עם התפתחות האינטרנט בעשור האחרון צצה בפני החברות הגדולות בכלל ובחברות התקשורת בפרט(ספקיות אינטרנט,חברות סלולאר,הטלוויזיה )בעיה חדשה :
אתרי השוואת מחירים המסקרים וחושפים את המבצעים והמחירים של החברות וכך אין יכולות החברות למכור לאותו לקוח שהגיע עם אינפורמציה חבילות יקרות יותר הנמצאות אצל כל חברה שרק מחכה שיגיע לקוח תמים ויתחבר לחבילה זאת וכל זאת ע"י עידוד אנשי המכירות הרעבים בתגמול עמלות גבוהות יותר לחבילות אילו.
יש לציין שמרבית חבילות אילו הן חבילות ללא התחייבות לאותה חברה ויש לקוחות (כמוני למשל) שמחפשים איכות ושירות ולא בהכרח מחיר וכך במידה ואותה חברה לא מוכיחה את עצמה יכול הלקוח להתנתק באופן מידי , לא לפני שיעבור מסכת שימור אגרסיבית (שעל זה נדבר במאמר אחר)
שימוש יעיל באתר השוואות מחירים יכול לפתור כמה כאבי ראש לא קטנים שאותן נמנה כעת:
1.מספר קליקים בודדים באתר השוואות מחירים כגון "תשווה לי" המתמחה בהשוואת מחירים בתחום התקשורת קודם כל יחסוך לך זמן , כסף (עלויות זמן אויר בשיחה לחברות מהסלולארי)
וכאב ראש לא קטן עם איש מכירות בצד שני המנסה לשדרג את חבילתך
2.יחסוך את כל עניין האי הבנה כעת ובעתיד מול ספקית השירות - הרי בינינו זה לא סוד חלק מאנשי המכירות נוטים לעגל פינות כגון לא לספר על תקופות התחייבות , עיגול מחירים כלפי מטה (אם לספקיות התוכן ה 90 אגורות תוספת למחיר חשובים , אני מבטיח לכם שגם לך הלקוח הם חשובים) ועוד מגוון "אותיות קטנות" שלכאורה לא חשובות.
מעבר לזה בעת סיום מבצע התחייבות האורך בין שנה לשלוש שנים יכולות להשכח אצל הלקוח פרטים חשובים כגון: תום תקופת מבצע (שבחלק מהחברות בוודאות משקרים ללקוחות לגבי תקופות התחייבות), מחיר המשך למבצע שנגמר ולעיתים אף המחיר מבצע עצמו
בעזרת אתר לדוגמאת האתר "תשווה לי" תוכל לבצע שמירת הסכם המבצע אותו בחרת באתר וכך לא לאבד פרטים חשובים
3.כולנו מכירים את בעיית המחירים הקופצים ללא כל התרעה בתום תקופת מבצע אך עם בעיות היום יום לא כולנו זוכרים להתמודד עם בעיה זו וכך לאחר מספר חודשים (במקרה הטוב) פתאום אתה מגלה שהמחיר הוא כפול ולעיתים משולש
בעזרת האתר תוכל לקבל תזכורת למייל או בסמס לסלולארי 3 ימים לפני תום מבצע וכך תוכל להיות עם אצבע על הדופק.
4.אך מחיר זול לעיתים עולה יקר ,משפט נדוש אך נכון בעזרת אתר השוואות מחירים איכותי , תוכל לקבל ריכוז של כתבות ומאמרי צרכנות בתחום התקשורת ( סלולאר,ספקיות אינטרנט,טלוויזיה,עיתונים קווים נייחים ועוד) באופן עדכני וע"י חיפוש בארכיון האתר
כך תוכלו ללמוד מטעויות של הלקוחות השונים והתנהלות החברות ואז לבחור חברה איכותית בעיניכם ולהמשיך איתה לאורך זמן ולא בהכרח בגלל המחיר הזול שניתן לכם בתקופה מסויימת
המאמר נכתב בעזרת ובהשראת האתר "תשווה לי"
יש לציין שהכותב עבד באחת מחברות התקשורת מספר שנים
אתרי השוואת מחירים המסקרים וחושפים את המבצעים והמחירים של החברות וכך אין יכולות החברות למכור לאותו לקוח שהגיע עם אינפורמציה חבילות יקרות יותר הנמצאות אצל כל חברה שרק מחכה שיגיע לקוח תמים ויתחבר לחבילה זאת וכל זאת ע"י עידוד אנשי המכירות הרעבים בתגמול עמלות גבוהות יותר לחבילות אילו.
יש לציין שמרבית חבילות אילו הן חבילות ללא התחייבות לאותה חברה ויש לקוחות (כמוני למשל) שמחפשים איכות ושירות ולא בהכרח מחיר וכך במידה ואותה חברה לא מוכיחה את עצמה יכול הלקוח להתנתק באופן מידי , לא לפני שיעבור מסכת שימור אגרסיבית (שעל זה נדבר במאמר אחר)
שימוש יעיל באתר השוואות מחירים יכול לפתור כמה כאבי ראש לא קטנים שאותן נמנה כעת:
1.מספר קליקים בודדים באתר השוואות מחירים כגון "תשווה לי" המתמחה בהשוואת מחירים בתחום התקשורת קודם כל יחסוך לך זמן , כסף (עלויות זמן אויר בשיחה לחברות מהסלולארי)
וכאב ראש לא קטן עם איש מכירות בצד שני המנסה לשדרג את חבילתך
2.יחסוך את כל עניין האי הבנה כעת ובעתיד מול ספקית השירות - הרי בינינו זה לא סוד חלק מאנשי המכירות נוטים לעגל פינות כגון לא לספר על תקופות התחייבות , עיגול מחירים כלפי מטה (אם לספקיות התוכן ה 90 אגורות תוספת למחיר חשובים , אני מבטיח לכם שגם לך הלקוח הם חשובים) ועוד מגוון "אותיות קטנות" שלכאורה לא חשובות.
מעבר לזה בעת סיום מבצע התחייבות האורך בין שנה לשלוש שנים יכולות להשכח אצל הלקוח פרטים חשובים כגון: תום תקופת מבצע (שבחלק מהחברות בוודאות משקרים ללקוחות לגבי תקופות התחייבות), מחיר המשך למבצע שנגמר ולעיתים אף המחיר מבצע עצמו
בעזרת אתר לדוגמאת האתר "תשווה לי" תוכל לבצע שמירת הסכם המבצע אותו בחרת באתר וכך לא לאבד פרטים חשובים
3.כולנו מכירים את בעיית המחירים הקופצים ללא כל התרעה בתום תקופת מבצע אך עם בעיות היום יום לא כולנו זוכרים להתמודד עם בעיה זו וכך לאחר מספר חודשים (במקרה הטוב) פתאום אתה מגלה שהמחיר הוא כפול ולעיתים משולש
בעזרת האתר תוכל לקבל תזכורת למייל או בסמס לסלולארי 3 ימים לפני תום מבצע וכך תוכל להיות עם אצבע על הדופק.
4.אך מחיר זול לעיתים עולה יקר ,משפט נדוש אך נכון בעזרת אתר השוואות מחירים איכותי , תוכל לקבל ריכוז של כתבות ומאמרי צרכנות בתחום התקשורת ( סלולאר,ספקיות אינטרנט,טלוויזיה,עיתונים קווים נייחים ועוד) באופן עדכני וע"י חיפוש בארכיון האתר
כך תוכלו ללמוד מטעויות של הלקוחות השונים והתנהלות החברות ואז לבחור חברה איכותית בעיניכם ולהמשיך איתה לאורך זמן ולא בהכרח בגלל המחיר הזול שניתן לכם בתקופה מסויימת
המאמר נכתב בעזרת ובהשראת האתר "תשווה לי"
יש לציין שהכותב עבד באחת מחברות התקשורת מספר שנים