אחד הגורמים החשובים ביותר שמשווק צריך לבדוק לפני בחירת מוצר לשיווק אפילייט, הוא דף המכירה של המוצר. החשיבות של בחירת המוצר לשיווק כה גדולה מכיון שכל אחד למעשה יכול להתחיל לשווק מוצרים באינטרנט ללא שום ניסיון או תנאי קבלה, ולקבל כסף עבור מכירות שהוא מצליח לבצע. העמלות מגיעות ל 75% בערך ממחיר המוצר, במוצרים דיגיטליים, והם רבים...זאת מכיון שלא דרוש להם תהליך ייצור מסובך, כסף רב או ניהול מלאי ברוב המקרים, והמדובר באיבוקים, תוכנות קורסים אונליין, מנויים וכדומה, אשר לא נדרשת שליחתם ללקוח כמו במוצרים פיסיים, אלא הלקוח משלם כסף ומוריד את המוצר ישירות למחשב שלו. לפיכך, ריבוי המוצרים מסוג זה מחייב אותנו כמשווקים לבחור מוצר טוב, כזה שיש לו סיכוי להימכר בקלות באינטרנט ויכול להרוויח כסף עבורנו. מבין מאות אלפי מוצרים כאלה, שרק מחכים שנתחיל לשווק אותם - איך בוחרים מוצר טוב לשיווק שיכול להמכר ולהכניס כסף באופן עקבי יחסית?
דף המכירה של המוצר הוא מרכיב קריטי ביכולת המכירה של המוצר! דף זה משמש כסוכן המכירות של המוצר, אשר מוכן ומזומן למכור את המוצר ולהכניס כסף 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במקומכם! כמו שלא היינו בוחרים סוכן מכירות גרוע שלא יכול להכניס כסף ממכירות, כך לא נרצה לבחור דף מכירה גרוע.
דף מכירה טוב מתחיל מכותרת חזקה שמלווה לאורך הדף בכותרות משנה חזקות. מטרת הכותרת היא לא לספק מידע, לא לשכנע למכירה, לא לגרום לגולש להוציא כסף, לא לציין מחיר.
הדף צריך להיות מעוצב בצורה סבירה לפחות, אין הכרח שהוא יהיה ויזואלית מושקע במיוחד כדי להכניס כסף , אך עיצובו צריך להיו מסודר וסביר.
כדאי שהדף יכלול, ובוצורה מודגשת, נקודות המעוררות הזדהות, למשל בצורת חוות דעת של משתמשים, וכמובן המלצות. המלצות של משתמשים במוצר גם מעוררות הזדהות וגם מעוררות אמינות. אמינות חשובה מאוד כשלקוח צריך לשלם כסף באינטרנט.
הדף חייב לכלול באופן ברור מאוד קישור לתשלום. דפי מכירה רבים הם כה ארוכים ואינם מספקים מספיק נקודות הזמנה או תשלום לאורך הדף, וכך מבזבזים כסף רב.
דף המכירה של המוצר הוא מרכיב קריטי ביכולת המכירה של המוצר! דף זה משמש כסוכן המכירות של המוצר, אשר מוכן ומזומן למכור את המוצר ולהכניס כסף 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במקומכם! כמו שלא היינו בוחרים סוכן מכירות גרוע שלא יכול להכניס כסף ממכירות, כך לא נרצה לבחור דף מכירה גרוע.
דף מכירה טוב מתחיל מכותרת חזקה שמלווה לאורך הדף בכותרות משנה חזקות. מטרת הכותרת היא לא לספק מידע, לא לשכנע למכירה, לא לגרום לגולש להוציא כסף, לא לציין מחיר.
הדף צריך להיות מעוצב בצורה סבירה לפחות, אין הכרח שהוא יהיה ויזואלית מושקע במיוחד כדי להכניס כסף , אך עיצובו צריך להיו מסודר וסביר.
כדאי שהדף יכלול, ובוצורה מודגשת, נקודות המעוררות הזדהות, למשל בצורת חוות דעת של משתמשים, וכמובן המלצות. המלצות של משתמשים במוצר גם מעוררות הזדהות וגם מעוררות אמינות. אמינות חשובה מאוד כשלקוח צריך לשלם כסף באינטרנט.
הדף חייב לכלול באופן ברור מאוד קישור לתשלום. דפי מכירה רבים הם כה ארוכים ואינם מספקים מספיק נקודות הזמנה או תשלום לאורך הדף, וכך מבזבזים כסף רב.