בדפוס דיגיטלי ניתן היום להדפיס כמעט הכל.
כרטיסי ברכה אישיים, הזמנות לאירועים בעלי הפניה אישית, כרטיסי ביקור, מעטפות, פרוספקטים, פולדרים, אריזות, מדבקות, פוסטרים בפורמט רחב וכו'.
יותר ויותר עוברים להדפיס בדפוס הדיגיטלי ומנצלים את היתרונות שבו:
1.הדפסת כמות מדוייקת, לא עוד הדפסת כמות גדולה שאין לנו צורך בה.
2.הדפסת מידע משתנה, מסר אישי ללקוח.
3.תוצאת הדפסה באיכות גבוהה.
4.אספקה מיידית.
השימוש בדפוס הדיגיטלי זמין היום לכל אחד, וניתן להזמין מוצרי הדפסה אפילו מבלי לקום מהכורסה,בעזרת אתרי אינטרנט משוכללים וידידותיים ניתן לבחור עיצוב מוכן שעליו ניתן להקליד את המסר הפרסומי או את הפרטים האישיים, לשבץ לוגו, סמל ותמונה, לראות דוגמא סופית ולאשר להדפסה, ניתן גם לשלוח עיצוב מוכן.
שימוש נכון בצבעים מחדד את המסר שברצונך להעביר:
כחול: ממשפחת הצבעים הקרים, משדר בעיקר שלווה ושליטה. כצבע השמיים הוא מתקשר להישגים גבוהים ולטכנולוגיות גבוהות.
ירוק: מסמל התחדשות, צמיחה, מיחזור, שינוי וריפוי.
כתום: משדר חיוניות, שמחה, יצריות ויצירתיות.
אדום: ממריץ, מסמל אנרגיות גבוהות, חיוניות ועוצמה, סמל לחיים ולשלטון. בנטיה לגוון הבורדו הוא משדר יוקרה ונחשב צבע מלכותי.
צהוב: מייצג חוכמה,התחדשות (זריחה) בהירות וסובלנות. בנטיה לצבע זהב הוא משדר יוקרה.
חום: צבע האדמה. מסמל יציבות ועוצמה שקטה.
אפור: גוון מרכך ומסמל איפוק, מתינות וסולידיות.
לבן: מסמל ניקיון, התחדשות ורעננות.
שחור: משדר עוצמה, ידע ומסתורין.
הצבע הוא אלמנט בעל פוטינציאל עצום כאמצעי להעברת מסר, עקב תכונותיו הדומיננטיות למשיכת תשומת לב ומשמעויות. אך יש גם סיכונים בשימושים בצבע עקב משמעויות שליליות שהצבע עלול לעורר כשהו מופיע בהקשרים שונים. יש להשתמש בצבע בזהירות תוך מודעות לאפשרויות החיוביות הטמונות בו כמו גם לסיכונים.
כרטיסי ברכה אישיים, הזמנות לאירועים בעלי הפניה אישית, כרטיסי ביקור, מעטפות, פרוספקטים, פולדרים, אריזות, מדבקות, פוסטרים בפורמט רחב וכו'.
יותר ויותר עוברים להדפיס בדפוס הדיגיטלי ומנצלים את היתרונות שבו:
1.הדפסת כמות מדוייקת, לא עוד הדפסת כמות גדולה שאין לנו צורך בה.
2.הדפסת מידע משתנה, מסר אישי ללקוח.
3.תוצאת הדפסה באיכות גבוהה.
4.אספקה מיידית.
השימוש בדפוס הדיגיטלי זמין היום לכל אחד, וניתן להזמין מוצרי הדפסה אפילו מבלי לקום מהכורסה,בעזרת אתרי אינטרנט משוכללים וידידותיים ניתן לבחור עיצוב מוכן שעליו ניתן להקליד את המסר הפרסומי או את הפרטים האישיים, לשבץ לוגו, סמל ותמונה, לראות דוגמא סופית ולאשר להדפסה, ניתן גם לשלוח עיצוב מוכן.
שימוש נכון בצבעים מחדד את המסר שברצונך להעביר:
כחול: ממשפחת הצבעים הקרים, משדר בעיקר שלווה ושליטה. כצבע השמיים הוא מתקשר להישגים גבוהים ולטכנולוגיות גבוהות.
ירוק: מסמל התחדשות, צמיחה, מיחזור, שינוי וריפוי.
כתום: משדר חיוניות, שמחה, יצריות ויצירתיות.
אדום: ממריץ, מסמל אנרגיות גבוהות, חיוניות ועוצמה, סמל לחיים ולשלטון. בנטיה לגוון הבורדו הוא משדר יוקרה ונחשב צבע מלכותי.
צהוב: מייצג חוכמה,התחדשות (זריחה) בהירות וסובלנות. בנטיה לצבע זהב הוא משדר יוקרה.
חום: צבע האדמה. מסמל יציבות ועוצמה שקטה.
אפור: גוון מרכך ומסמל איפוק, מתינות וסולידיות.
לבן: מסמל ניקיון, התחדשות ורעננות.
שחור: משדר עוצמה, ידע ומסתורין.
הצבע הוא אלמנט בעל פוטינציאל עצום כאמצעי להעברת מסר, עקב תכונותיו הדומיננטיות למשיכת תשומת לב ומשמעויות. אך יש גם סיכונים בשימושים בצבע עקב משמעויות שליליות שהצבע עלול לעורר כשהו מופיע בהקשרים שונים. יש להשתמש בצבע בזהירות תוך מודעות לאפשרויות החיוביות הטמונות בו כמו גם לסיכונים.