חברות מובילות בתחומן שוכרות את שירותיהן של חברות חיצוניות, המספקות מענה אנושי מקצועי על-מנת שהאחרונות יעדכנו את הלקוחות שלהן באופן מקצועי ואמין בכל רגע נתון. הלקוחות הנוכחיים של החברה, שזוכים למענה טלפוני מיידי, מקבלים את התחושה כי לחברה הזו אכפת מהם, והיא זמינה בכל זמן שיחפצו. עבור לקוחות פוטנציאליים, שטרם נכנסו למעגל הלקוחות הקיים של החברה, (ולמעשה יצרו את הקשר עימה בפעם הראשונה, במטרה לשקול הצטרפות), עשוי שירות כמו מענה טלפוני לסייע בהצטרפותם לחברה, זאת בזכות אספקת המידע עבורם ואיסוף פרטים אישיים לגביהם.
מענה טלפוני אנושי - לענות ללקוחות במקום לענות אותם
מענה טלפוני נותן מענה כללי לבירורים, ולמרות כל הרצון הטוב של אותה חברה, עדיין אינו יכול להקביל לחום הצליל של בן-אנוש, אז מענה אנושי הוא הפתרון היעיל ביותר. הוא ממוקד, הוא תכליתי והוא לא יענה לך באדישות של פלדה: "מקש זה אינו פעיל". בעלי עסקים, משרדים וחברות, המעוניינים לשמור את לקוחותיהם (ואת אלה שעדיין לא לקוחותיהם) על הקו, ולתת להם תשובות לכל השאלות, זקוקים לשירות מענה אנושי.
הרוך הנעים בקולם הערב של הטלפנים ונציגי השירות, עושה את העבודה, מרגיע את הלקוחות, מייצר תחושת אמינות וכמובן - מקצועיות.
שירות מענה טלפוני אנושי פועל, כאמור, עשרים וארבע שעות ביממה, במשך כל השבוע ומעניק זמינות מיידית לכל שיחות הטלפון הנכנסות למשרד, הן בזמן הפעילות של המשרד, בעיקר בשעות העמוסות והן באותן שעות וימים בהן אין נפש חיה במשרד.
השיחות הנכנסות ,שיזכו לשירות מענה אנושי, יתקבלו באחד משלושת המצבים הבאים: או בזמן שיחה ממתינה, ובמצב זה יוכלו הלקוחות להשאיר הודעה עם מספר טלפון - וברגע שהקו יתפנה, יחזרו אליהם, או כשקווי המשרד כולם תפוסים, או במידה ולא ניתן מענה לאחר חמישה צלצולים. בעתות אלו, לא ירצה המשרד להפסיד שיחות של לקוחות, ועל כן ידאג לספק להם שירות מענה אנושי, אם לא שירות מענה טלפוני בסיסי.
מענה טלפוני - להחזיק במקל משני קצותיו
היתרון הבולט והיעיל ביותר בהפעלת מוקד מענה טלפוני מקצועי הוא ללא ספק היכולת "לאחוז את המקל בשני קצותיו" כלומר, לקבל כל שיחה ושיחה, גם במצב של חוסר זמינות וכך בעצם לא לפספס אף-פעם הזדמנות עסקית בפוטנציה.
יתרונות נוספים הם מענה טלפוני מסביב לשעון, בכל דקה ודקה, וכן קבלת שירותי המשרד, ביניהם קבלת ומסירת פרטים ללקוח, קבלת הזמנות עבור מוצרים מוזמנים, העברת מידע הרלוונטי ללקוח באופן מיידי ובכלל - הגשת סיוע ומתן תמיכה לכלל הלקוחות. ישנם גם שירותים במיקור חוץ, כמו מוקדי זימון תורים למרפאות, מוקדי שירות לקוחות ומוקדי הזמנות ומכירות, להם מענה טלפוני, אם לא מענה אנושי, יקל על התקשורת, ובעיקר על הלקוח.
מענה טלפוני אנושי - לענות ללקוחות במקום לענות אותם
מענה טלפוני נותן מענה כללי לבירורים, ולמרות כל הרצון הטוב של אותה חברה, עדיין אינו יכול להקביל לחום הצליל של בן-אנוש, אז מענה אנושי הוא הפתרון היעיל ביותר. הוא ממוקד, הוא תכליתי והוא לא יענה לך באדישות של פלדה: "מקש זה אינו פעיל". בעלי עסקים, משרדים וחברות, המעוניינים לשמור את לקוחותיהם (ואת אלה שעדיין לא לקוחותיהם) על הקו, ולתת להם תשובות לכל השאלות, זקוקים לשירות מענה אנושי.
הרוך הנעים בקולם הערב של הטלפנים ונציגי השירות, עושה את העבודה, מרגיע את הלקוחות, מייצר תחושת אמינות וכמובן - מקצועיות.
שירות מענה טלפוני אנושי פועל, כאמור, עשרים וארבע שעות ביממה, במשך כל השבוע ומעניק זמינות מיידית לכל שיחות הטלפון הנכנסות למשרד, הן בזמן הפעילות של המשרד, בעיקר בשעות העמוסות והן באותן שעות וימים בהן אין נפש חיה במשרד.
השיחות הנכנסות ,שיזכו לשירות מענה אנושי, יתקבלו באחד משלושת המצבים הבאים: או בזמן שיחה ממתינה, ובמצב זה יוכלו הלקוחות להשאיר הודעה עם מספר טלפון - וברגע שהקו יתפנה, יחזרו אליהם, או כשקווי המשרד כולם תפוסים, או במידה ולא ניתן מענה לאחר חמישה צלצולים. בעתות אלו, לא ירצה המשרד להפסיד שיחות של לקוחות, ועל כן ידאג לספק להם שירות מענה אנושי, אם לא שירות מענה טלפוני בסיסי.
מענה טלפוני - להחזיק במקל משני קצותיו
היתרון הבולט והיעיל ביותר בהפעלת מוקד מענה טלפוני מקצועי הוא ללא ספק היכולת "לאחוז את המקל בשני קצותיו" כלומר, לקבל כל שיחה ושיחה, גם במצב של חוסר זמינות וכך בעצם לא לפספס אף-פעם הזדמנות עסקית בפוטנציה.
יתרונות נוספים הם מענה טלפוני מסביב לשעון, בכל דקה ודקה, וכן קבלת שירותי המשרד, ביניהם קבלת ומסירת פרטים ללקוח, קבלת הזמנות עבור מוצרים מוזמנים, העברת מידע הרלוונטי ללקוח באופן מיידי ובכלל - הגשת סיוע ומתן תמיכה לכלל הלקוחות. ישנם גם שירותים במיקור חוץ, כמו מוקדי זימון תורים למרפאות, מוקדי שירות לקוחות ומוקדי הזמנות ומכירות, להם מענה טלפוני, אם לא מענה אנושי, יקל על התקשורת, ובעיקר על הלקוח.