אחד האלמנטים המהותיים ביותר בכל בית עסק הוא השיווק ויחסי הציבור. לא בכדי חלק ניכר מהתקציב השנתי של כל חברה ועסק מוקדש לאמצעי פרסום. אמצעי המדיה השונים מהווים כלי עיקרי לביצוע פרסום למוצר או לנכס אותו מבקשים למכור. ניתן למצוא מודעות פרסום בכל עיתון, תחנת אוטובוס, שלטי חוצות וכמובן בטלוויזיה. מדיה נוספת שהתעצמה לאחרונה הנה רשת האינטרנט. כיום עוד ועוד אתרי אינטרנט צצים על פני השטח ומהווים במה לחדשות, בידור, בלוגים, פורומים ועוד. היה זה רק טבעי שגם דרכי פרסום באינטרנט יתפתחו בהתאם.
באתרי האינטרנט רבים ניתן לראות אמצעי פרסום שונים, המופיעים לצד או במרכז התכנים השונים. חלק נכבד מאמצעי פרסום מופיע באמצעות באנרים. באנר מהווה קישור לאתר אינטרנט המפרסם דבר מה ותפקידו הוא למשוך גולשים באתר כלשהו אל האתר המפרסם ולמסור מידע נוסף על המוצר או הנכס באופן שיגרום לגולשים לקנות אותם. על כן, יכלול הבאנר בדרך כלל אלמנט פיתויי כלשהו, באמצעות תמונה או טקסט, שילכדו את תשומת לבם של הגולשים. דרך נוספת היא על ידי פרסום בתיבת האי-מייל. חברה המעונינת לשווק מוצר כלשהו, תפרסם אותו על ידי שליחת מידע עליו לרשימות תפוצה של לקוחות פוטנציאליים. עם זאת, עקב החוק החדש, כל חברה המעונינת לשווק את מוצריה בדרך זו מחויבת להחתים את הלקוחות על הסכמתם לשליחת המידע הפרסומי.
דרך אחרת לפרסם באינטרנט היא על ידי לוחות פרסום. אתרים רבים כוללים לוחות פרסום בתחומים שונים הכוללים, בין היתר, רכבים משומשים, נדל"ן, דרושים ועוד. ישנם גם אתרים המתמחים בתחום אחד. היתרון בלוחות פרסום הוא שהם מאפשרים לכל מי שמעוניין, בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם בבית עסק, לפרסם את מרכולתו. הלוחות השונים כוללים מודעות פרסום, הכוללות את תיאור הנכס המוצע למכירה ואמצעי ההתקשרות. בתחומים מסוימים, כגון נדל"ן או רכב, בדרך כלל תהיה מצורפת תמונה, אשר תיתן מושג ברור יותר על טיב הנכס. לסיכום, ניתן לראות כי מגוון הדרכים לשיווק מוצלח באמצעות פרסום ברשת האינטרנט הנו רחב היקף והוא מאפשר לכל חברה או אדם פרטי לפרסם את מרכולתם באופן שיתאים להם ביותר.