתוף פעולה ופרגון הדדי. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היתה - איך לעזאזל עושים יוצרים סטודיו לעיצוב פנים בחלל שהוא, מה לעשות...סוג של חנות.
שטח הסטודיו הוא מעט פחות מ-40 מ"ר. על מנת לשמר תחושה של מרחב החלטתי להימנע עד כמה שניתן מקירות פנימיים ולהגדיר את האזורים השונים באמצעות ריהוט, חומרים, צבע ותאורה. חלון הראווה יצר אשליה של מרחב והבטיח יתרון מסוים של חשיפה לעוברים ושבים, אך מאידך יצר איום על הפרטיות ועל השקט הנדרש לעבודה. הדילמה נפתרה על ידי החלפת החזית כולה בזכוכית חלבית, למעט שני פסים שקופים המאפשרים הצצה פנימה.
אחד מהפסים מכוסה ב"טפט של מילים", עיבוד גרפי של המעצבת והאמנית רנה רזניקוב רוזנטל לטקסט שכתבתי בכתיבה אסוציאטיבית במקביל לעבודה על החלל. הטקסט הזה, "המילים שלי", מספר את הסיפור המקצועי והאישי שלי כמו גם את סיפור ההקמה של הסטודיו, כאשר בין המילים נמצאים שמות בעלי המקצוע והספקים השונים שלקחו חלק בתהליך. האלמנט הדומיננטי ביותר בחלל הוא פס תאורה ירוק זרחני שקוע בתקרה, החוצה את הסטודיו לעיצוב פנים מדלת הכניסה ועד לקיר הגב, מזמין את המבקרים לצעוד פנימה ומסייע בהגדרת החללים והפונקציות.
אזור הכניסה, מימין לפס התאורה הירוק, כולל עמדת עבודה ומנגד פינת הסבה עם כורסאות המתנה המשמשות גם לפגישות עבודה נינוחות על כוס קפה. מחיצה בנויה ומטבחון מפרידים בין אזור ההמתנה לשולחן הישיבות, המסומן בגוף תאורה דומיננטי בצבע ירוק זרחני. אזור העבודה הראשי נמצא בצידו השני של הסטודיו ומוסתר מהחזית באמצעות מחיצת גבס נמוכה המחבקת ספרייה וחלל אכסון.כחלק מעיצוב הפנים ועל מנת לבדל את האזור הזה השתמשתי בטפט שחור ובתאורה נסתרת, המדגישה את המחיצה ואת העובדה שאינה מגיעה לתקרה ומוסיפה לתחושת המרחב.
הגוונים השונים בסטודיו נבחרו במטרה ליצור חלל שנעים לשהות ולעבוד בו - רקע רגוע בגווני אפור, ונגיעות של צבעים זרחניים ונצנצים. באזור הכניסה תליתי מראה גדולה במסגרת זהב מגולפת המרככת את הקו הנקי של עיצוב הסטודיו ומאפשרת לי שליטה על דלת הכניסה מפינת העבודה המוסתרת שלי. יש לי זיקה חזקה לצבעים והתייחסות לא שגרתית לעבודה בצבע .היה לי חשוב זה יבוא לידי ביטוי בעיצוב הפנים של בסטודיו שלי.
אדריכלית ומעצבת הפנים אווה סמואלוב, סנדלר שאינו הולך יחף, עצבה לעצמה סטודיו בתוך חלל בן פחות מ- 40 מ"ר. סמואלוב מספרת למה ואיך: ההחלטה לעבור לסטודיו חדש התבשלה אצלי לא מעט זמן, אבל ההחלטה לפתוח אותו דווקא בדיזיין סנטר התקבלה בשנייה אחת. תמהיל העסקים בקניון מתאים לתחום הפעולה שלי, ומערכת יחסים נפלאה עם בעלי המרכז ועם האנשים המפעילים אותו הבטיחה שיתוף פעולה ופרגון הדדי.
השאלה היחידה שנשארה פתוחה היתה - איך לעזאזל עושים יוצרים סטודיו לעיצוב פנים בחלל שהוא, מה לעשות...סוג של חנות. שטח הסטודיו הוא מעט פחות מ-40 מ"ר. על מנת לשמר תחושה של מרחב החלטתי להימנע עד כמה שניתן מקירות פנימיים ולהגדיר את האזורים השונים באמצעות ריהוט, חומרים, צבע ותאורה. חלון הראווה יצר אשליה של מרחב והבטיח יתרון מסוים של חשיפה לעוברים ושבים, אך מאידך יצר איום על הפרטיות ועל השקט הנדרש לעבודה. הדילמה נפתרה על ידי החלפת החזית כולה בזכוכית חלבית, למעט שני פסים שקופים המאפשרים הצצה פנימה. אחד מהפסים מכוסה ב"טפט של מילים", עיבוד גרפי של המעצבת והאמנית רנה רזניקוב רוזנטל לטקסט שכתבתי בכתיבה אסוציאטיבית במקביל לעבודה על החלל. הטקסט הזה, "המילים שלי", מספר את הסיפור המקצועי והאישי שלי כמו גם את סיפור ההקמה של הסטודיו, כאשר בין המילים נמצאים שמות בעלי המקצוע והספקים השונים שלקחו חלק בתהליך. האלמנט הדומיננטי ביותר בחלל הוא פס תאורה ירוק זרחני שקוע בתקרה, החוצה את הסטודיו לעיצוב פנים מדלת הכניסה ועד לקיר הגב, מזמין את המבקרים לצעוד פנימה ומסייע בהגדרת החללים והפונקציות.
אזור הכניסה, מימין לפס התאורה הירוק, כולל עמדת עבודה ומנגד פינת הסבה עם כורסאות המתנה המשמשות גם לפגישות עבודה נינוחות על כוס קפה. מחיצה בנויה ומטבחון מפרידים בין אזור ההמתנה לשולחן הישיבות, המסומן בגוף תאורה דומיננטי בצבע ירוק זרחני. אזור העבודה הראשי נמצא בצידו השני של הסטודיו ומוסתר מהחזית באמצעות מחיצת גבס נמוכה המחבקת ספרייה וחלל אכסון.כחלק מעיצוב הפנים ועל מנת לבדל את האזור הזה השתמשתי בטפט שחור ובתאורה נסתרת, המדגישה את המחיצה ואת העובדה שאינה מגיעה לתקרה ומוסיפה לתחושת המרחב. הגוונים השונים בסטודיו נבחרו במטרה ליצור חלל שנעים לשהות ולעבוד בו - רקע רגוע בגווני אפור, ונגיעות של צבעים זרחניים ונצנצים. באזור הכניסה תליתי מראה גדולה במסגרת זהב מגולפת המרככת את הקו הנקי של עיצוב הסטודיו ומאפשרת לי שליטה על דלת הכניסה מפינת העבודה המוסתרת שלי. יש לי זיקה חזקה לצבעים והתייחסות לא שגרתית לעבודה בצבע .היה לי חשוב זה יבוא לידי ביטוי בעיצוב הפנים של בסטודיו שלי.
עוד בנושא אפשר לקרוא בפורטל מטבחים
בין כל החנויות המוכרות חפצי עיצוב לבית ב"דיזיין סנטר", האדריכלית ומעצבת הפנים אווה סמואלוב, סנדלר שאינו הולך יחף, עצבה לעצמה סטודיו בתוך חלל בן פחות מ- 40 מ"ר. סמואלוב מספרת למה ואיך: ההחלטה לעבור לסטודיו חדש התבשלה אצלי לא מעט זמן, אבל ההחלטה לפתוח אותו דווקא בדיזיין סנטר התקבלה בשנייה אחת.
תמהיל העסקים בקניון מתאים לתחום הפעולה שלי, ומערכת יחסים נפלאה עם בעלי המרכז ועם האנשים המפעילים אותו הבטיחה שיתוף פעולה ופרגון הדדי. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היתה - איך לעזאזל עושים יוצרים סטודיו לעיצוב פנים בחלל שהוא, מה לעשות...סוג של חנות.
שטח הסטודיו הוא מעט פחות מ-40 מ"ר. על מנת לשמר תחושה של מרחב החלטתי להימנע עד כמה שניתן מקירות פנימיים ולהגדיר את האזורים השונים באמצעות ריהוט, חומרים, צבע ותאורה. חלון הראווה יצר אשליה של מרחב והבטיח יתרון מסוים של חשיפה לעוברים ושבים, אך מאידך יצר איום על הפרטיות ועל השקט הנדרש לעבודה. הדילמה נפתרה על ידי החלפת החזית כולה בזכוכית חלבית, למעט שני פסים שקופים המאפשרים הצצה פנימה.
אחד מהפסים מכוסה ב"טפט של מילים", עיבוד גרפי של המעצבת והאמנית רנה רזניקוב רוזנטל לטקסט שכתבתי בכתיבה אסוציאטיבית במקביל לעבודה על החלל. הטקסט הזה, "המילים שלי", מספר את הסיפור המקצועי והאישי שלי כמו גם את סיפור ההקמה של הסטודיו, כאשר בין המילים נמצאים שמות בעלי המקצוע והספקים השונים שלקחו חלק בתהליך. האלמנט הדומיננטי ביותר בחלל הוא פס תאורה ירוק זרחני שקוע בתקרה, החוצה את הסטודיו לעיצוב פנים מדלת הכניסה ועד לקיר הגב, מזמין את המבקרים לצעוד פנימה ומסייע בהגדרת החללים והפונקציות.
אזור הכניסה, מימין לפס התאורה הירוק, כולל עמדת עבודה ומנגד פינת הסבה עם כורסאות המתנה המשמשות גם לפגישות עבודה נינוחות על כוס קפה. מחיצה בנויה ומטבחון מפרידים בין אזור ההמתנה לשולחן הישיבות, המסומן בגוף תאורה דומיננטי בצבע ירוק זרחני. אזור העבודה הראשי נמצא בצידו השני של הסטודיו ומוסתר מהחזית באמצעות מחיצת גבס נמוכה המחבקת ספרייה וחלל אכסון.כחלק מעיצוב הפנים ועל מנת לבדל את האזור הזה השתמשתי בטפט שחור ובתאורה נסתרת, המדגישה את המחיצה ואת העובדה שאינה מגיעה לתקרה ומוסיפה לתחושת המרחב.
הגוונים השונים בסטודיו נבחרו במטרה ליצור חלל שנעים לשהות ולעבוד בו - רקע רגוע בגווני אפור, ונגיעות של צבעים זרחניים ונצנצים. באזור הכניסה תליתי מראה גדולה במסגרת זהב מגולפת המרככת את הקו הנקי של עיצוב הסטודיו ומאפשרת לי שליטה על דלת הכניסה מפינת העבודה המוסתרת שלי. יש לי זיקה חזקה לצבעים והתייחסות לא שגרתית לעבודה בצבע .היה לי חשוב זה יבוא לידי ביטוי בעיצוב הפנים של בסטודיו שלי.
אדריכלית ומעצבת הפנים אווה סמואלוב, סנדלר שאינו הולך יחף, עצבה לעצמה סטודיו בתוך חלל בן פחות מ- 40 מ"ר. סמואלוב מספרת למה ואיך: ההחלטה לעבור לסטודיו חדש התבשלה אצלי לא מעט זמן, אבל ההחלטה לפתוח אותו דווקא בדיזיין סנטר התקבלה בשנייה אחת. תמהיל העסקים בקניון מתאים לתחום הפעולה שלי, ומערכת יחסים נפלאה עם בעלי המרכז ועם האנשים המפעילים אותו הבטיחה שיתוף פעולה ופרגון הדדי.
השאלה היחידה שנשארה פתוחה היתה - איך לעזאזל עושים יוצרים סטודיו לעיצוב פנים בחלל שהוא, מה לעשות...סוג של חנות. שטח הסטודיו הוא מעט פחות מ-40 מ"ר. על מנת לשמר תחושה של מרחב החלטתי להימנע עד כמה שניתן מקירות פנימיים ולהגדיר את האזורים השונים באמצעות ריהוט, חומרים, צבע ותאורה. חלון הראווה יצר אשליה של מרחב והבטיח יתרון מסוים של חשיפה לעוברים ושבים, אך מאידך יצר איום על הפרטיות ועל השקט הנדרש לעבודה. הדילמה נפתרה על ידי החלפת החזית כולה בזכוכית חלבית, למעט שני פסים שקופים המאפשרים הצצה פנימה. אחד מהפסים מכוסה ב"טפט של מילים", עיבוד גרפי של המעצבת והאמנית רנה רזניקוב רוזנטל לטקסט שכתבתי בכתיבה אסוציאטיבית במקביל לעבודה על החלל. הטקסט הזה, "המילים שלי", מספר את הסיפור המקצועי והאישי שלי כמו גם את סיפור ההקמה של הסטודיו, כאשר בין המילים נמצאים שמות בעלי המקצוע והספקים השונים שלקחו חלק בתהליך. האלמנט הדומיננטי ביותר בחלל הוא פס תאורה ירוק זרחני שקוע בתקרה, החוצה את הסטודיו לעיצוב פנים מדלת הכניסה ועד לקיר הגב, מזמין את המבקרים לצעוד פנימה ומסייע בהגדרת החללים והפונקציות.
אזור הכניסה, מימין לפס התאורה הירוק, כולל עמדת עבודה ומנגד פינת הסבה עם כורסאות המתנה המשמשות גם לפגישות עבודה נינוחות על כוס קפה. מחיצה בנויה ומטבחון מפרידים בין אזור ההמתנה לשולחן הישיבות, המסומן בגוף תאורה דומיננטי בצבע ירוק זרחני. אזור העבודה הראשי נמצא בצידו השני של הסטודיו ומוסתר מהחזית באמצעות מחיצת גבס נמוכה המחבקת ספרייה וחלל אכסון.כחלק מעיצוב הפנים ועל מנת לבדל את האזור הזה השתמשתי בטפט שחור ובתאורה נסתרת, המדגישה את המחיצה ואת העובדה שאינה מגיעה לתקרה ומוסיפה לתחושת המרחב. הגוונים השונים בסטודיו נבחרו במטרה ליצור חלל שנעים לשהות ולעבוד בו - רקע רגוע בגווני אפור, ונגיעות של צבעים זרחניים ונצנצים. באזור הכניסה תליתי מראה גדולה במסגרת זהב מגולפת המרככת את הקו הנקי של עיצוב הסטודיו ומאפשרת לי שליטה על דלת הכניסה מפינת העבודה המוסתרת שלי. יש לי זיקה חזקה לצבעים והתייחסות לא שגרתית לעבודה בצבע .היה לי חשוב זה יבוא לידי ביטוי בעיצוב הפנים של בסטודיו שלי.
עוד בנושא אפשר לקרוא בפורטל מטבחים