אם גם לכם יש בית עסק, חדש או ותיק, ומתחשק לכם להזניק אותו מעלה, לחשוף אותו לקהלים חדשים, וליצור סביבו באז והתרגשות מחודשת - פרסום ומיתוג העסק עשויים לסייע לכם להשיג את מבוקשכם. פרסום נכון של בית העסק שלכם, בין אם מדובר בחנות, אתר אינטרנט, חנות ב-EBAY, באסטה בשוק, או רשת מוסכים, יוכל לבדל אתכם מהמתחרים שלכם, להדגיש את היתרונות ונקודות החוזק של בית העסק שלכם, ולהביא אליכם קהל חדש של לקוחות, שלא הכירו אתכם קודם לכן.
פרסום בית העסק - מאיפה מתחילים?
לפני פרסום בית העסק שלכם תידרשו לעשות תחקיר מעמיק אודות היתרונות שלכם, קהל היעד הפוטנציאלי שלכם והמתחרים שלכם בשוק. פרסום טוב הינו פרסום שמושתת על עבודת מחשבה מסודרת וחכמה, וכדי להגיע לתוצאות טובות - אל תקפצו ישר לסוף, אלא השקיעו במחקר ובניתוח השוק בו אתם פועלים.
ברגע שזיהיתם את נקודות הכוח של בית העסק שלכם, ואחרי שהגדרתם את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם, נסו לחשוב באיזה טון אוהב קהל היעד שלכם שאתם פונים אליו? מהו הגיל הממוצע של קהל היעד שלכם? מה מצבו הכלכלי של קהל היעד שלכם? זיהוי נכון של פרמטרים אלו יסייע לכם לנסח פרסום מדויק, שיפנה בצורה הטובה והיעילה ביותר לקהל היעד שלכם, ויצליח להניע אותו לפעולה.
פרסום בית העסק - השלב הבא
השלב הבא יהיה בעצם תהליך הפרסום בפועל - עיצוב מחדש של בית העסק שלכם, יצירת מודעות תדמית בעיתונים או שלטים ברחובות, וכל אפיק פרסום אחר, באמצעותו תצליחו להגיע בצורה הטובה ביותר לקהל היעד שלכם. במידה וקהל היעד שלכם הם צעירים, לדוגמה, תוכלו לנסות לפרסם באמצעים המדברים אליהם דוגמת גרפיטי ורשתות חברתיות באינטרנט. החשוב ביותר הוא להיות קשוב ומחובר לקהל היעד שלכם, לפנות אליו בגובה העיניים, בשפה שהוא אוהב ומכיר וליצור אצלו אמינות ותחושת אחריות הדדית. רק בצורה כנה ובגובה העיניים תצליחו ליצור פרסום אמין, שיעבוד ויצליח להשיג עבורכם את המטרות שהצבתם מלכתחילה. בהצלחה!
גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן http://www.aaaa.co.il