כיצד מגייסים לקוחות חדשים, שומרים על לקוחות קיימים גם בימים של האטה במשק?בחודשים האחרונים המיתון אינו מרפא ומשפיע ברוב ביתי העסק בישראל. מהקטנים ועד הגדולים נרשמת ירידה ברמת התקציבים שעד לא מזמן יכלו במחלקות השיווק להשקיע בפרויקטים שונים בתחום השירות וקשרי לקוחות. התוצאה היא שתהליך בגיוס ושימור לקוחות נדחה ובמקביל, רמת המכירות הולכת וקטנה.
אז איך מצליחים בימים של מיתון ליצור פעילות שיווקית יצירתית ומצליחה בהשקעה מינימאלית ואף אפסית ביחס לתוצאות?
לשאלה זו נדרשה חשיבה מחודשת ויצירתית ביותר שסרווקום הצליחה לענות עליה וזאת, בזכות הניסיון והטכנולוגיות העומדות לפניה. בחודשים האחרונים, סרווקום זיהתה צורך והזדמנות שנוצרו מהתהליך המתמשך של המיתון ופיתחה מתודולוגיה בעלת ראשוניות בתחום השירות וקשרי הלקוחות באינטרנט.
השיטה הייחודית הביאה ללקוחותיה הרבים את הפתרון המושלם בתקופה כה קשה של מחסור בתקציבים וחוסר ודאות בשווקים.
אם הינך מזדהה עם המתרחש, או אם ברצונך לגייס ולשמר לקוחות מפני המתחרים הרבים, נשמח לגלות לך את הדרך להעצים את הייחוד ובידול המושרש במותג ובעסק שלך וכן לשתף אתך בפתרון המיוחד שפיתחנו עבורך , בו הינך משלם לפי תוצאות !
היכנס/י לקישור והשאיר/י את פרטיך! אנחנו מבטיחים לך בתמורה הצלחה.
רונית בן שושן, מנכ"ל חברת Servicom: "אנו שמחים להשיק מוצר חדשני עם ערך מוסף וחשוב העונה לצרכי החברות העסקיות במיוחד עכשיו בתקופה כלכלית לא פשוטה. המוצר יאפשר לכל חברה/עסק לשמר את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלו ולגייס חדשים ונוספים באמצעות פלטפורמה של מועדון לקוחות באינטרנט בעלויות כספיות מינימאליות, כשאנו מתוגמלים לפי הצלחה ! רק עבור גיוס חברים למועדון הלקוחות האינטרנטי שאנו בונים ללקוח. אני בטוחה שהשילוב של הניסיון והמקצועיות שלנו יחד עם החדשנות הטכנולוגית תעניק לחברה פתרון כולל והמשתלם ביותר בהקמת מועדון לקוחות ברשת האינטרנט".
אז איך מצליחים בימים של מיתון ליצור פעילות שיווקית יצירתית ומצליחה בהשקעה מינימאלית ואף אפסית ביחס לתוצאות?
לשאלה זו נדרשה חשיבה מחודשת ויצירתית ביותר שסרווקום הצליחה לענות עליה וזאת, בזכות הניסיון והטכנולוגיות העומדות לפניה. בחודשים האחרונים, סרווקום זיהתה צורך והזדמנות שנוצרו מהתהליך המתמשך של המיתון ופיתחה מתודולוגיה בעלת ראשוניות בתחום השירות וקשרי הלקוחות באינטרנט.
השיטה הייחודית הביאה ללקוחותיה הרבים את הפתרון המושלם בתקופה כה קשה של מחסור בתקציבים וחוסר ודאות בשווקים.
אם הינך מזדהה עם המתרחש, או אם ברצונך לגייס ולשמר לקוחות מפני המתחרים הרבים, נשמח לגלות לך את הדרך להעצים את הייחוד ובידול המושרש במותג ובעסק שלך וכן לשתף אתך בפתרון המיוחד שפיתחנו עבורך , בו הינך משלם לפי תוצאות !
היכנס/י לקישור והשאיר/י את פרטיך! אנחנו מבטיחים לך בתמורה הצלחה.
רונית בן שושן, מנכ"ל חברת Servicom: "אנו שמחים להשיק מוצר חדשני עם ערך מוסף וחשוב העונה לצרכי החברות העסקיות במיוחד עכשיו בתקופה כלכלית לא פשוטה. המוצר יאפשר לכל חברה/עסק לשמר את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלו ולגייס חדשים ונוספים באמצעות פלטפורמה של מועדון לקוחות באינטרנט בעלויות כספיות מינימאליות, כשאנו מתוגמלים לפי הצלחה ! רק עבור גיוס חברים למועדון הלקוחות האינטרנטי שאנו בונים ללקוח. אני בטוחה שהשילוב של הניסיון והמקצועיות שלנו יחד עם החדשנות הטכנולוגית תעניק לחברה פתרון כולל והמשתלם ביותר בהקמת מועדון לקוחות ברשת האינטרנט".
MarCom4U עוסקת בתקשורת שיווקית ומתמחה בשיווק באינטרנט:
לשלב פרסום ויחסי ציבור, לגייס ולשמר לקוחות
בדרך הממוקדת, המדידה והמשתלמת ביותר!
מועדון לקוחות ברשת
לשלב פרסום ויחסי ציבור, לגייס ולשמר לקוחות
בדרך הממוקדת, המדידה והמשתלמת ביותר!
מועדון לקוחות ברשת