דיוור ישיר - התאמה לקהל היעד
היום אנו חיים בעידן בו האינטרנט והרשתות החברתיות מהווים תחליף לתקשורת הבין אישית. זהו ערוץ התקשורת העיקרי בין חברים, וכן בין בתי עסק ללקוחות פרטיים. יתרונותיה של שיטת הפרסום הוירטואלית נעוצים ביכולותיה לאתר קהל יעד מסוים על פי מאפייניו (גיל, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד) וכך לשלוח לו פרסומים המתאימים לו באופן אישי. דיוור ישיר באמצעות דואר מאפשר פילוח דומה אך ממשי. בעזרת דיוור ישיר ניתן להגיע לקהל יעד ספציפי וכך ליצור פרסומת אטרקטיבית ורלבנטית לנמען (רצוי לאסוף מידע מתאים על הלקוחות בטרם עת, במטרה להתאים לכל נמען את הפרסומת הנכונה).
דיוור ישיר - תקשורת אישית בין המפרסם ללקוח
נקודה נוספת שחשוב לתת עליה את הדעת, היא היכולת ?לגעת? בלקוח באופן אישי. לפרסומת המגיעה לבית הלקוח, כפי שמתבצע בשיטת דיוור ישיר, ישנה חשיבות רבה. אפשרות זו מעניקה להודעתך נימה אישית, שיוצרת יחס שונה אצל הלקוח וגורמת לפרסומת שלך להיות רלבנטית יותר (בשונה מפרסומת בעלת תוכן כללי המגיעה במעטפה רגילה - פרסומת שמוצאת במהירות את דרכה אל פח המחזור).
דיוור ישיר - דווקא בעולם מתחדש נרצה לשמור על מוחשיות
כפי שאמרנו קודם לכן, התקשורת הבין אישית של היום עוברת לפסים וירטואליים, ואיתה גדל הצורך דווקא במוצרים מוחשיים. דוגמה טובה לכך היא מחשוב עולם הצילום. היום רובנו משתמשים במצלמות דיגיטאליות ומעלים את התמונות למחשב. עם זאת, לעולם לא נוותר על התמונה הפשוטה והמוחשית, ולכן אנו ממשיכים לפתח תמונות. כך גם בעולם הפרסום: אין תחליף לשלטי החוצות, וכמוהם גם למעטפות המתקבלות בדואר. דיוור ישיר מציע עסקה מעניינת למפרסם משום שהוא מאפשר שילוב בין פרסומת בעלת עיצוב גרפי ממוחשב, לבין פרסומת מוחשית שהלקוח מקבל בדואר.
עד כה דנו ביתרונותיו של דיוור ישיר כחלק מקדמת הפרסום. עתה, נראה כיצד ניתן ליישם זאת נכון. לאחרונה הושק מוצר חדש שכבש את השוק משום שמתקיימים בו עקרונות הפרסום העכשוויים ביותר הניתנים למימוש באמצעות דיוור ישיר. מוצר זה הוא מעטפות ה- לטרלופ. מעטפות לטרלופ הן מעטפות המופקות בעזרת דף A4 רגיל ומתקפלות למעטפה המזכירה בצורתה החיצונית את המעטפית המוכרת לנו מתלושי המשכורת וחשבונות הבנק. עם זאת, בניגוד למעטפית, ניתן הלטרלופ לעיצוב אישי בכל תוכנה קיימת ולהדפסה בכל מדפסת.
הבה נבחן את הפתרון שמאפשר המוצר למפרסם פוטנציאלי בשיטת דיוור ישיר:
1. הגעה לקהל יעד ספציפי: מעטפות ה- לטרלופ מאפשרות לבעל העסק ליצור עיצוב אישי ואטרקטיבי, וכן להתאים את התוכן ולשנותו בכל תוכנה. בצורה זו ניתן בקלות ליצור פרסומות לקהלי יעד שונים וללא צורך בבתי דפוס שידרשו סכום נכבד.
2. תקשורת אישית - שילוב בין דיוור ישיר לבין מעטפות בעלות עיצוב שמותאם ללקוח, מקנה נימה אישית לפרסומת שלך. גם היכולת להדפיס את שם הלקוח וכתובתו על המעטפה היא בעלת ערך רב.
3. מוחשיות - למעשה, כל מוצר המגיע בצורה של דיוור ישיר הוא מוחשי. עם זאת, למעטפות ה- לטרלופ יתרון בלעדי ביכולתן לשלב ממשק גרפי עם מוצר מוחשי.
לסיכום, אנו נמצאים כיום בעולם בו המדיה הדיגיטאלית היא השולטת. דווקא בעולם זה קיים צורך במוחשיות, בבלעדיות ובקרבה בין אישית. דיוור ישיר הוא שיטת פרסום העונה לצרכים אלו. באם בחרת לשווק ולפרסם את מוצריך בצורה של דיוור ישיר, נמליץ לך להשתמש במעטפות ?לטרלופ? המאפשרות לך לזכות ביתרון משמעותי מול מתחריך.
היום אנו חיים בעידן בו האינטרנט והרשתות החברתיות מהווים תחליף לתקשורת הבין אישית. זהו ערוץ התקשורת העיקרי בין חברים, וכן בין בתי עסק ללקוחות פרטיים. יתרונותיה של שיטת הפרסום הוירטואלית נעוצים ביכולותיה לאתר קהל יעד מסוים על פי מאפייניו (גיל, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד) וכך לשלוח לו פרסומים המתאימים לו באופן אישי. דיוור ישיר באמצעות דואר מאפשר פילוח דומה אך ממשי. בעזרת דיוור ישיר ניתן להגיע לקהל יעד ספציפי וכך ליצור פרסומת אטרקטיבית ורלבנטית לנמען (רצוי לאסוף מידע מתאים על הלקוחות בטרם עת, במטרה להתאים לכל נמען את הפרסומת הנכונה).
דיוור ישיר - תקשורת אישית בין המפרסם ללקוח
נקודה נוספת שחשוב לתת עליה את הדעת, היא היכולת ?לגעת? בלקוח באופן אישי. לפרסומת המגיעה לבית הלקוח, כפי שמתבצע בשיטת דיוור ישיר, ישנה חשיבות רבה. אפשרות זו מעניקה להודעתך נימה אישית, שיוצרת יחס שונה אצל הלקוח וגורמת לפרסומת שלך להיות רלבנטית יותר (בשונה מפרסומת בעלת תוכן כללי המגיעה במעטפה רגילה - פרסומת שמוצאת במהירות את דרכה אל פח המחזור).
דיוור ישיר - דווקא בעולם מתחדש נרצה לשמור על מוחשיות
כפי שאמרנו קודם לכן, התקשורת הבין אישית של היום עוברת לפסים וירטואליים, ואיתה גדל הצורך דווקא במוצרים מוחשיים. דוגמה טובה לכך היא מחשוב עולם הצילום. היום רובנו משתמשים במצלמות דיגיטאליות ומעלים את התמונות למחשב. עם זאת, לעולם לא נוותר על התמונה הפשוטה והמוחשית, ולכן אנו ממשיכים לפתח תמונות. כך גם בעולם הפרסום: אין תחליף לשלטי החוצות, וכמוהם גם למעטפות המתקבלות בדואר. דיוור ישיר מציע עסקה מעניינת למפרסם משום שהוא מאפשר שילוב בין פרסומת בעלת עיצוב גרפי ממוחשב, לבין פרסומת מוחשית שהלקוח מקבל בדואר.
עד כה דנו ביתרונותיו של דיוור ישיר כחלק מקדמת הפרסום. עתה, נראה כיצד ניתן ליישם זאת נכון. לאחרונה הושק מוצר חדש שכבש את השוק משום שמתקיימים בו עקרונות הפרסום העכשוויים ביותר הניתנים למימוש באמצעות דיוור ישיר. מוצר זה הוא מעטפות ה- לטרלופ. מעטפות לטרלופ הן מעטפות המופקות בעזרת דף A4 רגיל ומתקפלות למעטפה המזכירה בצורתה החיצונית את המעטפית המוכרת לנו מתלושי המשכורת וחשבונות הבנק. עם זאת, בניגוד למעטפית, ניתן הלטרלופ לעיצוב אישי בכל תוכנה קיימת ולהדפסה בכל מדפסת.
הבה נבחן את הפתרון שמאפשר המוצר למפרסם פוטנציאלי בשיטת דיוור ישיר:
1. הגעה לקהל יעד ספציפי: מעטפות ה- לטרלופ מאפשרות לבעל העסק ליצור עיצוב אישי ואטרקטיבי, וכן להתאים את התוכן ולשנותו בכל תוכנה. בצורה זו ניתן בקלות ליצור פרסומות לקהלי יעד שונים וללא צורך בבתי דפוס שידרשו סכום נכבד.
2. תקשורת אישית - שילוב בין דיוור ישיר לבין מעטפות בעלות עיצוב שמותאם ללקוח, מקנה נימה אישית לפרסומת שלך. גם היכולת להדפיס את שם הלקוח וכתובתו על המעטפה היא בעלת ערך רב.
3. מוחשיות - למעשה, כל מוצר המגיע בצורה של דיוור ישיר הוא מוחשי. עם זאת, למעטפות ה- לטרלופ יתרון בלעדי ביכולתן לשלב ממשק גרפי עם מוצר מוחשי.
לסיכום, אנו נמצאים כיום בעולם בו המדיה הדיגיטאלית היא השולטת. דווקא בעולם זה קיים צורך במוחשיות, בבלעדיות ובקרבה בין אישית. דיוור ישיר הוא שיטת פרסום העונה לצרכים אלו. באם בחרת לשווק ולפרסם את מוצריך בצורה של דיוור ישיר, נמליץ לך להשתמש במעטפות ?לטרלופ? המאפשרות לך לזכות ביתרון משמעותי מול מתחריך.