כל עסק בין אם הוא גדול או קטן דואג היום לפתח כמה שיותר את הקשרים עם הלקוחות , כל עסק בין אם הוא גדול או קטן יודע שניהול קשרי לקוחות באופן יעיל ואפקטיבי הוא המפתח לצמיחה של העסק ולהגדלת הרווחיות של העסק.
ותוכנת CRM בדיוק נועדה למטרה זו, תוכנת CRM מאפשרת לכל עסק או חברה להכיר טוב יותר את הלקוחות השונים. בעזרת תוכנת CRM יכולה מחלקת השירות לדעת האם הלקוח הוא לקוח מרוצה, או שהוא לקוח שמרבה להתלונן, מחלקת המכירות יכולה לדעת מהם בדיוק המוצרים שהלקוח מעונין לרכוש, ומחלקת השיווק יכולה לדעת מהם המוצרים הפופולריים של החברה .
תוכנת CRM מאפשרת לכל חברה ולכל עסק ליצור מאגר מידע עצום הכולל בתוכו מידע שמגיע מהמחלקות השונות של החברה.
בעזרת מאגר המידע הגדול הזה יכולות המחלקות השונות לשפר את עבודתן ואת יעילותן.
מחלקת המכירות יכולה להעזר במאגר המידע של תוכנת CRM ולהשתמש בו כארגז כלי עבודה שבעזרתו ניתן לשפר את יכולת המכירה של אנשי המכירות.
ואילו מחלקת השירות יכולה לדעת מי מאנשי השירות אינם מספקים שירות יעיל וטוב ללקוחות ומי מאנשי השירות עובדים בצורה יעילה ונכונה .
מחלקת השיווק יכולה ללמוד ממאגר המידע המצטבר אילו מוצרים כדאי לשווק לאילו לקוחות, מאגר המידע עוזר למחלקת השיווק לבצע שיווק ממוקד שהוא זול ורווחי יותר מאשר שיווק המוני .
מערכת CRM היא מערכת שניתן למדוד את ההצלחה שלה בכמה אספקטים שהם:
* האם יש עליה בכמות הלקוחות
* האם יש ירידה באחוז העזיבה של הלקוחות הקיימים
* מהו אחוז הלקוחות החדשים המצטרפים למאגר הלקוחות של החברה
* האם יש עליה ברווחיות החברה
אלה הם חלק מהמדדים של פיהם ניתן לדעת האם התפיסה הארגונית הכוללת של מערכת ה-CRM הצליחה להביא לשנוי של האסטרטגיה העסקית של החברה ולשיפור הרווחיות של החברה.
ותוכנת CRM בדיוק נועדה למטרה זו, תוכנת CRM מאפשרת לכל עסק או חברה להכיר טוב יותר את הלקוחות השונים. בעזרת תוכנת CRM יכולה מחלקת השירות לדעת האם הלקוח הוא לקוח מרוצה, או שהוא לקוח שמרבה להתלונן, מחלקת המכירות יכולה לדעת מהם בדיוק המוצרים שהלקוח מעונין לרכוש, ומחלקת השיווק יכולה לדעת מהם המוצרים הפופולריים של החברה .
תוכנת CRM מאפשרת לכל חברה ולכל עסק ליצור מאגר מידע עצום הכולל בתוכו מידע שמגיע מהמחלקות השונות של החברה.
בעזרת מאגר המידע הגדול הזה יכולות המחלקות השונות לשפר את עבודתן ואת יעילותן.
מחלקת המכירות יכולה להעזר במאגר המידע של תוכנת CRM ולהשתמש בו כארגז כלי עבודה שבעזרתו ניתן לשפר את יכולת המכירה של אנשי המכירות.
ואילו מחלקת השירות יכולה לדעת מי מאנשי השירות אינם מספקים שירות יעיל וטוב ללקוחות ומי מאנשי השירות עובדים בצורה יעילה ונכונה .
מחלקת השיווק יכולה ללמוד ממאגר המידע המצטבר אילו מוצרים כדאי לשווק לאילו לקוחות, מאגר המידע עוזר למחלקת השיווק לבצע שיווק ממוקד שהוא זול ורווחי יותר מאשר שיווק המוני .
מערכת CRM היא מערכת שניתן למדוד את ההצלחה שלה בכמה אספקטים שהם:
* האם יש עליה בכמות הלקוחות
* האם יש ירידה באחוז העזיבה של הלקוחות הקיימים
* מהו אחוז הלקוחות החדשים המצטרפים למאגר הלקוחות של החברה
* האם יש עליה ברווחיות החברה
אלה הם חלק מהמדדים של פיהם ניתן לדעת האם התפיסה הארגונית הכוללת של מערכת ה-CRM הצליחה להביא לשנוי של האסטרטגיה העסקית של החברה ולשיפור הרווחיות של החברה.
ברק CRM - תוכנה לניהול לקוחות וניהול שירות - משמשת לניהול משימות שונות :ניהול מכירות, ניהול שירות- Help desk , ניהול משרד, ניהול משימות, איסוף שעות, ארכיון ארגוני ממוחשב, שיתוף דוא"ל ויומנים ועוד...
ברק CRM מאגדת את נתוני הלקוחות (מאפיינים, מסמכים, פעילויות, מוצרים, שעות) בצורה יעילה ומהירה,ומאפשרת גישה מהירה לצורך הכנסת נתונים או צפייה בנתוני הארגון בחתך הלקוחות / ספקים / מחלקות /עובדים.
ברק CRM מאגדת את נתוני הלקוחות (מאפיינים, מסמכים, פעילויות, מוצרים, שעות) בצורה יעילה ומהירה,ומאפשרת גישה מהירה לצורך הכנסת נתונים או צפייה בנתוני הארגון בחתך הלקוחות / ספקים / מחלקות /עובדים.