ישנן שתי שיטות נפוצות לבניית אתרים בקרב חברות הפיתוח:
• בניית אתרים במבנה קבוע .
• בניית אתרים בהתאמה אישית ע"פ צרכי הלקוח.
בניית אתרים במבנה קבוע:
מבנה קבוע שמועתק מאתר לאתר עם שינויים מינמאליים מבחינה טכנולגית ועיצובית. לרוב אתרים הללו נחשבים פשוטים ודומים אחד לשני מבחינה עיצובית וטכנולוגית.
בניית אתרים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח:
תכנון האתר מתחיל מ"דף חלק" בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.
אפיון דפי האתר, עיצוב ע"י מעצב מקצועי ופיתוח האתר במגוון רחב של טכנולגיות ללא הגבלת התחלתית של מבנה קבוע.
לרוב אתרים הללו נחשבים מתקדמים יותר, מקוריים ושונים אחד מהשני מבחינה עיצובית וטכנולגית.
למה בכל זאת ישנם לקוחות שבוחרים בחברה לפיתוח אתרים במבנה קבוע?
• החברה לבניית אתרים לא עדכנה את הלקוח בשיטת העבודה.
• עלויות פיתוח נמוכות משמעותית.
• זמן הפיתוח קצר יותר.
לסיכום:
אתר אינטרנט הוא בסופו של דבר מהווה מדיה פרסומית לעסק שלנו. לרוב המטרה הסופית של רוב בעלי האתרים היא הגדלת מאגר לקוחות ובסופו של דבר הגדלת הכנסות. כאשר אתה משקיע סכום חד פעמי בבניית אתר אינטרנט שמטרתו הגדלת הכנסות בעסק, עדיף תמיד להשקיע קצת יותר ולקבל תוצאות טובות יותר.