אז קניתם סחורה, מצאתם שם קליט, ואפילו הזמנתם מספר 1800, אבל מה הלאה - איך בודקים מה טוב עבורי ועבור החנות שלי ?
להלן מספר טיפים לבניית חנות וירטואלית באינטרנט.
1. בנה עיצוב מרהיב, ללקוח הפוטנציאלי שלכם ישנן 45 שניות להחליט האם הוא רוצה להמשיך לגלוש בחנות הוירטואלית שלך או האם לרכוש מוצר, בניית עיצוב מרהיב ומרענן יתן לגולש שלך תחושת נינוחות ויעזור לך לשמור על הלקוח באתר.
2.הנע לפעולה אל תתבייש הנע לפעולה, הדגש והבלט תכנים שיווקיים ומשפטי הנעה לפעולה, " צור קשר עכשיו וקבל עלון חודשי מתנה" זוהי הנעה לפעולה שתשכנע את הגולש שלך ליצור איתך קשר ולהרשם לאתר שלך.
3.דבר חזק, אל תמרח את הטקסט באתר שלך רק בשביל להראות לגולשים שלך שיש לך טקסט באתר, דבר חזק, הדגש את המסר השיווקי שלך בצורה מעניינת ומשכנעת ובמיקום חשוף לגולשים באתר.
4.קבע כותרות יחודיות לכל דף בנפרד. אתה בטח כבר יודע שהאלמנט החשוב ביותר לקידום אתרים הוא תג הכותרת title, את תג הכותרת גוגל משייך לנושא עליו מתעסק הדף הנ"ל, הקפדה על כותרות יחודיות ומושכות תעזור לך לקדם את המוצר גם במנועי חיפוש וגם בעיני הגולש.
5.קבע תיאור פרטני ואינפורמאטיבי, מוצרים או קטגוריות בחנות הוירטואלית שלכם אמורים לספק מידע מקיף אודות המוצר קטגוריה, פרט כמה שיותר אודות המוצר, ציין מפרטים, צבעים, ותכונות יחודיות לכל מוצר, והדגש יתרונות ושימושיות.
חשוב להבין, לפני שהלקוח ירכוש את המוצר שלך הוא ירצה לדעת הכל עליו, אם תתן לו את התחושה שכאן הוא ילמד על המוצר ויבין מה כדאי לו לרכוש, גם אם לא ירכוש כעת כלום, סביר להניח שבפעם הבאה שירצה לרכוש מוצר כזה הוא יפנה קודם לאתר שלך.
6.תמונה אחת שווה אלף מילים, ובכל מה שקשור לרכישות מוצרים בחנויות וירטואליות באינטרנט תמונה אחת שווה אלפי רכישות.
רוב הרכישות באינטרנט נעשות בהסתמך על המידע הוויזואלי של המוצר בחנות הוירטואלית.הלקוח שלך בודק את התמונה של המוצר עוד לפני שהוא קורא מילה אחת בדף, יש לך שנייה או פחות למשוך אותו בעזרת התמונה, הצגת תמונות מוצר באיכות ירודה עלולה להבריח את הלקוח שלך מהחנות שלך באינטרנט.
7.קידום מוצרים בגוגל, מקור התנועה הגדול ביותר לחנות וירטואלית יגיע דרך מנועי החיפוש, בעת בחירת מערכת חנות וירטואלית לאתר שלך שים לב שמערכת זו מותאמת לקידום במנועי חיפוש, שים לב, ישנן עשרות מערכות לבניית חנויות וירטואליות באינטרנט, רובן הגדול אינן מותאמות לקידום מקצועי במנועי חיפוש.
בהצלחה..
להלן מספר טיפים לבניית חנות וירטואלית באינטרנט.
1. בנה עיצוב מרהיב, ללקוח הפוטנציאלי שלכם ישנן 45 שניות להחליט האם הוא רוצה להמשיך לגלוש בחנות הוירטואלית שלך או האם לרכוש מוצר, בניית עיצוב מרהיב ומרענן יתן לגולש שלך תחושת נינוחות ויעזור לך לשמור על הלקוח באתר.
2.הנע לפעולה אל תתבייש הנע לפעולה, הדגש והבלט תכנים שיווקיים ומשפטי הנעה לפעולה, " צור קשר עכשיו וקבל עלון חודשי מתנה" זוהי הנעה לפעולה שתשכנע את הגולש שלך ליצור איתך קשר ולהרשם לאתר שלך.
3.דבר חזק, אל תמרח את הטקסט באתר שלך רק בשביל להראות לגולשים שלך שיש לך טקסט באתר, דבר חזק, הדגש את המסר השיווקי שלך בצורה מעניינת ומשכנעת ובמיקום חשוף לגולשים באתר.
4.קבע כותרות יחודיות לכל דף בנפרד. אתה בטח כבר יודע שהאלמנט החשוב ביותר לקידום אתרים הוא תג הכותרת title, את תג הכותרת גוגל משייך לנושא עליו מתעסק הדף הנ"ל, הקפדה על כותרות יחודיות ומושכות תעזור לך לקדם את המוצר גם במנועי חיפוש וגם בעיני הגולש.
5.קבע תיאור פרטני ואינפורמאטיבי, מוצרים או קטגוריות בחנות הוירטואלית שלכם אמורים לספק מידע מקיף אודות המוצר קטגוריה, פרט כמה שיותר אודות המוצר, ציין מפרטים, צבעים, ותכונות יחודיות לכל מוצר, והדגש יתרונות ושימושיות.
חשוב להבין, לפני שהלקוח ירכוש את המוצר שלך הוא ירצה לדעת הכל עליו, אם תתן לו את התחושה שכאן הוא ילמד על המוצר ויבין מה כדאי לו לרכוש, גם אם לא ירכוש כעת כלום, סביר להניח שבפעם הבאה שירצה לרכוש מוצר כזה הוא יפנה קודם לאתר שלך.
6.תמונה אחת שווה אלף מילים, ובכל מה שקשור לרכישות מוצרים בחנויות וירטואליות באינטרנט תמונה אחת שווה אלפי רכישות.
רוב הרכישות באינטרנט נעשות בהסתמך על המידע הוויזואלי של המוצר בחנות הוירטואלית.הלקוח שלך בודק את התמונה של המוצר עוד לפני שהוא קורא מילה אחת בדף, יש לך שנייה או פחות למשוך אותו בעזרת התמונה, הצגת תמונות מוצר באיכות ירודה עלולה להבריח את הלקוח שלך מהחנות שלך באינטרנט.
7.קידום מוצרים בגוגל, מקור התנועה הגדול ביותר לחנות וירטואלית יגיע דרך מנועי החיפוש, בעת בחירת מערכת חנות וירטואלית לאתר שלך שים לב שמערכת זו מותאמת לקידום במנועי חיפוש, שים לב, ישנן עשרות מערכות לבניית חנויות וירטואליות באינטרנט, רובן הגדול אינן מותאמות לקידום מקצועי במנועי חיפוש.
בהצלחה..
נכתב על ידי שופ פקטורי בניית חנות וירטואלית ואתרי מסחר אלקטרוני.
התחל למכור באינטרנט עוד היום בעזרת חנות וירטואלית חכמה ומותאמת לקידום במנועי חיפוש
התחל למכור באינטרנט עוד היום בעזרת חנות וירטואלית חכמה ומותאמת לקידום במנועי חיפוש