האם בבואכם לגייס עובדים חדשים לעבודה אתם לוקחים בחשבון נשים? מסתבר שיותר ויותר בעלי עסקים ברחבי העולם מפרסמים מודעות שמציינות דרושות עובדות, היות והעסקת נשים נחשבת כיום למשתלמת יותר. כמובן שאפשר לומר בציניות כי כל בעל עסק אשר רוצה לשפר את המאזן של החברה שלו, טוב יעשה אם ייקח עובדות, שכן נשים, למרבה הצער, משתכרות פחות. אך לא בפן זה של חוסר שוויוניות אנו מעוניינים לעסוק במאמר זה, אלא להדגיש את יתרונן של נשים עובדות על פני גברים. פשוט מפני שנשים נותנות יותר.
אם אתם מעסיקים המחפשים עובדים, ישנם יתרונות רבים מדוע עליכם לפרסם "דרושות עובדות" בחיפושכם אחר כוח אדם, ולא מן הנמנע שחלק מאותן דרושות תהיינה מעל גיל 40. רוב הנשים מעל גיל זה כבר לא נכנסות להריון וסביר להניח שהן אינן מגדלות ילדים קטנים, כך שאין חשש שנושא זה יטריד את מנוחתן, וכמו כן קטן הסיכוי שיעזבו את העבודה מוקדם כדי לאסוף את הילד מהגן. מיותר לציין שהן אינן דרושות לשירות מילואים - פרט זה רלוונטי אמנם אצל אחדים בכל גיל אך אצל נשים מבוגרות הסיכוי להיקרא לשירות מילואים הוא קלוש. נשים ידועות כעובדות יעילות יותר, עקב חלוקת קשב טובה ונטילת אחריות רבה יותר, פעמים רבות אפילו כאשר אינן דרושות לכך על פי הגדרת תפקידן.
עקב גילן, הן מאופיינות בניסיון חיים, בגרות ואיזון נפשי רב יותר ובגלל האפליה לה "זכו" לאורך השנים, סביר גם להניח שתשקענה יותר בעבודה על מנת להוכיח את עצמן. נשים מבוגרות אשר מגיבות למודעות אשר כותרתן היא "דרושות עובדות", יעריכו את ההצעה ויתנו מעצמן הרבה יותר משיתנו גברים בסיטואציה דומה. ניתן לגייס נשים למשרות שונות אשר דרושות לאיוש במשרד; נשים נוטות לאהוב את השינוי והגיוון ולכן יתנו תפוקה יעילה בתפקידים שונים. כמו כן הכנסת נשים למשרד תשנה באופן אוטומטי את האווירה בו, היות ואנשים נוטים להיות רגועים ומנומסים יותר בחברת נשים. לסיכום, בפעם הבאה שאתם מפרסמים מודעת דרושים בעיתון, פשוט הטו את הפועל למילה דרושות וצפו לעתיד טוב יותר בחברתכם.
גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן, דרושות