עולם העסקים הינו עולם שעובד על פי שיטת המדרגות הנעות, חלק מהעסקים עומדים ומחכים להגיע לקומה העליונה, חלק מהעסקים דוחפים הצידה ואצים למעלה, וחלק העסקים לא בטוחים מתי בטוח לעלות ומחכים שיירגע.
טעות נפוצה בעולם העסקים הינה חבורת אנשים או "יזמים" אשר החליטו שהם פותחים עסק, באם זה פיצוצייה ובאם זה מסעדה, הרעיון ליזום ולפתוח עסק הינו דבר המצריך עצמאות, אחריות וכמובן הדבר השכיח שאובד לרוב, הינו הגב הכלכלי.
רוב העסקים שפותחים שוכחים את העובדה שהכנסות מגיעות מאוחר יותר מרגע ההוצאות, לא תמיד היום הראשון לעסקים הינו היום הראשון שנלך לבנק עם צ'ק שמן ומזין. יש ללמוד להכין את עצמינו לפרסום, חשיפה וכמובן חלילה לקריסה כלכלית ועסקית.
עסקים אשר עומדים בתנאי השטח של עולם העסקים רצים לפרסם ורצים "לספר" לכל מי שרוצה לשמוע (ולפעמים גם לא למי שרוצה כל כך לשמוע), וחושבים שכך יגיע הקהל, פרסום ברחבי הארץ הינו טוב וחשוב אך בכדי לשלוט בהוצאות העסק ולרווחינו אנחנו צריכים לבדוק את כל אפשרויות הפרסום, באם זה באינטרנט ובאם זה בשלטי החוצות כדו'
אינדקס עסקים, פורטל עסקים ושאר חברי האינטרנט לרשת פרסום העסקים נותנים לרוב פרסום חינם ופרסום בעל כוח רב יותר (לרוב) מאשר שלטי חוצות ובאנרים בשלל האתרים הגדולים בארץ. כאשר אחת התופעות החזקות בארץ שנגלו הקשורות לאינטרנט הינה "עיוורון באנרים" חברות הפסיקו לבזבז תקציבי ענק למען באנרים באתרים החזקים, כי גם כאשר אומרים לנו ש8 מיליון איש "צפו" במודעה שלנו (כלומר, שהו בעמוד שבו המודעה צפה איפה שהוא בצד) ישנו אחוז המרה קטן עד אפסי למען העסק, באם זה לפעמים אפילו מילוי של טופס יצירת קשר.
אינדקס עסקים לרוב נותן שטח פרסום חינם בכדי להשיג תעבורה חזקה באתר, אתר פעיל = אתר מקודם = אתר מיוחצן = אתר שווה! העסקים מרוויחים פרסום חינם, בעלי האתרים מרוויחים תעבורה שוטפת, תוכן מילוי רלוונטי והגולשים מרוויחים כמות גדולה של מידע עבור בעלי עסקים רבה יותר מאשר פתיחת עמוד אמצעי כל שהוא במקומון למציאת בעל מקצוע (אשר בעל תקציב פרסום) כך שלא תמיד נמצא את מה שחיפשנו אלא את מה שמצאנו. באתרי האינטרנט נמצא עולם ומלואו כי חיפשנו, העסקים נרשמו חינם ומצאנו את מבוקשנו בפחות מאמץ של הגולשים, פחות כספים של המפרסמים וכמובן לסיום רווח נקי לבעל אתר המפרסם.
לפני יציאה לשטח העסקים, יש לבדוק את הקרקע, האם אנחנו מוכנים לתזוזות של האדמה ולפעמים אף לרעידת אדמה חזקה בשטח? וכמובן האם אנחנו מוכנים למקם את העסק שלנו על קרקע זו, האם יש ביקוש על האדמה למה שאני מספק?
רמת חיפושים של גולש תמיד גדולה יותר מרמת צפיות בפרסומות, אל תדחפו את העסק שלכם לאנשים כך סתם, תגיעו אליהם בדרכים אשר הם אלו שיחפשו אתכם.
טעות נפוצה בעולם העסקים הינה חבורת אנשים או "יזמים" אשר החליטו שהם פותחים עסק, באם זה פיצוצייה ובאם זה מסעדה, הרעיון ליזום ולפתוח עסק הינו דבר המצריך עצמאות, אחריות וכמובן הדבר השכיח שאובד לרוב, הינו הגב הכלכלי.
רוב העסקים שפותחים שוכחים את העובדה שהכנסות מגיעות מאוחר יותר מרגע ההוצאות, לא תמיד היום הראשון לעסקים הינו היום הראשון שנלך לבנק עם צ'ק שמן ומזין. יש ללמוד להכין את עצמינו לפרסום, חשיפה וכמובן חלילה לקריסה כלכלית ועסקית.
עסקים אשר עומדים בתנאי השטח של עולם העסקים רצים לפרסם ורצים "לספר" לכל מי שרוצה לשמוע (ולפעמים גם לא למי שרוצה כל כך לשמוע), וחושבים שכך יגיע הקהל, פרסום ברחבי הארץ הינו טוב וחשוב אך בכדי לשלוט בהוצאות העסק ולרווחינו אנחנו צריכים לבדוק את כל אפשרויות הפרסום, באם זה באינטרנט ובאם זה בשלטי החוצות כדו'
אינדקס עסקים, פורטל עסקים ושאר חברי האינטרנט לרשת פרסום העסקים נותנים לרוב פרסום חינם ופרסום בעל כוח רב יותר (לרוב) מאשר שלטי חוצות ובאנרים בשלל האתרים הגדולים בארץ. כאשר אחת התופעות החזקות בארץ שנגלו הקשורות לאינטרנט הינה "עיוורון באנרים" חברות הפסיקו לבזבז תקציבי ענק למען באנרים באתרים החזקים, כי גם כאשר אומרים לנו ש8 מיליון איש "צפו" במודעה שלנו (כלומר, שהו בעמוד שבו המודעה צפה איפה שהוא בצד) ישנו אחוז המרה קטן עד אפסי למען העסק, באם זה לפעמים אפילו מילוי של טופס יצירת קשר.
אינדקס עסקים לרוב נותן שטח פרסום חינם בכדי להשיג תעבורה חזקה באתר, אתר פעיל = אתר מקודם = אתר מיוחצן = אתר שווה! העסקים מרוויחים פרסום חינם, בעלי האתרים מרוויחים תעבורה שוטפת, תוכן מילוי רלוונטי והגולשים מרוויחים כמות גדולה של מידע עבור בעלי עסקים רבה יותר מאשר פתיחת עמוד אמצעי כל שהוא במקומון למציאת בעל מקצוע (אשר בעל תקציב פרסום) כך שלא תמיד נמצא את מה שחיפשנו אלא את מה שמצאנו. באתרי האינטרנט נמצא עולם ומלואו כי חיפשנו, העסקים נרשמו חינם ומצאנו את מבוקשנו בפחות מאמץ של הגולשים, פחות כספים של המפרסמים וכמובן לסיום רווח נקי לבעל אתר המפרסם.
לפני יציאה לשטח העסקים, יש לבדוק את הקרקע, האם אנחנו מוכנים לתזוזות של האדמה ולפעמים אף לרעידת אדמה חזקה בשטח? וכמובן האם אנחנו מוכנים למקם את העסק שלנו על קרקע זו, האם יש ביקוש על האדמה למה שאני מספק?
רמת חיפושים של גולש תמיד גדולה יותר מרמת צפיות בפרסומות, אל תדחפו את העסק שלכם לאנשים כך סתם, תגיעו אליהם בדרכים אשר הם אלו שיחפשו אתכם.